MakkinTosken
Who, me?
Tja, har jo funnet ut at DIY ikke er for meg, så usikker på hva det skulle være. Konvertere til Accuphase og skifte nick til Accufeiten?Tror ikke det går nedover i den grotte. Gir deg 1 år,så er noe nytt spennende på gang
Tja, har jo funnet ut at DIY ikke er for meg, så usikker på hva det skulle være. Konvertere til Accuphase og skifte nick til Accufeiten?Tror ikke det går nedover i den grotte. Gir deg 1 år,så er noe nytt spennende på gang
Takk for hyggelig besøk, Toski!
Men SL-2000 finnes da (uten R), men det ville vel være det største tilbakeskrittet for stakkarsHva mer kan man ønske seg? Det måtte bli en SL-2000R. Men den finnes jo ikke.
Du lurer på om Tosken gidder ta flere bilder av big T? Uff, orker jeg det mon tro?Kan man få ønske seg flere bilder av den tonearmen?
Ja, det stemmer, 3 forskjellige endeloddKul den armen. Er loddet på enden av stubben utskiftbart (jeg har ikke lest bruksanvisningen)?
Tusen takk for både gratulasjoner og tips. For ja, ønsker å utvide og har sansen for cool GilGrattis med ny superlekker snurre
Ser du spillte Gil S H tidligere denne er en anbefaling ettersom du vil utøke platesamlingen din.
Vis vedlegget 893606
Sikkert bra og ikke veldig viktig, men det er liksom slike små detaljer som jeg merker skiller premium ingeniørdesign og enkeltmanns garasjeprodukter som kjøper hyllevaredeler til kreasjonene sine. Du får misforstå meg rett, mener ikke fremstå som snobb, men ting er pokker meg dyrt nok over hele fjøla, da synes jeg det er morsomt å se at det har vært brukt litt tid i planleggingsfasen.Såvidt jeg kan se arbeider Jelcoløfteren på Bokrand-armen min ordentlig vertikalt. Det sagt så går det mest i hele platesider hos meg. Få cueing-spor på gamle operaplater gitt!
Tviler jeg på, tror ikke de bestilte opp en ekstra. Det angrer de kanskje på nå, med all denne reklamen den har fått siste tiden.Kanskje StereoFil har en 1kR i utstilling i bursdagsfeiringen?
Neiii - mer - mer - mer. Nå som jeg endelig følte det var noen som poster like mange bilder av vinylriggen som meg. OG, den tåler å vises frem også.Lover å gi meg nå! Finne på annet å gjøre! Ingenting som er mer irriterende en når folk viser bilder av ungene sine og ferieturer for å høste komplimenter. Nå har jeg hatt uka mi.
Takk for oppmerksomheten!
Du har ca 1000 bilder tilgode før du topper gismoLover å gi meg nå! Finne på annet å gjøre! Ingenting som er mer irriterende en når folk viser bilder av ungene sine og ferieturer for å høste komplimenter. Nå har jeg hatt uka mi.
Takk for oppmerksomheten!
Ikke for å fyre opp under egoet til Tosken, men syns faktisk dette er det beste bilde so faaaaar....rett og slett smakfullt, både lyssetting og overgang mellom grått og aluminium som kontrast til gløden i messing tallerkenen, perfekt overgang...Herlig jobba!
Det var fint å få avklart, har faktisk lurt på dette. God beskrivelse!Ikke for å fyre opp under egoet til Tosken, men syns faktisk dette er det beste bilde so faaaaar....rett og slett smakfullt, både lyssetting og overgang mellom grått og aluminium som kontrast til gløden i messing tallerkenen, perfekt overgang...Herlig jobba!
Som en kurositet, her er forskejllen på motor mellom SL-1200G og SL-1000R...The devil is in the deatails! Vis vedlegget 893675
In the case of mechanical differences, the image above shows the motor windings for the SL1200G on the left and the SL1000R on the right. Not much to choose between them on first glance, however, the image shows the rear of the SL1000R’s windings with another set which is duplicated the front, where the SL1200G is single-sided only. This is due to the platter of the SL1000R weighing-in at almost 8kg against less than 3kg on the SL1200.
Serriøst!Endelig en skikkelig maskin hos Tosken. Strikk er så usexy at jeg heller hadde levd uten platespiller.