jorwed_
Audio Arkeologen
Magisk!
Ja, ikke er det noen jobb heller.Magisk!
I ditt tilfelle er jeg litt usikker. Stålmann med bart, nja.. Hanrei, nei.. En som får til litt med tre? Sinnasnekkeren? Ihvertfall ikke eselet i stallen..Josef som i stålmannen eller mener du den mest berømte hanreien gjennom tidene?
Bloody nice!!top o' the morning to ya
Rolig start på dagen med hjemmemekkede bånd. Meningsløst? Jupp!
Prisen er en ting...men fy faen for et kjedelig utvalg av musikk! Nope, kommer primært til å kjøpe et lass tomspoler og kopiere hi-res.Den er skikkelig tøff den båndspilleren din.
Man kanskje på tide å svi av lommepengene her
Screwbay! Mistenker det er mye juks og fanteri og vanskelig å skille og verifisere.Det er vel hovedsakelig de gamle audiofile traverene som blir utgitt på det formatet. Men du kan jo føle med på ebay og se om det dukker opp noe.
Det har du sikkert rett i. Men av og til må man leve litt farligScrewbay! Mistenker det er mye juks og fanteri og vanskelig å skille og verifisere.
Jeg gir faen egentlig! Båndspilleren er til pynt og hygge, ingenting slår digital kilde. Jeg tar og lager meg noen bånd med stemningsmusikk som jeg kan spille av for kosen. Om jeg snubler over et og annet "ekte" bånd underveis, kult.Det har du sikkert rett i. Men av og til må man leve litt farlig
Kan jeg anbefale "DAT"? .. Nok et medium for spesielt interesserte og såkalte proffer. Kan anbefales for halvdårlige karaoke kvelder hvor "I did it my way" gir lengsel i mot snarlig død og syfilis?Jeg gir faen egentlig! Båndspilleren er til pynt og hygge, ingenting slår digital kilde. Jeg tar og lager meg noen bånd med stemningsmusikk som jeg kan spille av for kosen. Om jeg snubler over et og annet "ekte" bånd underveis, kult.
Stikke fingeren i jorden, bånd har alltid vært for spesielt interesserte eller proffer. Helt meningsløst i dag, teknisk sett.
Er det så gærent, da?snarlig død og syfilis
Nei en sånn må du ha, men de tar litt plass daA80 blir perler for svin på en slik som meg.
Liker nok utseende på A810 bedre. A80 bikker litt vel over i pro.Nei en sånn må du ha, men de tar litt plass da
Da sees vi der, har billetter Kona er nok litt mer glad i opera enn meg men denne skal jeg tåle...
Tror du får stå for litt musikk også, har litt rufsete stemme.Jeg står for Napolionskake og du for musikk.
Nei, du er mye mer smukk. Og vakkert hår. Uansett, godt du har kosa deg på tur i dagSynes du han ligner, jeg har vel ikke kjønnshår på hodet?
Smukk og tjukk!Nei, du er mye mer smukk. Og vakkert hår. Uansett, godt du har kosa deg på tur i dag
Smukk og smukkSmukk og tjukk!
Jepp, tenkt lenge. Viktige med superamatørheimbygg er å løse det med standard virke og enkle kutt.Likte designet! Du har vel allerede arbeidstegninger med millimetermål. Gjetter på at du selv hiver deg over spikkingen
Ring.