Takk.Ja jeg kan mute så det blir totalt stilt på volum 0.KW skrev:Nydelig de der
Vil likevel tro at du kan mute og også ha total stillhet med volum på 0?
Har du satt strømforsyninga et stykke fra kontrollenheten?
Jeg har min ca. 70 cm i fra.
Til Erland, jeg venter med å tippe til du har startet egen tråd, men har en ide allerede, både hva det er og i fra hvilket land.
Må legge til at jeg tar ofte feil ;D
Mvh.KW
Tusen takk ;Dhifiguru skrev:OH! Vakkert.....
Grunnen er at når for en gangs skyld plasserer meg foran den dumme plata(flatskjermen), så ligger jeg på sofa'n. Da er det mest behagelig å kunne se litt oppover ;DKW skrev:Skjønner ikke at folk orker å ha den slik at laveste bildekant kommer over øyehøyde ++.
Mvh.KW
Du var raskere enn megErland skrev:Grunnen er at når for en gangs skyld plasserer meg foran den dumme plata(flatskjermen), så ligger jeg på sofa'n. Da er det mest behagelig å kunne se litt oppover ;D
Må jo først gratulere KW med ny preamp! Ser flott ut....hadde litt rele klikking i en CJ premier 17LS jeg hadde, og det synes jeg bare var sjermerende, men lyden forplantet seg ikke ut i høytalerne da....Erland skrev:Slike "evighetstråder" trenger å sprites opp litt;
Her er et små kasser som har startet sin vei gjennom Europa på vei til Sandefjord.....
Mer i egen tråd når de ankommer.
Ser da ut som ett fantastisk oppsett da.....KW skrev:Hei!
Godt å se at noen har skjønt i hvilken ca. høyde flattv bør stå
Øynene i midten av høyden på tv +/- litt.
Skjønner ikke at folk orker å ha den slik at laveste bildekant kommer over øyehøyde ++.
Noe og tenke på før eventuelt kjøp av rack, for mange har jo anlegget og flattv på samme sted selv uten surround.
Her er min plassering av anlegg og plasma.
Mvh.KW