Tissing

Korleis tissar du?

• Eg tissar ståande, ærleg talt...

Stemmer: 0 0.0%
  • Gud har skapt menn for å tisse ståande, sjølvsagt.

• Det går mykje raskare å tisse ståande.

• Det vert sånt søl, så eg sit meg ned.

• Litt solidaritet med det svake kjønn er vel greitt

• Kommunebudsjettet krev at eg sit.

• Eg har innovertiss, så ....

• Kutt ut pissepreiket!

• Totalt antall stemmer
    0

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg ønsker et avstemningsalternativ om at ALLE skal få tisse stående, ellers kommer jeg til å lage et %&##&!! rabalder...!

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
6.578
Torget vurderinger
2
Jeg ønsker et avstemningsalternativ om at ALLE skal få tisse stående, ellers kommer jeg til å lage et %&##&!! rabalder...!
Ville du holde deg til det er avklart ?

eliasen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2005
Antall liker
0
Ta det med ro folkens, vår alles kjære Kleppe er på saken! :p

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
Er ikke dette fortsatt praksis i en del land? Mener å huske at Frankrike har noe slikt...

T

theStig

Gjest
Savner alternativene:
* I buksa
* Oppover ryggen til sjefen
* I motvind

K

kbwh

Gjest
Savner:
* I vasken
Noen ganger er det opptatt på ramma og 20 kalde ute...

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
6.578
Torget vurderinger
2
For ikke å snakke om:
* I havet
* Autografen i snøen
Ja hva med de som skriver navnet sitt i snøen ? Er nok ikke lett å få til det skal man vralte rundt med buksa på knea.
Har man tatt noen øl, og holdt seg til man omtrent er gul i øya, er det jo mulighet til å få med både fornavn, mellomnavn og etternavn. I enkelte tilfeller har jeg faktisk vært langt inni postnummeret også.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0

STØTTES !!!!!!!!

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
309
Ja hva med de som skriver navnet sitt i snøen ? Er nok ikke lett å få til det skal man vralte rundt med buksa på knea.
Har man tatt noen øl, og holdt seg til man omtrent er gul i øya, er det jo mulighet til å få med både fornavn, mellomnavn og etternavn. I enkelte tilfeller har jeg faktisk vært langt inni postnummeret også.
Ja bare du ikke våkner dagen derpå og så er det ikke din eller din kones håndskrift ::)
Mvh

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
6.578
Torget vurderinger
2
Ja bare du ikke våkner dagen derpå og så er det ikke din eller din kones håndskrift ::)
Mvh
Og problemet er ?

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Antall liker
48
Sted
Akershus
Det ble sagt en gang at det er sunt for mannfolk å tisse sittende, for da ble blæren tømt bedre - noe som virker prevantivt i forhold til prostata. Er dette bare piss? ;)

Jeg veksler på litt. Når jeg er skikkelig trøtt om morgenen setter jeg meg gjerne ned. Ellers står jeg.

Kul avstemning Arve :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ville du holde deg til det er avklart ?
Det er det å ha en rettighet som er det viktigste, ikke nødvendigvis å benytte seg av den. Om dere skal få lov å tisse på gulvet og gjøre det ufyselig og ekkelt for andre, så vil jeg ha lov og.
Det er en grunn til at det er egne herre- og dame-toaletter, det vet jeg for jeg jobbet i et vaskebyrå i noen år. Menn griser generelt mye mer på do, på alle områder, det er bare helt utrolig hvor ekle enkelte herretoalett er...
Og poenget her var at dette var felles do for gutter og jenter.. noe nytt lurt de har begynt med.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg har stort sett praktisert stående.

Jeg skal blindteste begge variantene i løpet av helga.

Utførlig beskrivelse kommer etterhvert. ;D

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Kleppes variant, med løftet bakben , er også utelatt.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Du får ta med deg knutinh som kontrollør, ellers blir aldri resultatet godkjent ... ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Min kone, som i en årrekke har vært i hus med 4 gutter, ser nok frem til et påbud om sittende vannlatning. ;D

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
6.578
Torget vurderinger
2
En annen ting. Det er veldig irriterende at kvinnfolk alltid forlater toalettet uten å sette opp ringen etter seg.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Du får ta med deg knutinh som kontrollør, ellers blir aldri resultatet godkjent ... ;)
Jeg er ikke tilhenger av metanol i forbindelse med vitenskapelige aktiviteter. Dette på grunn av at trespriten ofte inneholder spor av etanol. Etanol kan jo som kjent føre til redusert kritisk sans. (Jeg kan takke etanolen for mye dårlig sex. Med metanol kunne jeg til og med vært gift.)

Jeg har derfor tenkt å sørge for 'blindheten' ved å slå av lyset. I dette testoppsettet blir det vanskelig for andre å kontrollere utførelsen. Dessuten har jeg ikke slagstøvler til utlån.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Når'u raver ut på badet om mårran, passe fyllesjuk, med morrabrød og svære sandkorn i ævva... den som ikke har satt seg nå, skal stå...
Det får være grenser for redsel for karakterisering. Jeg SITTER!!! Dassen er laget for å SITTE på. Men møter jeg et pissoar eller en skog på min vei gjør jeg slik naturen har foreskrevet. Dette er enkelt. Har man den minste kontakt med sine feminine sider vet man hvordan man bøyer kne for toalettet.

Honkey

T

theStig

Gjest
Når'u raver ut på badet om mårran, passe fyllesjuk, med morrabrød og svære sandkorn i ævva... den som ikke har satt seg nå, skal stå...
Har du ikke dusjkabinett? ;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.266
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Prøv dassane på campingplassar i det indre av Spania. Desse er funksjonelle - iallfall for dei som går med kjortel...
Kanskje ei Odd Nerdrum-drakt kunne løyst mange problem?

Då eg var liten, såg eg ei taterkjerring (ikkje noko diskriminerande meining bak dette) som gjekk midt i vegen, skrevde ut, og meig.
Det gjorde varig inntrykk på eit sart barnesinn.....

O

om.s

Gjest

;D ;D

mvh

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Det ble sagt en gang at det er sunt for mannfolk å tisse sittende, for da ble blæren tømt bedre - noe som virker prevantivt i forhold til prostata. Er dette bare piss? ;)

Jeg veksler på litt. Når jeg er skikkelig trøtt om morgenen setter jeg meg gjerne ned. Ellers står jeg.

Kul avstemning Arve :)
Akto, du har helt rett. Men hva som er fornuftig, er ikke like "sexy" som å blande inn litt pisspreik om religion og sånt! ;)
Forøvrig har en lite å melde hvis dette er en kampsak, det være seg Demokrat eller Rød Ungdom.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.266
Sted
Torget vurderinger
0
Å miga, meig, har migi?

:D

Honeky
Dette er vel di dialekt, og ei klammeform i ordlista.

Trur det skal heite
å mige - mig - meig - har mige (eg brukar e-infinitiv. Det er sjølvsagt fleire som brukar a-infinitiv, altså å miga - elles likt)

Som min salig bestefar sa når det vart for drygt:
Mig meg ikkje i øyret!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.266
Sted
Torget vurderinger
0
Har elles lurt på dette med miging.
Er det helst brukt om hokjønnsvasslating, eller er det kjønnsnøytralt? Sånn etter gammalt, altså. Nokon som veit?
I mi dialekt er det full forvirring (det var t.d. nokre damer som vart kalla "Pissetausene", og etter min teori skulle dei då heitt Migetausene, men det gjorde dei då ikkje).

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg er ikke tilhenger av metanol i forbindelse med vitenskapelige aktiviteter. Dette på grunn av at trespriten ofte inneholder spor av etanol. Etanol kan jo som kjent føre til redusert kritisk sans. (Jeg kan takke etanolen for mye dårlig sex. Med metanol kunne jeg til og med vært gift.)

Jeg har derfor tenkt å sørge for 'blindheten' ved å slå av lyset. I dette testoppsettet blir det vanskelig for andre å kontrollere utførelsen. Dessuten har jeg ikke slagstøvler til utlån.
I min naivitet har jeg alltid sett for meg blindtesting som typen, blindebukk ( bind for øynene..)
Vurdert det? Ellers har nok knutinh støvler selv vil jeg anta..

Arve, jeg nekter å stemme før mitt alternativ er kommet med på listen.. :mad:

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
Jeg for min del setter pris på min prostata. Den skal visstnok ha en viktig funksjon ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg for min del setter pris på min prostata. Den skal visstnok ha en viktig funksjon ;D
Jeg for min del sitter stadig vekk på min prostata, uten at det går ut over funksjonen på noe område. Man får kun god helse av å sykle...

;D

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
Jeg har mange ganger lurt på det der:

"-Hmmm, disse tohjulstråkkerne vi har funnet opp, hvor skal vi legge hovedtyngdepunktet mot kroppen?

-Vi har dårlig tid med dette prosjektet, så jeg foreslår at vi overlater dette til damene i resepsjonen mens vi tar oss av viktigere avgjørelser."

K

kbwh

Gjest
Du får trøste deg med at du har bedre greie på hifi enn sykler, Snickers.

Vi ordentlige syklister har en fabelaktig libido, ja.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.674
Sted
Østfold
Vel, jeg har en sånn prostatamassør som blir brukt alt for lite, og jeg savner nok ikke et bestemorsete på den, men det må vel være en grunn til at noen har kommet med en alternativ utforming av den fremre delen av setet.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det geniale med en sykkel er jo at kroppsvekten ikke bæres av muskler, at bena får bevege seg fritt, og at man uhindret kan bruke overkroppen til å styre med.

Liggesykler er jo et alternativ, som til og med er mer aerodynamisk, men prøv å komme deg over trikkeskinner eller fortauskanter med en sånn..

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.266
Sted
Torget vurderinger
0
I min naivitet har jeg alltid sett for meg blindtesting som typen, blindebukk ( bind for øynene..)
Vurdert det? Ellers har nok knutinh støvler selv vil jeg anta..

Arve, jeg nekter  å stemme før mitt alternativ er kommet med på listen..  :mad:
Kan du ikkje bruke alternativ 1 eller 3? Blir det for mykje søl, kan det kanskje passe med alternativ 7....men sjølvsagt, det er ei privatsak. Avrøystingar skal vere anonyme.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.124
Torget vurderinger
1
Egentlig driter jeg i det.

Topp Bunn