Ja B&W er flott...Morgen hilsen i toskens ånd Vis vedlegget 813232
Synes du virkelig det?Ja B&W er flott...
Ja, dette blir mer tråden for dem med de mest outrerte fetisjer
Skjønner ikke hva du mener?Ja, dette blir mer tråden for dem med de mest outrerte fetisjer
Må innrømme at jeg begynner bli fornøyd selv. Den hjemmesløydbenken min er jaggu allsidig også.Har ingen problemer med å innrømme at det ser aldeles rått ut
By han 5000 for den
Det ser meget bra ut nå Tosken. Det er nesten så jeg må innrømme at Mc er kult. Men det kan jeg jo selvfølgelig ikke gjøre
De med Mcintosk har vel dårlig smak daJa B&W er flott...
Amerikansk dritt..... Må da ha den i 24 timers version
Vettu, for den prisen er jeg faen meg helt enig! ...og en sekundviserAmerikansk dritt..... Må da ha den i 24 timers version
Dårlig smak er bedre enn ingen smak...De med Mcintosk har vel dårlig smak da
Insel: Nå skal ikke du blande deg opp i samtaler mellom voksne!By han 5000 for den
Ja, du får forhandle med henne. Hun er en tøff forretningsadvokat og skal ha litt for pengene, særlig etter bommerten hun gjorde ved å investere i meg.Og Tosken; det er tydeligvis ikke bare far som har god smak der i gården!
Det er jeg jaggu meg ikke sikker på at jeg tør! Tror du er mye lettere å lureJa, du får forhandle med henne. Hun er en tøff forretningsadvokat og skal ha litt for pengene, særlig etter bommerten hun gjorde ved å investere i meg.
Hmmm, du kan ha rett. Best å ikke ta avgjørelsene selv lenger. Takk for ny innsikt!Tror du er mye lettere å lure
Prøver å unngå rør av rent praktiske årsaker, men har sett med fuktige øyne både på de og MC3500. Jeg er helt overbevist om at jeg hadde fått det til å spille og det hadde vært dritkult, men orker som sagt ikke styre med rør lenger. @Dolbytor er mannen å spørre om McTubes.@MakkinTosken du er jo reneste guruen på disse sakene så jeg lurer på om du har prøvd MC2301 noen gang før du endte opp med 1.2kW? Spesielt siden du som jeg elsker subber uansett størrelse på høyttalerne...
Sitter langt inne å flotte seg med noe så ubrukelig. Tror @BigSwifty knapt har hatt den fremme, så så kul kan den ikke være, i hvert fall ikke til 15k. Og jeg orker ikke fornærme BS med å by det jeg er villig til å betale.Når du får klokka til BigS blir dette komplett
SmåTosken…?Når jeg blir voksen nok til å slutte med rør, så vil jeg ha en MA7000 i anlegget mitt.
Da skal jeg kalle meg MiniMakken