|
Takker!Gratulerer!
Du, den der paramatriske innstillingen til høyre for midten sett opp ned............
Hvis det er noen trøst, så begynte driten å støye igjen så snart jeg koblet inn et av de gamle presetene i samråd med MH. Er nå på email nr. 8 i kveld med Metric Halo.Du, den der paramatriske innstillingen til høyre for midten sett opp ned............
Men en ting er sikkert tkr, støv har du ikke tørket av boksene dine på en stund![]()
Trasige greier, du har ikke fått leieboeren min i hus?Hvis det er noen trøst, så begynte driten å støye igjen så snart jeg koblet inn et av de gamle presetene i samråd med MH. Er nå på email nr. 8 i kveld med Metric Halo.
Mvh
Har du kastet ham ut?
Vi får kalle det Plan B.Godt det er lyd i enden av tunnelen!
Overhode ingen trøst for min del tkr. Finner det mer leit på dine vegne da jeg har en liten anelse om hva anlegget som musikkformidler betyr for deg.Hvis det er noen trøst, så begynte driten å støye igjen så snart jeg koblet inn et av de gamle presetene i samråd med MH. Er nå på email nr. 8 i kveld med Metric Halo.
Mvh
1) Jeg tror at Murphy liker seg bedre hos @ragwo enn på Vestlandet, og at USA-oppholdet var kortvarig.Men det er jo noe dritt at Ragwo har sluppet Murphy ut av kjellerleiligheten.
Jeg har inntrykk av hver gang du skal endre på noe i Metric Halo digitalis boksen din, så går det til helvete.
Hi Tønnes,
Sorry, your last message did not contain our previous correspondence in the thread, so this was not immediately in view.
Based on that and the fact that your original unit was an early unit, yes, the likelihood that it is the power supply is quite high (the whoosh sound also lends to this).
Jeg kunne jo spørre om hvorfor husnissen din skulle krysse fingrene, men det er kanskje best å la det ligge......Lykke til! Både jeg og Murphy krysser fingrene, dog av forskjellige grunner.
Vel, ja og nei.Din Plan B, men synes du beveger deg med stormskritt mot min Plan A![]()
Med en anstendig DAC er det nok mange som ikke ville kalt det en ventepølseVel, ja og nei.
Vi får kalle det ett skritt tilbake og deretter to skritt frem. Erfaringsmessig tar det en måneds tid å få en pakke fra USA, uansett hvor fort postgangen går. De late soddene i tollen bruker evigheter på å få ting gjort.
Da hadde jeg valget mellom en nødløsning med Manley Steelhead som pre/RIAA + en ventedac, eller ingen lyd i det hele tatt. Et vanskelig valg, gitt.
Mvh
Med en anstendig DAC er det nok mange som ikke ville kalt det en ventepølse![]()
Takker! De er gode, ja.Steike flotte høgtalere.har brosjyren fra 90 tallet enda
- Og da er en Benchmark DAC innkommende.Med en anstendig DAC er det nok mange som ikke ville kalt det en ventepølse![]()
Det ble nedtur. Det var ikke USB-inngang på den.Fortell gjerne, hvilken Benchmark har du i tankene her![]()
Det der var dårlig timet. Hadde du tatt kontakt for 30 minutter siden, hadde jeg tatt imot tilbudet med glede!God kveld Tønnes
Har en liten luring liggende. HRT music streamer II+
Kun usb inn, rca ut, max 24/96. Brukte den med min gamle Mac air. Funket fint. Får plass i skjortelommen.
Kan stikke innom etter jobb i morgen om du ønsker….
Vis vedlegget 1109375
mvh Atle
Takker!Gratulerer med nye høyttalere, så ikke den komme.
Har akkurat fått den opp å gå:hadde en 1.5 en gang. Den gjør ikke mye feil.
og fint med fjernkontroll.