Bare oss to som kan, da tenker jeg vi venter til neste måned.Kan komme,hvor blir det?
Håper vi ses til lørdagen supercharger 2?LØRDAGSMØTE i Asker? Jeg lufter interessen om noen er interessert i lytting hjemme hos meg førstkommende lørdag ettermiddag/kveld. Har huset for meg selv Hovedsakelig stereo i 2 kanaler uten subwoofere med nykvesset PEQ. I stueanlegget med Bryston T10 høyttalere og McIntosh MC2KW som driver disse. Og akustiske paneler fra Ikea.
Anlegg 2 har KEF R11 drevet av Rotel RB1590 og ganske mye lyd-dempet rom. Det streames i begge rom og er CD spiller i begge rom.
Vi kan såklart bestille inn takeaway. Planen kan bli til underveis, kom med forslag om dere har anledning. Mvh Dag
vi ses! Ringes imorgen så blir vi enig om tidspunktJeg har snakket med Skimann, og jeg har også lyst til å komme på besøk?
Har sett ditt telefonnummer, så jeg tar direkte kontakt hvis det er i orden?
Ellers drar jeg til utlandet dagen etter. Er dessverre ikke hjemme til »tirsdagsmøte»
i november.
Ser at Julebordet kanskje står i fare?
Kommer hjem fra utlandet samme dag som Julebordet, så det kan jeg dessverre
ikke komme på.
Håper vi ses til lørdagen supercharger 2?
vi ses! Ring
Dave Weckl er jo skarp på trommene Ikke en dårlig aften. Jeg sier i fra neste gang!Hei,
Skulle gjerne ha kommet, har billetter til Dave Weckl & Tom Kennedy samme kveld
Suser fortsatt i ørene etter din forrige Bryston demo, da strømmen gikk i Horten- veldig morro
Si gjerne fra neste gang!