- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 31.306
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Dupin i gang. Det var ialt 101198 dubletter.......ting kan ta litt tid..... 
mvh
mvh
|
Business first:Parelius skrev:@ tkr: Gjorde du noen sammenlikninger/vurderinger i forhold til Prism Sound Orpheus før du gikk til innkjøp av ULN-8?
Peter skrev:Her må det gratuleres!
Men det er feigt å jukse slik, alt for lett å huske en slik dato 8)
;D ;D Jeg giftet meg i fjor, så vet hvordan du har dettkr skrev:Hehe, du tror vel ikke at jeg fikk bestemme noe sånt?
mvh
Gratulerer på etterhånd!Peter skrev:;D ;D Jeg giftet meg i fjor, så vet hvordan du har dettkr skrev:Hehe, du tror vel ikke at jeg fikk bestemme noe sånt?
mvhGodt å vite at du ikke har det bedre enn oss andre!
Takker, Stian!stianG skrev:Grattis T!
Jaggu på tide hvis dere møttes samme år som jeg ble født ;D
Tusen takk, Elektron og Hsobstad!Elektron skrev:Et samlet Fjellsiden Lydlaug gratulerer og ønsker hell og lykke.
mvh Elektron
Tusen takk, hr. Æresmedlem!JanR skrev:Gratulerer så mye
Flotte bilder.
/jan
Takk, SØ, kan jo nevne at brura, årgang 1956, ble kastet ut av en bar på Reeperbahn (!) to dager før bryllupet, for å ha danset på bordet. ;DSOA skrev:Gratulerer så mye T. Dere er et flott par!
mvh
SØ
Tusen takk, Jørgen!Jøgga skrev:Gratulerer så mye, tkr!
Det er lurt å tenke seg om før man går til det viktige skritt å gifte seg, ja. Vet det, vi som fødte tre barn før vi fikk ut fingeren.
Og datoen er viktig. Vet det også, vi valgte fredag 13. , og det går så det suser.
Hipp hurra!
Jørgen
Takker, Sluket!pengesluk skrev:Dette var da et sjeldent vakkert par!! En herlig motvekt til oss hifinerder 8) Og Hamburg er bare BÆLtrivelig og romantisk også..