yasman
Hi-Fi freak
Søndag?SAL skrev:Takk for det Steb, du er jo hjemme om ett par dager så jeg regner med at du kommer på en liten lytterunde da!Steb skrev:Full klaff nok en gang, gratulerer SAL. Gleder meg til en lytt.
Mvh.
SAL
Yas
Søndag?SAL skrev:Takk for det Steb, du er jo hjemme om ett par dager så jeg regner med at du kommer på en liten lytterunde da!Steb skrev:Full klaff nok en gang, gratulerer SAL. Gleder meg til en lytt.
Mvh.
SAL
Litt usikker, lurer på om han kommer en liten tur allerede i morgen!yasman skrev:Søndag?SAL skrev:Takk for det Steb, du er jo hjemme om ett par dager så jeg regner med at du kommer på en liten lytterunde da!Steb skrev:Full klaff nok en gang, gratulerer SAL. Gleder meg til en lytt.
Mvh.
SAL
Yas
SAL skrev:Litt rart å si det men, 4.0SE`n er faktisk i en annen liga.....
Mvh.
SAL
Endre Askeland skrev:Hei
Dette er morro å høre. Tenker at spilleren kommer til å ha en skremmende utvikling etter hvert som den blir mer og mer innspilt.
Her er det bare å gratulere.
Hilsen
Endre
SAL skrev:Litt rart å si det men, 4.0SE`n er faktisk i en annen liga.....
Mvh.
SAL
Er den "varm" snart?SAL skrev:Takk for det Tom! Hyggelig med besøk,dere er velkomne. Skal vi gi APL`n en uke til, den blir bedre og bedre for hver dag som går!
Mvh.
SAL
yasman skrev:Er den "varm" snart?SAL skrev:Takk for det Tom! Hyggelig med besøk,dere er velkomne. Skal vi gi APL`n en uke til, den blir bedre og bedre for hver dag som går!
Mvh.
SAL
Yas
Juleaften før tida?SAL skrev:Passert 400 timer, nå begynner det for alvor å bli "varmt" her! Vannvittig bra i mine ører, "rommet" er så oversiktig at det er bare helt rått! Utrolig analog og "live" følelse, dynamikk og trykk så du bare sitter og gliser, stramt og tørt................. Herlig!
Mvh.
SAL
yasman skrev:Juleaften før tida?SAL skrev:Passert 400 timer, nå begynner det for alvor å bli "varmt" her! Vannvittig bra i mine ører, "rommet" er så oversiktig at det er bare helt rått! Utrolig analog og "live" følelse, dynamikk og trykk så du bare sitter og gliser, stramt og tørt................. Herlig!
Mvh.
SAL
klart det, bare å komme!yasman skrev:Kanon!, bestiller en prøvelytt i romjula om jeg får be...
He-he, høres helt villt ut ikke sant? Er veldig fornøyd nå, så da blir det vel bare som å stelle litt i blomster-beddet vel! Blir bare litt små-tuning nå.................hifiguru skrev:Skal du gi deg altså? ;D
Tusen takk for meget fin omtale Snorre!DR HEE skrev:Hei SAL !
Gratulerer med resultatet av de siste oppgraderingene i anlegget.
Fantastisk dynamikk, oppløsning og holografi !!!!!!!!!!!!!!
Plassering av stemmer og instrumenter i både bredde og dybde var bare helt RÅ ! ;D ;D ;D
"Luften" i diskanten og steinkontrollen i bassen var rett og slett i toppklasse.
Samtidig var det deilig å høre at det ikke på noen måte hadde noe preg av å låte
kaldt og klinisk.
Det ble jo til og med moro å sitte å høre på de "dårlige" innspillingene jeg med tok for å
utsette anlegget for det jeg kaller "syretesten" !
Lyden hjemme hos deg nå beviser det jeg alltid har ment, at et "toppanlegg" slett ikke
skal "avsløre" "dårlige " innspillinger og gjøre de håpløse å nyte, men at det til tross for innspillingenes
mangler heller skal dra fram det beste av de og gjøre de "hørbare" !
Så, tusen takk for en kjempehyggelig "musikkveld".
Det skal bli moro å ta en tur igjen når du har tatt den siste finpussen i "blomster-beddet" ;D
mvh
Snorre
Var sammen med x250 og hørte på anlegget til SAL, enig i det x250 skriver, spiller kjempefint med hurtig mellomtone og en veldig flott bass med masse pondus og trykk, gøy og høre på dette SAL grattis med flott lydX-250 skrev:He he det har vokst igjen låt helt knall holografi tre d samt et hav av plass rundt instrumenter å stemmer gøyalt sal ;D
Gaupa må nok bli noen flere kiloSAL skrev:Takk for meget hyggelig besøk! Neste gang er nok Gaupa ett par kg. tyngre! Kanskje det er mer enn allergien som skremmer Yasman da?
Setter pris på deres positive feedback!
Velkommen tilbake!
Mvh.
SAL
Takk for det Paul! Nå må jeg bare prøve ett par strømkabler, jeg jager ut Gaupa og inviterer deg og ditt kabel-arsenal på besøk! Vi må jo prøve å gi Wolff`n litt alvorlig motstand, kommer nok snart kabelen fra Alex også!yasman skrev:Gaupa må nok bli noen flere kiloSAL skrev:Takk for meget hyggelig besøk! Neste gang er nok Gaupa ett par kg. tyngre! Kanskje det er mer enn allergien som skremmer Yasman da?
Setter pris på deres positive feedback!
Velkommen tilbake!
Mvh.
SAL
Jada SAL, det har skjedd ting; jeg var imponert over forrige utgave APL, med suveren utklinging og rom rundt instrumentene. 4 ern utmerker seg særlig på homogenitet, kontroll og fasthet; dette er jo bare morro!
Yas
Så ble det en tur til Heistad fredag; ganske fuktig sådann også......SAL skrev:Ja. fredag er en fin dag! Vi prøver.
Mvh.
SAL