_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
Men dette er så spinnvilt mye bedre enn enda en forp#&#» kabelkrangletrådDet ER fredag ja….
Men dette er så spinnvilt mye bedre enn enda en forp#&#» kabelkrangletrådDet ER fredag ja….
Jeg er jo litt slem, men jeg kunne jo vært direkte ondskapsfull og dratt inn blomsterspråkstråden inn her
På tide du og hippien får dere fitte. Slutter dere å sikle etter jentunger.
På engelsk heter det å ta møydommen to deflower. Så ikke for oss to.Er fitte en del av blomsterspråket?
Jbl Everest de første
Ingen kone som akseptert det gardinstyret bak anlegget.Koneanlegget, vel!
I garasjen er det jeg som bestemmerEr du ungkar?
Ikkeno i veien med arkivet på bakveggen. tipper det låter……interresant!
Vis vedlegget 815946
mvh Atle
Gammel!Du som er toske ekspert, hvordan er den gamle C 28 preen?
Gamle nazister som trenger hjelp til å holde hodet høyt?Husk bare å holde holde i riktig posisjon når du lytter..
Har markører som hjelper meg, samt forteller mikken til Trinnov meg om avstand og vinkel både ver og hor.Å lese av avstand mellom mik/lytteposisjonen og høyttalere med en lasermåler er ikke lett å få helt nøyaktig. Men nøyaktig nok i alles sammenheng
Jeg bruker en tynn lekte og tommestokk. for stikkmål. Da blir avstanden innenfor en millimeter og det ser jeg på som tullete.
Min kostet faktisk ikke all verden, hadde veldig flaks, men måtte ta til takke med sølvgrå.Ja Trinnov er flotte saker, bare så synd at det bare er for de rike
Hadde jeg til stadighet måtte flytte på høyttalerne hadde det ikke blitt mye musikk i heimen. Mine dypeste kondolanser!Vis vedlegget 816207 Syns det går helt grei med laser jeg. Jeg må flytte høyttaler frem og tilbake ihht koneposisjon og finlytteposisjon.
Ja vi synes synd om deg, tenk deg sølvgrå da gittMin kostet faktisk ikke all verden, hadde veldig flaks, men måtte ta til takke med sølvgrå.
Fikk faen meg tyn av visse balljævler når den dukket opp.Ja vi synes synd om deg, tenk deg sølvgrå da gitt
Det er et hardt liv ja. Men med tøfler på høyttalerføtter og trening går det greit, har faktisk stått i lytteposisjon i dagevis her nå.Hadde jeg til stadighet måtte flytte på høyttalerne hadde det ikke blitt mye musikk i heimen. Mine dypeste kondolanser!
Krever 0 pågangsmot, alt som er morsomt gir overskudd vet du. Har kommet til et punkt hvor suget etter nytt hifi kick får meg til å vurdere toskerørkraft.Tenk på alt en ikke bryr seg om... ... Men ja, lasermål, det ligger å støver et sted.. Du skal ha for pågangsmot, hele veien, @MakkinTosken. Burde fått hørt dette igjen i løpet av sommeren
Først Trinnov og så kanskje toskerør… Hvor skal dette ende…Krever 0 pågangsmot, alt som er morsomt gir overskudd vet du. Har kommet til et punkt hvor suget etter nytt hifi kick får meg til å vurdere toskerørkraft.