Hvordan kunne du?Ja ser det nå. Så litt feil i farten…
Da ser jeg konturer av en 2023-plan Og da blir det jo å ønske deg og resten av husstanden et Godt nytt årVurderes ikke, de skal selges!
Nevva! Sonos i Toskens hjem, i fru Tosks stue? Tror ikke du skal håndtere fyrverkeri i kveld!Tipper alt skal ut - Sonos inn.
Lysboksen gjør seg så sinnsykt mye!
Hadde vært bedre om jeg slo til på den strømboksen MPC500, men der var jeg for treig!Lysboksen gjør seg så sinnsykt mye!
Står en slik her fortsatt :OHadde vært bedre om jeg slo til på den strømboksen MPC500, men der var jeg for treig!
Samme gode pris?Står en slik her fortsatt :O
PM!Samme gode pris?
Langer og misbruker...Bromance!
Takk for det og det samme til dem min gode herre! Jeg har prøvd å jobbe av meg sporene etter deilig Napoleon, bare delvis lykkes!Godt nytt år, André. Takk for lytten i sommer. Satte spor det, og det ser jo ikke akkurat ut til at det har gått nedover etter det
Godt nytt til deg også og takk.Godt nyttår tosken @jorwed_ sine bilder fikk formidlet hvor lekkert det har blitt hos deg. Så gjennomført at jeg nesten undres på hvordan du overlever med en sølv og ikke byttet til en sort Trinnov
Bare mobber litt, slik at du kan selge den billig til meg Synes den passer greit inn. Dessuten er det greit med kontraster, siden resten er rendyrket mcintosh.Om du hadde hatt like godt øye for detaljer som meg, hadde du sett at Trinnoven henter igjen detaljene i Toskeboksenes listverk og håndtak i tillegg til å representere en kontrast.
Og det følte du Tosken ikke forsto? Det er jo ren fornærmelse!Bare mobber litt
Må vel være lov en til baktanke til før vil skriver 2023Og det følte du Tosken ikke forsto? Det er jo ren fornærmelse!
Prøv igjen æh! Er for dum til å forstå den setningen!Må vel være lov en til baktanke til før vil skriver 2023
Skal ikke rote meg mere ut på glattisenPrøv igjen æh! Er for dum til å forstå den setningen!
Håper vi kan treffes en gang i løpet av det nye!Skal ikke rote meg mere ut på glattisen
Tusen takk du kjekke mannen! Håper 23 blir et lykkeår for deg og at den fantastiske utsikten du har fått fortsatt tonesettes av vakker musikk!Gøyalt å følge med på reisen din. 2023 starter jo også spennende. Godt nytt år
Langtids misbruker er vel mer treffendeLanger og misbruker...
Jepp, og røyk faen meg på to bokser til før stengetid i dag!Langtids misbruker er vel mer treffende
Med deg jaTo Toskebokser?
Ja, to Toskebokser! Finnes det noe annet?To Toskebokser?
Steike! Blir jo helt bergtatt av disse Toskeboksene og Toskestua.
Nei i utgangspunktet ikke, men vi har noen "ikkeToskebokser" både du og jeg…Ja, to Toskebokser! Finnes det noe annet?
Tja, nå er boks nr2 til konur minur, siden jeg slakter anlegget oppe. Stikker fingern i jorda, gidder ikke styre med to oppsett.En MPC500 og en… annen Toskeboks…