Ja det gjør jeg.Kom innom en dag og ta en titt på den.
mvh
Jada, det må være såpass!Du fikk med litt ved og, vakker natur og godt vær. I det hele tatt, veldig nasjonalromantisk. Slik det skal være på en dag som denne
1) Takker.Flott skildring @tkr og gratulerer med dagen. Når børsa er gnikka og skosålen slitt er det vel tid for litt mimring? Hva husker du om Madrigal Carnegie II? Hvordan spilte den og hva kan man sammenligne den med? Fant du ut om det var en Benz pickup under skallet, slik Rudi mente å erindre? Ser Desibel HiFi solgte mitt eksemplar i 1990 for 7.000,-
Her må jeg si du har valgt dine turmål med omhu, tkr!Lofthus og Sørfjorden er så vakkert at en kan nesten miste pusten!
Men vi var ikke helt ferdige ennå. Jeg lurer på om det var @ottone som skrev at slekta hans stammet fra Djønno? Altså ikke innover Sørfjorden, men utover Ulvikfjorden? Vi var blitt nysgjerrige, og bestemte oss for en liten avstikker litt unna allfarvei.
Si det du......Slit'an! Raskt levert. Hvilken arm må vike?
Mvh Atle
Haha, får prøve meg frem!Hm... etter et par til kan man vel bøye det meste.....
Joda-I din alder skal man velsigne alt som er stivt
Sorry, bare en kvikk morsomhet. Vond rygg er ikke morsomt. Noe min far kan bekrefte.Joda-
Men har jeg også nevnt at det gjør jævlig vondt? Jeg har noe på tungen med vinning og spinning.....
mvh
Tok det absolutt ikke ille opp!Sorry, bare en kvikk morsomhet. Vond rygg er ikke morsomt. Noe min far kan bekrefte.
God bedring ønskes fra sørfylket.
Takker, jeg er da rakrygget også, men bare ikke så lenge av gangen!Som krokrygget er du imponerende driftig! Vi ha bestilt tre ukers ferie fra midten av juni. Fint om du også kunne ta deg av vår hage i denne perioden. Et par pent danderte stabler med ved hadde heller ikke gjort noe. Tørr fjellbjørk må vite.
Tar det som trening!jeg er stor fan av alle bilder der tkr holder på med ved
Takker, @ToreP. Hyggelig at du skriver her.Håper det er greit at en "nykomling" melder seg i denne tråden, "tkr" Må først takke for mange gode stunder med flotte bilder og kommentarer i denne tråden! Det er så mye fint som "ligger på lur" her til lands, inntil noen ser det og legger ut bilder!!! Ellers kjenner jeg meg igjen mht. ryggproblemer! Fikk påvist prolaps i 1987, og siden har det "kommet og gått"! Ønsker ikke min verste "fiende" disse smertene! Håper på snarlig bedring for deg! Og flere spaserturer med bilder! Mvh ToreP
Neeeiiii, si det....Flott, "tkr"! Jeg har fått samme råd - ikke bli inaktiv! Å sette seg ned og tro at "jeg skal gå tur når ryggen blir bedre", er og blir bare tull!! "Faenskapet" må tas med en gang, og å rusle og gå er beste "medisin"!!! Skjønt en G/T eller tre, slett ikke er å forakte! Man slapper litt mer av etter "medisin-inntaket"! Men før jeg kjører tråden din helt ut i "villmarka"; hvordan går det med armbordet og den nye armen til platespilleren? Du har jo et anlegg "av en annen verden" i forhold til mitt ytterst "low - hifi"- anlegg! Mvh ToreP
Regner med at det løser seg, ja. Det er bare snakk om tid. Det er jo heller ikke slik at jeg mangler tonearmer, har heller litt for mange!Da skal du se at det løser seg på en fornuftig måte! Har sett, og "siklet" etter den spilleren din! Jeg måtte nok ha "kassert" hele anlegget mitt og begynt på nytt, hvis jeg skulle "rettferdiggjøre" en slik spiller! For ikke å snakke om "datastyringen" du har! Ikke sett maken! Mvh ToreP
Jøye meg, har cafteinen og fru Z funnet et hull i virusskyen hvor de kan feriere i 3 uker fra midten av JuniSom krokrygget er du imponerende driftig! Vi ha bestilt tre ukers ferie fra midten av juni. Fint om du også kunne ta deg av vår hage i denne perioden. Et par pent danderte stabler med ved hadde heller ikke gjort noe. Tørr fjellbjørk må vite.
Nja, vi har vel dessverre ikke funnet noe hull i virusskyen, men 10 juni er vi begge fullvaksinert. Da stikker vi etter hvert tre uker til noe så lite eksotisk som Tørrvika i Spania (et sted jeg tidligere med tydelighet har uttalt at jeg aldri skal sette mine ben). Jeg liker norsk sommer, men kona er sulteforet på varme, så da blir det sånn. Hvorvidt vi må sitte i karantene på hotell, hjemme eller karantene er avviklet når vi kommer hjem......tar vi på strak arm når vi lander på Flesland. Sikkert noen som synes det er forkastelig, men jeg kan vanskelig tenke at vi utgjør den store trusselen for kongeriket så lenge vi er fullvaksinert og tar karanteneregler på alvorJøye meg, har cafteinen og fru Z funnet et hull i virusskyen hvor de kan feriere i 3 uker fra midten av Juni
Hvilket år snakker vi om? Fortell, fortell....