Audiophile-Arve
Æresmedlem
Lurte berre på om mannsbastionen hifisentralen har falle....
Ville du holde deg til det er avklart ?Jeg ønsker et avstemningsalternativ om at ALLE skal få tisse stående, ellers kommer jeg til å lage et %&##&!! rabalder...!
Er ikke dette fortsatt praksis i en del land? Mener å huske at Frankrike har noe slikt...Jeg ønsker et avstemningsalternativ om at ALLE skal få tisse stående, ellers kommer jeg til å lage et %&##&!! rabalder...!
Ja hva med de som skriver navnet sitt i snøen ? Er nok ikke lett å få til det skal man vralte rundt med buksa på knea.For ikke å snakke om:
* I havet
* Autografen i snøen
Jeg ønsker et avstemningsalternativ om at ALLE skal få tisse stående, ellers kommer jeg til å lage et %&##&!! rabalder...!
Ja bare du ikke våkner dagen derpå og så er det ikke din eller din kones håndskrift :Ja hva med de som skriver navnet sitt i snøen ? Er nok ikke lett å få til det skal man vralte rundt med buksa på knea.
Har man tatt noen øl, og holdt seg til man omtrent er gul i øya, er det jo mulighet til å få med både fornavn, mellomnavn og etternavn. I enkelte tilfeller har jeg faktisk vært langt inni postnummeret også.
Og problemet er ?Ja bare du ikke våkner dagen derpå og så er det ikke din eller din kones håndskrift :
Mvh
Det er det å ha en rettighet som er det viktigste, ikke nødvendigvis å benytte seg av den. Om dere skal få lov å tisse på gulvet og gjøre det ufyselig og ekkelt for andre, så vil jeg ha lov og.Ville du holde deg til det er avklart ?
Jeg har stort sett praktisert stående.
Jeg skal blindteste begge variantene i løpet av helga.
Utførlig beskrivelse kommer etterhvert. ;D
Pissepreik!Jeg ønsker et avstemningsalternativ om at ALLE skal få tisse stående, ellers kommer jeg til å lage et %&##&!! rabalder...!
Jeg er ikke tilhenger av metanol i forbindelse med vitenskapelige aktiviteter. Dette på grunn av at trespriten ofte inneholder spor av etanol. Etanol kan jo som kjent føre til redusert kritisk sans. (Jeg kan takke etanolen for mye dårlig sex. Med metanol kunne jeg til og med vært gift.)Du får ta med deg knutinh som kontrollør, ellers blir aldri resultatet godkjent ...
Har du ikke dusjkabinett? ;DNår'u raver ut på badet om mårran, passe fyllesjuk, med morrabrød og svære sandkorn i ævva... den som ikke har satt seg nå, skal stå...
Jeg har stort sett praktisert stående.
Jeg skal blindteste begge variantene i løpet av helga.
Utførlig beskrivelse kommer etterhvert. ;D
Akto, du har helt rett. Men hva som er fornuftig, er ikke like "sexy" som å blande inn litt pisspreik om religion og sånt!Det ble sagt en gang at det er sunt for mannfolk å tisse sittende, for da ble blæren tømt bedre - noe som virker prevantivt i forhold til prostata. Er dette bare piss?
Jeg veksler på litt. Når jeg er skikkelig trøtt om morgenen setter jeg meg gjerne ned. Ellers står jeg.
Kul avstemning Arve
Dette er vel di dialekt, og ei klammeform i ordlista.Å miga, meig, har migi?
Honeky
I min naivitet har jeg alltid sett for meg blindtesting som typen, blindebukk ( bind for øynene..)Jeg er ikke tilhenger av metanol i forbindelse med vitenskapelige aktiviteter. Dette på grunn av at trespriten ofte inneholder spor av etanol. Etanol kan jo som kjent føre til redusert kritisk sans. (Jeg kan takke etanolen for mye dårlig sex. Med metanol kunne jeg til og med vært gift.)
Jeg har derfor tenkt å sørge for 'blindheten' ved å slå av lyset. I dette testoppsettet blir det vanskelig for andre å kontrollere utførelsen. Dessuten har jeg ikke slagstøvler til utlån.
Jeg for min del setter pris på min prostata. Den skal visstnok ha en viktig funksjon ;DDet ble sagt en gang at det er sunt for mannfolk å tisse sittende, for da ble blæren tømt bedre - noe som virker prevantivt i forhold til prostata. Er dette bare piss?
Jeg for min del sitter stadig vekk på min prostata, uten at det går ut over funksjonen på noe område. Man får kun god helse av å sykle...Jeg for min del setter pris på min prostata. Den skal visstnok ha en viktig funksjon ;D
Kan du ikkje bruke alternativ 1 eller 3? Blir det for mykje søl, kan det kanskje passe med alternativ 7....men sjølvsagt, det er ei privatsak. Avrøystingar skal vere anonyme.I min naivitet har jeg alltid sett for meg blindtesting som typen, blindebukk ( bind for øynene..)
Vurdert det? Ellers har nok knutinh støvler selv vil jeg anta..
Arve, jeg nekter å stemme før mitt alternativ er kommet med på listen..
Egentlig driter jeg i det.Jeg ønsker et avstemningsalternativ om at ALLE skal få tisse stående, ellers kommer jeg til å lage et %&##&!! rabalder...!