ogla
Prepare to be baffeled!
Meget i sløyd
Meget i sløyd
Nei nå har jeg hatt så mye rart i toen, at krutt blir for mye Fra spøk til alvor. Jeg kan virke layback, men i virkeligheten er jeg frustrert over manglende ledig tid til å bygge. Uansett, så er jeg glad for å lese om din opplevelse. Det inspirerer til å forsette å bygge og jeg vet at jeg er på vei til nirvanaUnner alle å oppleve endeløs bass uten en eneste bilyd! Dette er så rått at jeg svømmer av eufori, sorry... @Sevald du må bare se å få stappet krutt i toærn og bli ferdig med tårna!
Det er du! Og ikke hold ikke igjen, bare kjør på med 18 tommere. Jeg har ikke mer bass enn før, bare mer...Nei nå har jeg hatt så mye rart i toen, at krutt blir for mye Fra spøk til alvor. Jeg kan virke layback, men i virkeligheten er jeg frustrert over manglende ledig tid til å bygge. Uansett, så er jeg glad for å lese om din opplevelse. Det inspirerer til å forsette å bygge og jeg vet at jeg er på vei til nirvana
Det tror jeg påOj! Rått!
Takk! Ja, man er ikke klar over hva man mangler før man har det. Det rare er jo at kurven heller mindre oppover mot 20Hz enn før. Likevel en annen kraft, selv på moderat volum!Kult!! Det var merkelig at dette var en suksess Velkommen i klubben, ingenting er som et litt voksent basssystem.
Mere moro Men ender en da opp med å kun spille musikk som yello fordi det er så gøy eller klarer en å nyte musikken som før?Det er du! Og ikke hold ikke igjen, bare kjør på med 18 tommere. Jeg har ikke mer bass enn før, bare mer...
Hører kun på basstungt når jeg stresstester.Mere moro Men ender en da opp med å kun spille musikk som yello fordi det er så gøy eller klarer en å nyte musikken som før?
124,7 Er et kjent tall. Det er der umik slutter å måle. Måler du med den kan det godt være at du har hvert høyere i volum.Rommet i bevegelse
De nesten 125dBene er buldringen på Yello - Takla Maklan. Bare tester litt ut etter ratting.
Vis vedlegget 762239
Antok det, for vred ekstra på etter, men der sa det stopp. Er jo ikke så mye annet en bulder i starten, så øra hold, men lurer på om jeg ristet løs irisen.124,7 Er et kjent tall. Det er der umik slutter å måle. Måler du med den kan det godt være at du har hvert høyere i volum.
Selvfølgelig. Nå er dette nytt og fersk. Lurer bare på om en nå er i testmodus hele tiden og vil aldri komme tilbake til normalen? Fordi det er så gøy? Skal heller stille spørsmålet om en mndHører kun på basstungt når jeg stresstester.
Hørt på helt normal musikk de siste 45min. Det er nemlig morsomt det også...Selvfølgelig. Nå er dette nytt og fersk. Lurer bare på om en nå er i testmodus hele tiden og vil aldri komme tilbake til normalen? Fordi det er så gøy? Skal heller stille spørsmålet om en mnd
130dB støyfri bass betyr masse headroom. Vanligvis peaker det på rundt 100dB her.Grunnen til mitt spørsmål er for å finne ut om vi er på samme jakt. Jeg trenger ikke 130db, men kvalitetsbass.
Det kan umiddelbart virke som sludder for den uinnvidde, men satt akkurat og merket meg det du beskriver. Ordentlig merkelig fenomen.Det er det som er så gøy på lavt volum, det bærer bassen godt da også.
Man kan godt få begge deleGrunnen til mitt spørsmål er for å finne ut om vi er på samme jakt. Jeg trenger ikke ute etter 130db, men kvalitetsbass.
Ja det er det jeg også tror. Derfor er jeg på samme reiseMan kan godt få begge dele
Forutinntatt... Som i diskriminering mot omskjærte?Den var vel litt åpenbar, matros? Dessuten litt forutinntatt...
et perfekt fenomen. For desto lavere en kan spille uten å føle på tapet av noe er bra for en.Det kan umiddelbart virke som sludder for den uinnvidde, men satt akkurat og merket meg det du beskriver. Ordentlig merkelig fenomen.
Der er jeg helt enig. For meg er det viktig å ha mye kapasitet - så arbeider samtlige elementer med lav forvrengning.130dB støyfri bass betyr masse headroom. Vanligvis peaker det på rundt 100dB her.
Om ikke elnikken jeg har tålte litt gode vibber, hadde jeg reklamert.Nå kan det se ut som den står den plassen i rommet hvor du får mest vibrasjoner.
Monoblokker?Stue amper tosken? Vis vedlegget 762190
Jepp, 350 makkintoskete rørwatt pr side.Monoblokker?
Ja, når jeg evt setter Evidence oppeGo for it
Roe seg ned!Her lukter det linjekilder laaang vei
Det er akkurat det samme jeg gjør. Jeg har veldig lite tilt i bassen nedover i forhold til resten.Ja, man er ikke klar over hva man mangler før man har det. Det rare er jo at kurven heller mindre oppover mot 20Hz enn før. Likevel en annen kraft, selv på moderat volum!
Det blir som om man kjøper en rå sportsbil, man må bare prøve launch control noen ganger i begynnelsen for å kjenne på gleden over hva man faktisk harSelvfølgelig. Nå er dette nytt og fersk. Lurer bare på om en nå er i testmodus hele tiden og vil aldri komme tilbake til normalen? Fordi det er så gøy? Skal heller stille spørsmålet om en mnd