Sevald
Avviker.
Hva er det perfekte vorspiel musikken? Kult med mixtape på faktisk tape. Skal drikkes her og. Kåna og ungene vurdere å reise til svigers. Jeg har tilbud å hjelpe å pakke
Finnes den? Har prøvd å lage en liste med "B" sider av velkjente artister med en rolig oppbygging hvor det tar av den siste halvtimen. Blir nok nachspiel her også, men da blir det streaming. Har likevel satt på min billigste pu og sperrer volumet ved -10dB.Hva er det perfekte vorspiel musikken? Kult med mixtape på faktisk tape. Skal drikkes her og. Kåna og ungene vurdere å reise til svigers. Jeg har tilbud å hjelpe å pakke
Det er nyttårsbord for nabolaget. Er velets ansvar å varsle nabofelt eller evt kommunen.Nabovarsel er vel sendt ut
Har blitt feig! Ørene mine begynner å lide etter årevis av misbruk. Når det er sagt klarer anlegget å pumpe ut ca 110dB+ på det volumet, satser på at det holder.Jeg syns det er litt feigt å sperre volumet på -10...
Får håpe ingen av gjestene klarer å skru ned mot det lydtrykket. Slikt volum skal som kjent bare benyttes hvis man uforvarende har sluppet det lokale menighetsrådet eller Jehovas Vitner innenfor dørstokken.Har blitt feig! Ørene mine begynner å lide etter årevis av misbruk. Når det er sagt klarer anlegget å pumpe ut ca 110dB+ på det volumet, satser på at det holder.
Vet at kjerringa har en stygg tendens til å guffe på når hun kommer i stemning. Må sikre innbo og løsøre og mitt øreFår håpe ingen av gjestene klarer å skru ned mot det lydtrykket. Slikt volum skal som kjent bare benyttes hvis man uforvarende har sluppet det lokale menighetsrådet eller Jehovas Vitner innenfor dørstokken.
Nope, ikke noe tysk, det mest eksotiske er kanadensisk synthpop fra tidlig 80 talletRegner med at det er noe tysk ondskap på mixtapen også
Siste bra plata fra den kanten dette. Etter den gikk det nedover synes jeg.Har du denne? Vis vedlegget 885295
Ja, de bør være ganske javne.Er det sånn at du har ganske likt nivå mellom de 3 (?) basstonene som går igjen der?
Trener til Horten. Sosial angst vettu!Øl kl 15 Fyllik!
Liker mama også jeg da, men det er noe annetSiste bra plata fra den kanten dette. Etter den gikk det nedover synes jeg.
Måtte ta en kjapp sjekk igjen. Det er ikke så lett å bedømme med ørene, men den som går dypest høres ut som at kan være noe høyere enn de andre. Du vet sikkert hvilke frekvenser de ligger på?Ja, de bør være ganske javne.
Trodde det var bilde tosken jeg, og at det var sånn drag temafest.Avataren din – er det Aurora som er ute med en Mayhem-tribute?
Hardere enn du tror! Slutte å danse. Slet av muskelen i leggen, så nå er den tykkere en låret.Ser ut som at det ble en hard kveld på Tosken…
Nei dette høres ikke bra ut! Hvordan går det?Hardere enn du tror! Slutte å danse. Slet av muskelen i leggen, så nå er den tykkere en låret.
Går ikke så mye nå kan du si. Jævla haltepink!Nei dette høres ikke bra ut! Hvordan går det?
Swingernes hus og bondet - hvis jeg skal tippe altså.Hvert på bøndenes hus og svingt deg?
Harde fester på bygda veit du.Swingernes hus og bondet - hvis jeg skal tippe altså.
Hey Hey Hey, rocking good News.Når man ber fru Tosk å kjøpe med seg noe hifi relatert til huset:
"Blu ray with DVD emotions"
Vis vedlegget 888741
Også er det ventetid siden utstillingen ikke er over før slutten av mndn...
Big T derimot - like rundt hjørnet
Tipper tosken er der at han ser mye pirates filmer samtidig som det vurderes rack og platespillere med treben.Hey Hey Hey, rocking good News.
Er benet såpass at du kan sprette opp fra fosterstilling eller må fru Tosk tre støttende til?
Hvor mange har du bestiltFerdig å gnåle om benet nu, nå tenker jeg på andre ting. Slik som å få en slik kasse på døra.
Vis vedlegget 888831
Hvor mange hva?Hvor mange har du bestilt