Takk for det. Non taken! .Finnes smågale folk i alle sjikt i denne hobbyen, i beste mening
Gratulerer med tøft rom med en meget flott frontvegg - katalogverdig.
Har rommet virkelig en bredde på 6 meter med høyde på 1,9m ? Det sier jo i såfall litt om størrelsen på utstyret - Anlegget altså
Edit: Ser på noen byggebilder at rommet er bredere en det kan se ut på bilde med anlegget. Der ser en bare det lille innhuket/arken.
Hei KBegynner å bli noen år siden vi begge debuterte med M Project i Hilversum. Du gir tung hifi et ansikt Ser ut som du har fått deg et barskt lytteloft Gratulerer!
Det er vel 15 år siden jeg hadde en gjeng som herjet i naboleiligheten (ÅG13), og det var ikke spesielt morsomt å bo der da heller.Takk for det. Non taken! .
Den veggen stilte naboskapet på prøve. Etter 2 uker med borhammer og jobbing mellom 17-19 så ringte naboen meg og sa det føltes som de satt i en tannleggestol og de håpet jeg snart var ferdig.
Tror de målene ble tatt før jeg så hvor mye 40 cm isolasjon + 2 lager med gipsplater spiste seg inn i rommet. Tipper sånn det står nå så er det drøye 4 meter mellom ht målt fra yttersiden og de er drøy 1,5 m høye med trinsehjula.
Jeg simpelthen elsker når det er dårlige kamera på mobiltelefonerHei K
Ja, det begynner å bli noen år siden det. Drar du kjensel på denne karen fra 2014.
Vis vedlegget 705864
Har tatt sin tid dette. Var vel når jeg hadde Q3ene i stua.Gratulere med flott rom.
Det var noen år siden jeg var hos deg, og da snakket du om lytterom på loftet. Det virker som du har fått realisert det nå .
Hvordan er rommet akustisk. Det ser ut til å være nok med harde flater.
Takk for det! Har hatt noen tanker om hvilken idiot det var som fant ut at han skulle kjøpe MRA når han bor i 3 etg i en gammel bygård uten heis…..og som skulle opp ytterligere 1 etg til for å havne der de står nå.Gratulerer med flott lytterom. Atskillig bedre arbeidsbetingelser for det utrolig flotte oppsettet ditt nå, enn da jeg var hos deg i 2016. Kudos for gjennomføringsevne og stor innsats.
Takk for det E.! En miks av gammelt og nytt. En salig miks av Krell, Magico, dCS og streamning fra pro verden med Dante AoIP.Det var et usedvanlig tøft gutterom du har fått deg. Gratulerer.
Ser ut til at MRA har fått bedre arbeidsmiljø enn sist jeg hørte de. Da var lyden ikke all verden.. Men et imponerende byggverk er de uansettEt helt unikt oppsett dette. Krell MRA er det vel kun laget 50 stykker av. Med sub på plass er vel den siste brikken lagt.
Ja, så vidt jeg vet er kun 50 par produsert av MRA. Disse ble jo importert av gode gamle Roysen og bygd om til 220 v av Audionord i sin tid.Et helt unikt oppsett dette. Krell MRA er det vel kun laget 50 stykker av. Med sub på plass er vel den siste brikken lagt.