tkr goes digital- tkr sitt anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.280
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Krysser fingrene!
    Takker!

Mannet meg akkurat opp til å kople om. Det funker! :D

Og nå må jeg bare manne meg opp til å hanke opp en reserveforsterker.....Det står en Adyton Cordis i garasjen, og en diger gammel Crown i kjelleren.......Ingen av dem er egnet til å begeistre, men i nøden spiser Fanden fluer.....

Mvh

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.280
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Så langt kom jeg:

IMG_0236.jpeg

….Og så, mens jeg gruet meg til å løfte og flytte på to blytunge forsterkere i knestående stilling ( Ingen hyggelig tanke, selv med min reduserte hørsel kan jeg høre hvordan det knaser i begge knær bare jeg reiser meg opp fra en stol :eek: ), fikk jeg en SMS.

Hei! Rep. av din Conrad Johnson service vil komme på ca. 7100 inkl. mva. Dette er i tillegg til de 750 som allerede er betalt. Vennligst svar ja eller nei om reparasjon ønskes på denne SMS. Mvh Service Kompaniet
    Du kan besvare denne meldingen.
    Med vennlig hilsen Service Kompaniet AS

:D :D :D

Den var vanskelig! Jeg overveide flere mikrosekunder før jeg besvarte meldingen med «ja».

Tja, jeg har jo ( en slags ) musikk slik det står nå, dermed kommer Crownen tilbake i kjelleren. Hvis jeg føler meg riktig sprek, prøver jeg den ut på et par overskuddshøyttalere før jeg setter den bort igjen.

Mvh

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    109.778
    Torget vurderinger
    23
    Sikkert helt greit det beløpet, og det er jo en fin forsterker! Så vet du hva du har, og det er garanti på rep/service også.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.280
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Sikkert helt greit det beløpet, og det er jo en fin forsterker! Så vet du hva du har, og det er garanti på rep/service også.
    Klager ikke et sekund på den prisen! Hvis jeg får den tilbake i reparert stand, trekker jeg kortet og ser glad ut.

Det lå en Premier 350 ute på Finn.no for ikke så lenge siden, til den nette sum av Kr. 50 000.- :oops: . Da er 7-8000 en akseptabel kostnad for å få fikset den jeg allerede har .

Mvh

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    5.428
    Torget vurderinger
    1
    Klager ikke et sekund på den prisen! Hvis jeg får den tilbake i reparert stand, trekker jeg kortet og ser glad ut.

Det lå en Premier 350 ute på Finn.no for ikke så lenge siden, til den nette sum av Kr. 50 000.- :oops: . Da er 7-8000 en akseptabel kostnad for å få fikset den jeg allerede har .

Mvh
    Kan kjøpe mye god drikke på polet for differansen på kr: 42,900 😁

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.280
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Holder på med et dypdykk inn i forskjellige musikkmiljøer som har vært en del av the soundtrack of my life. Har vært innom Lauren Canyon og Detroit (Tamla Motown ) - men vent, det finnes fler!

Memphis f. eks. Stax og Soulsville:

Mange å nevne her, Otis Redding, Wilson Pickett, Booker T. and the MG`s, Carla Thomas, og ikke minst denne damen:

Mavis Staples. Står hun tilbake for Aretha Franklin? Ikke i min bok. Mindre kjent, ja, men for en frasering og vokalprestasjon, da!

Og, som et kuriosum, denne damen, kritthvit, som tråkker opp løypen for Dusty Springfield, Joss Stone og mange flere:

Lynda Lindell ble så truet av bl.a. KKK for å være hvit og synge "negermusikk" at hun trakk seg helt ut av musikkbransjen. Opptrådte ikke offentlig på 25 år.

Mvh

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bra at det ordner seg! Bare gi lyd hvis du trenger bærehjelp fra en lett og leken Bergenser 😊

• Love
    Reaksjoner: tkr

MFA

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Antall liker
    2.173
    Torget vurderinger
    1
    Eller du kan be om hjelp fra en litt tyngre bergenser som fortsatt kjenner begrepet arbeid….

sterk hilsen

Atle

• Love
    Reaksjoner: tkr
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn