xerxes
Æresmedlem
Hvem/hva er Windfeld?
Nytt navn for meg.
Jeg sjekket ut denne som absolutt behaget:
Sist redigert:
Hvem/hva er Windfeld?
Åhnei, skal mer til for at jeg kommer ned fra skyen.Ah, jeg var et øyeblikk redd for at sarkasmene hadd gått ut da Store T kom inn!
En ting er sikkert med eufori og annen forelskelse: De går over!
Har ingen respons til denne jeg….🥸Hvem/hva er Windfeld?
Nytt navn for meg.
Jeg sjekket ut denne som absolutt behaget:
Hmmm, må vurdere den litt, men foretrekker vel Al Green.Ok, den er jo bra men ikke nødvendig med så mange eksemplarer. Sorry for løpsk finger
Ja, du hadde vel tenkt på den en stund og ville bare spre glede i en tråd full av bitterhet,He-he. Ganske kjellbjarne LIGHT, da.
Bare vent til du får høre lyden på vinyl, det er trolldomHmmm, må vurdere den litt, men foretrekker vel Al Green.
Er litt rar sånn i disse kretser? Men for meg er det musikk først, lyd dernest.Bare vent til du får høre lyden på vinyl, det er trolldom
Hæ? En som er dypt inni hifi for musikken sin del? Anlegget er jo der for å lytte etter ulyder. Jo bedre anlegg, jo enklere å høre ulyder over tinnitusen.Er litt rar sånn i disse kretser? Men for meg er det musikk først, lyd dernest.
Tenk å være hund når denne spilles da, og ikke ha hender til å dekke ørene med.....Dere er inne på noe, låten fast train på denne, har noen virkelig dype orgel "attacs" som er de eneste som får hunden min til å slå full alarm! Det sagt så er musikken helt i min smak.
Usikker på vilket rusmiddel som skal til for å nyte hennes noe mer alternative side, har i grunn bare kjennskap til alkohol, vet at ikke det vil fungere!Bjærsk!
Hun avsluttet Roskilde festivalen i 2003. Husker jeg spiste jordbær. Kroppen var et stort numment sår. Flammende på scenen, flammende i hodet. Good times!
Ha en fortreffelig dag!
Spor nr 4 på Profound Mysteries III må være en opplevelse i caven din
Er nok favorittskiva i boksen.Spor nr 4 på Profound Mysteries III må være en opplevelse i caven din
Jeg prøvde meg på den skiva der, men kom ikke helt gjennom.....
Nei, måtte gi opp jeg også. Den flyter ikke, klarte ikke å falle til ro.Jeg prøvde meg på den skiva der, men kom ikke helt gjennom.....
Hadde ikke tenkt til å skrive noe før jeg hadde boksen, siden jeg da vet om alt er på stell.coolio sitt sensur-filter har ikke våknet etter middagshvilen, så jeg skynder meg å skrive at det gjør meg vondbråten at du opplever søppelservice fra OHFC. Med tanke på at du er kanskje landets beste influencer for noen av produktene deres synes jeg absolutt at det minste du fortjener når du stikker innom dem er at de pusser både dine sko og tenner så godt at madammen hjemme blir imponert.
Notert bak øret at forretningen er uaktell å handle med for min del. Det er tydelig at man må være mer enn velstående for at man skal få lovpålagt service om det skulle være noe. Shame, but hey. Vi har hørt slike ting om dem før.
Pføy! Skjitbutikk.
Kan være enig i det @coolioHadde ikke tenkt til å skrive noe før jeg hadde boksen, siden jeg da vet om alt er på stell.
Jeg kan med glede opplyse at boksen kommer i morgen og at tiden det tok var akseptabel. De tilbød meg erstatningsvare i ventetiden, men siden de ikke kunne stille med McIntosh avslo jeg. Har tross alt ikke krav på det.
Det ligger et forbedringspotensiale i kommunikasjon og oppfølging, men skal jeg være ærlig har @Oslo Hi-Fi Center både vært høflige og imøtekommende. Men det ble litt usikkerhet og forvirring nå mot slutten, som heldigvis enkelt lot seg oppklare med et par telefoner.
Mine innlegg om denne servicen var ikke ment som en klage, bare en rapport.
Tips til de som må sende inn noe til service. Legg ved et skriv om feilene sammen med produktet som skal repareres.
Kan være enig i det @coolio skriver om "influenser " oppdateringer om hva som skjer i grotte, å hvilke opplevelser eier har av produktene er veldig bra Har derimot ingen dårlige opplevelser angående OHC. Dette er en tråd jeg følger med spenning. En feelgood tråd i mine øyne Hadde bare ikke denne grotte vært så avsidesliggende til i mitt tilfelle, ville det vært en ære å få besøgt den en gang Stå på å legg ut masse mer bilder å betraktninger du måtte haHadde ikke tenkt til å skrive noe før jeg hadde boksen, siden jeg da vet om alt er på stell.
Jeg kan med glede opplyse at boksen kommer i morgen og at tiden det tok var akseptabel. De tilbød meg erstatningsvare i ventetiden, men siden de ikke kunne stille med McIntosh avslo jeg. Har tross alt ikke krav på det.
Det ligger et forbedringspotensiale i kommunikasjon og oppfølging, men skal jeg være ærlig har @Oslo Hi-Fi Center både vært høflige og imøtekommende. Men det ble litt usikkerhet og forvirring nå mot slutten, som heldigvis enkelt lot seg oppklare med et par telefoner.
Mine innlegg om denne servicen var ikke ment som en klage, bare en rapport.
Tips til de som må sende inn noe til service. Legg ved et skriv om feilene sammen med produktet som skal repareres.
Tja, mange ting man kan kritisere handelsstanden for, men til nå har OHFC gjort det de skal overfor meg. Ikke prøver de selge meg kabler heller.Bygget jeg opp et usaklig hat og sinne for en butikk jeg aldri har vært i for ingenting nå? Vel vel, jeg husker bare dårlige opplevelser, enten de var mine eller andre sine, reelle eller ei!
Hah, der ser du! De lever ikke engang opp til ryktet sitt!!Tja, mange ting man kan kritisere handelsstanden for, men til nå har OHFC gjort det de skal overfor meg. Ikke prøver de selge meg kabler heller.