Jeg forstår deg veldig godt. Samme for meg. 30 år med dårlig råd har drept lysten på DIY.Ja, benken er fin den. er bare det at 40 år som snekker har knekt den helt store tenningen på trevirke. Derfor liker jeg det mørkt i rommet mit
|
Jeg forstår deg veldig godt. Samme for meg. 30 år med dårlig råd har drept lysten på DIY.Ja, benken er fin den. er bare det at 40 år som snekker har knekt den helt store tenningen på trevirke. Derfor liker jeg det mørkt i rommet mit
Dårlig råd har jeg alltid hattJeg forstår deg veldig godt. Samme for meg. 30 år med dårlig råd har drept lysten på DIY.
Mye som skal kobles! Men ja, ekstatisk. Litt for sliten til å ta riktig representative bilder.Slitan! Jeg antar mannen er riktig så fornøyd nå![]()
Ja, han kan få være din en stund nå, men pokker for en fantastisk snikker. En ordentlig kjøtt-3D printer. Det du ber ham om å lage, lager han 100% slik du vil!Gratulerer ! Ser meeget bra ut! Godt disse er i box,nå er det min tur å sette inselwind i arbeid![]()
Tja, venter jo fortsatt på en 40 kilos sak på nyåret...Gratis det ble meget vakkert og still fult, nå er du vel i mål nede i hulen .![]()
![]()
![]()
Regner med at Tosken står å maner frem findetajene over TrinnovboksenNår en drasser så stor møbler ned i hulen må jo også lyden fin-justeres inn på ny
Nei, nå skal Tosken stelle i stand Jul for fru Tosk!Regner med at Tosken står å maner frem findetajene over Trinnovboksen
Vis vedlegget 877781
Julepynten er viktig fikk (som Gjertrud) litt panikk når storeska var borte etter flytting, men dukket heldigvis opp igjenNei, nå skal Tosken stelle i stand Jul for fru Tosk!Har ikke et så følsomt rom at alt går til hundene bare jeg flytter ei potteplante.
Æ kannj itj skjønn korr de ha blitt a den store kassen me julpyntJulepynten er viktig fikk (som Gjertrud) litt panikk når storeska var borte etter flytting, men dukket heldigvis opp igjenVis vedlegget 877784
Det er bygd inn fleksibilitet i møblene, så bokser kan skiftes om noe fristende skulle dukke opp.Utrolig kult. Kan vel avlede av dette at det ikke blir de store utskiftningene på boksefronten med det første![]()
Takk! Jepp, dette er håndverk i høyeste klasse!Gratulerer med ny benk! Ser meget forseggjort ut!
Hør, hør!Bare å ta av seg hatten for @inselwind som har lagd på millimeteren det Tosken så for seg. Flott håndverk og fin design![]()
Noen drømmer sikkert om å bli like flink i fotball som Messi, eller være like sterk som Pippi. Jeg drømmer bare om å ha møbelsnekker ferdighetene til @inselwind (…og verkstedet hans)Bare å ta av seg hatten for @inselwind som har lagd på millimeteren det Tosken så for seg. Flott håndverk og fin design![]()
Lettere å leie hans ferdigheter imo...Noen drømmer sikkert om å bli like flink i fotball som Messi, eller være like sterk som Pippi. Jeg drømmer bare om å ha møbelsnekker ferdighetene til @inselwind (…og verkstedet hans)
Skal ikke se bort fra det skjer en gangLettere å leie hans ferdigheter imo...
Jeg også, men har funnet ut med åra at jeg egentlig mest elsker prosjektfasen.Men jeg blir veldig fascinert av godt håndverk.
Ja, føler at hifimøbel bør ha det. Klart disse stillasene som selges i butikkene er åpne rundbaut, så behovet er kanskje mindre.Vakkert til tusen, likte godt at de har lufte spalter.
En feature jeg er glad jeg inkluderte i planen er justering fra oversiden av sokkel.Gratulerer med nye og flotte benker! Ser frem til nye og flotte bilder utover dagen...![]()