Hei Tommy og takk for meget hyggelig lytteseanse!
Dette ble en veldig fin kveld med skikkelig "guttemiddag", wienerne satt som ett skudd og når det også viste seg at du også har ordentlig kjøretøy ante jeg at her kan vi ha mere moro enn bare hifi! Har selv hatt noen Porscher og liker godt modellen du har valgt fra RUF.
Krell MRA var akkurat like gigantiske som sist jeg så de, her hjalp det ikke med stor flott betongleilighet med stor takhøyde, MRA er like gigantisk uansett!
Dette var faktisk første gangen jeg så Q5 og størrelse-messig var disse helt normale etter å brukt noen timer på Q3 hos Jackx tidligere på dagen.
Når det gjelder lyd ble jeg meget positivt overrasket, det spiller stort og "riktig" med fin presisjon i lydbildet. Bunnen er ekstremt stram og slagkraftig sammen med mellombassen, mellomtonen var veldig behagelig og samme var diskanten. MRA spiller med en enorm ro og autoritet, en helt sort bakgrunn og bidrar nok sammen med Q5 til det store lydbildet. Jeg synes at hele systemet er homogent og riktig, skal jeg sette fingeren på noe kunne jeg personlig ønske meg ennå mere nyanser/overtoner og utklinging. Når det er sagt er du slik som meg, aldri helt i mål og Magico M er i horisonten så det hadde ikke forundret meg om du klarer å finne på ennå mer galskap!
Mvh.
Stein Arne