MakkinTosken
Who, me?
Hmm, det trengte jeg ikke vite om deg JJ, men takk for at du deler!
Du er for vild!TÞr ikke det her inne. Alltid en kÞdd som stÄr klar til Ä sette meg pÄ plass!
Ikke lett Ä beskrive egentlig. Har jo ikke mer bass. Men inntrykket jeg sitter igjen med er at bassen kobler mye bedre med rommet, om det gir mening? Om det finnes et snev av bass pÄ sporet, gÄr man ikke glipp av det, uansett volum.
NĂ„ som ting begynner Ă„ komme i orden skal jeg sette opp mikken mens jeg har huset for meg selv, Ă„ finjustere litt. Ble bare en kjapp justering om onsdagen.
Takk?Hvordan oplever du dybdeperspektiv fĂžr og efter?
Vild? I virkeligheten en av de mest beherskede jeg har hilst pÄ. Hyggelig er'n ogsÄDu er for vild!
Tillykke med at du blev fĂŠrdig med de ekstra 18 tommere og at det Ă„benbart er blevet super godt.
Da jeg overvejer noget af det samme, med placeringen, dog med 12 tommere basenheder, har jeg et spÞrgsmÄl til dig. Hvordan oplever du dybdeperspektiv fÞr og efter?
à vÊre tÊm betyr noe eget her ved utlÞpet...men det var du kanskje klar over.Vild? I virkeligheten en av de tammeste jeg har hilst pÄ. Hyggelig er'n ogsÄ
Han suger!ForĂžvrig, Nick Cave er stas..
RettetĂ vĂŠre tĂŠm betyr noe eget her ved utlĂžpet...men det var du kanskje klar over.
Du er temmelig lugn og lett Ä forholde seg til du ogsÄ, en jeg absolutt kunne tenkt meg Ä ta noen Þl med igjen!Tenkte tam som motsatt av vill
Rettet
Har du bakt? Ser flott ut
Kransekake og sirupsnipper er det bakt ogsÄ?Krumkaker og glÞgg. Julen er her!
Du hadde Bokji og Bokjimor ogsÄ du da?Fikk S i musikk av Gunnar Hansen pÄ Seiersten, samt S pÄ skriftlig engelsk eksamen. Ellers ble det med M. Lurer pÄ om jeg fikk G i skolekjÞkken ...
Fader sÄ fint dette ble tosken og aldeles nydelig mancaveNu Àr det slut
Da anser jeg meg for ferdig, mangler kun fotlist under ene fella. Tilbake til vinylen...
De navnene hadde jeg glemt. Hadde Bokjimor skolekjÞkken? Mulig vi hadde henne i 7.Du hadde Bokji og Bokjimor ogsÄ du da?
Nope, forming. Gubben hennes slĂžyd.De navnene hadde jeg glemt. Hadde Bokjimor skolekjĂžkken? Mulig vi hadde henne i 7.
Forming var det. Ja, tror jeg hadde henne i det. Begynner Ă„ bli en stund siden he-he Gikk ut derfra i 92.Nope, forming. Gubben hennes slĂžyd.
Du fortjener nok S men fÄr bare M,det er frem til lista er pÄ plassNu Àr det slut
Da anser jeg meg for ferdig, mangler kun fotlist under ene fella. Tilbake til vinylen...