Hvis jeg kjøper meg nye Quader, så kan jeg selge mine. Spørs hvor travelt han har det?
Travelt ;D
Hvis jeg kjøper meg nye Quader, så kan jeg selge mine. Spørs hvor travelt han har det?
Sikkert hårete pris også vel ;D ?..Ok. ok... da må vi slå til skikkelig her!!!
Hva med de eneste eksisterende electrostat subwooferne som finnes da?
De går til 15hz... Og takler 500w... Rimelig hårete saker dette...
Men først... Noen som har hørt om dem før?
mvh
Så så nå Yel, litt ivrig nå vel ;DSeher Bromle! Nå har menigheta våkna!
Dere skal få et lite hint til; Subbene skal deles aktiv, og drives av ICe, med rudt regnet 1. farad pr.... blir 4 sånne i oppsettet. Hvis jeg har forstått det rett... og det er ikke sikkert. Konstruksjoner er snart ferdig, men tjukken mangler bass kasser. Ingen som tilbyr seg å bygge?
Mvh
Y
Åneida, ifra ca 1000$ stykket til 1500$ stykket for de største modellene.Sikkert hårete pris også vel ;D ?..
Gjerne det, skal ikke si det til noen ;D...Åneida, ifra ca 1000$ stykket til 1500$ stykket for de største modellene.
Ska eg sladra på kor dei e?
mvh
Ok, skal jeg bare sånn lett og ledig smelle ett par pixels inn her ca...Gjerne det, skal ikke si det til noen ;D...
Det der virker jo nesten for godt til å være sant, et 60x90cm 'statpanel som skal gå ned mot 10hz????Ok, skal jeg bare sånn lett og ledig smelle ett par pixels inn her ca...
Den nyeste modellen går forresten helt ned til 10hz...
http://www.wraithspeakers.com/
mvh
136db kontinuerlig med 2 moduler skulle holde for de fleste skulle en tro ja... ;D Men du skal ha ganske lave WAF-krav for at de kassene der skal passere...Søren ole: 2 av disse
http://www.lydrommet.no/artikkel/produkt/vis.html?id=15443
må da f...... meg holde? : ;D ;D
IMHO!!!!
-Y
Joda, er da i live ennda ;DNå.... noe nytt brumle?
. y
Hadde sikkert fått den bassen jeg er ute etter og "litt til med et par av disse ja ;D, men det blir nok litt i dyreste laget, og selv om jeg ikke har noen "W" å ta hensyn til så liker jeg å ha det nogenlunde stilrent i hjemmet ... (Hmm..., mulig jeg har en kvinnelig side : )......136db kontinuerlig med 2 moduler skulle holde for de fleste skulle en tro ja... ;D Men du skal ha ganske lave WAF-krav for at de kassene der skal passere...
Er det plass så kan en jo altids få en snekker til å mekke en IB-løsning i taket, gulvet eller mot en bod? 4 18-tommere med en 80x80 åpning pent trukket ut mot stua så snakker vi hyggelig bass...
Men denne kan vel ikke brukes til deling av et 4veis system?....Denne blir vel litt sånn opplysende da, men la gå..
http://www.ljudmakarn.se/view.asp?art_id=1030&menu=1
Denne er mycket hyfsad!
mvh
Det heter nok fortsatt Tact, de har bare skilt lag, Tact og Lyngdorf altså ;D....Tact har en dedikert enhet til dette.
Eller Lyngdorf da som det heter idag.
mvh
A M E NØh, Danley er på en annen planet... VMPS er vanlig hifi..
mvh
Så du har hørt begge deler du og ;D...Øh, Danley er på en annen planet... VMPS er vanlig hifi..
mvh
Les litt på forumene i USA, bl.a avsforum så får du se at de overgår alt som erSå du har hørt begge deler du og ;D...
Ole
En DTS-20 koster vel $2995
Joah... sikkert heftig den... Men hvem har plass til rundt 500bruttoliter med subwoofer i lytterommet? Er jo stor som et klesskap, den der.Viking skrev:
Hvilken modell har du gått for?Brombrom skrev:....2 stk. Vmps ankommet customs ....
Fyr gjerne løs med bilder og inntrykk når den tid kommer!Brombrom skrev:....2 stk. Vmps ankommet customs ....
Brombrom skrev:...... Forresten så kom subbene på tirsdag ;D.....