Sevald
Avviker.
Å se på tosken sin blogg, er som å ha mistet lappen og få masse snapper fra kompiser på biltur Men jeg tar meg sammen og gir en høflig og av og til en Sattan så jeg savner godlyd
All the sweeter it will sound!Å se på tosken sin blogg, er som å ha mistet lappen og få masse snapper fra kompiser på biltur Men jeg tar meg sammen og gir en høflig og av og til en Sattan så jeg savner godlyd
Takk Jeg kjemper på. Står ut løpet. Handler vinyl, som ligger klar til lysere tider. Kan tulle litt om nedetid, men det er et reelt faktum at jeg er som en astmatiker uten inhalatorAll the sweeter it will sound!
Bare hold øya på målet du bror, snart kan du blåse talgen ut av øra. Sikker på at du blir lykkelig når det nye orgelet ditt er rattet inn og at limbotiden bare svinner hen i erindringens dunkel.
Usikker, kanskje noe gammel Chick Corea, men diskografien deres balanserer litt på grensen. Har ikke no Garbarek olHar du noe fra ECM på vinyl? I så fall hvordan er kvaliteten på deres vinylutgivelser? Lurer jeg på som ikke engang har platespiller
På grensen til ... pling plong?Usikker, kanskje noe gammel Chick Corea, men diskografien deres balanserer litt på grensen. Har ikke no Garbarek ol
Det rare er at det nok ikke hadde hjulpet om de gamle htene dine hadde stått der i ventetiden. Du er i limbo, vi har alle vært der.Takk Jeg kjemper på. Står ut løpet. Handler vinyl, som ligger klar til lysere tider. Kan tulle litt om nedetid, men det er et reelt faktum at jeg er som en astmatiker uten inhalator
Jeg vet ikke... Er ikke der nå ihvertfall. Prøvde litt sånn smal pretensiøs musikk en periode. Festet seg ikke.På grensen til ... pling plong?
Tror du må innse at jeg er svært mainstream og enkel, med noen unntak. Jeg synes dessuten 99% av norsk musikk suger, tror det bare er 3-4 artister jeg har trykket til mitt hjerte. Men plutselig vettu...Jeg liker mye fra ECM, men ikke alt fenger like mye. Og noe er ganske enkelt pling plong. Hver sin lyst. Jeg liker best ECM-utgivelsene som grenser mot folkemusikk (Anouar Brahem spesielt – spilte det hos deg i fjor), mens en del av jazzen deres kan bli litt for kjølig. Da foretrekker jeg amerikansk jazz (som swinger). Lydkvaliteten derfra er jo alltid god, da.
Om du vil ha sjokket på trøkk, dynamikk og fabelaktig godlyd, så gå for denne.Ja, den inneholder mange høydepunkter. Nå drømmer jeg bare om at Graceland kommer på noe slikt.
Den har jeg vettu. Men liker Graceland bedreOm du vil ha sjokket på trøkk, dynamikk og fabelaktig godlyd, så gå for denne.
Behøver ikke superpress. Standard LP´en er fantastisk..... musikken det samme (imho)
Vis vedlegget 906067
Har så sansen for Paul Simon. En plate jeg oppdaget nylig, er You're The One. Skikkelig punch på CD-en i alle fall.Om du vil ha sjokket på trøkk, dynamikk og fabelaktig godlyd, så gå for denne.
Behøver ikke superpress. Standard LP´en er fantastisk..... musikken det samme (imho)
Vis vedlegget 906067
Men det rimer ikke... "Har du forsterker ifra de Forente stater, er det ingen grunn til å kaste...men du må lære McXxxx, Mac er Apple
Det var nettopp slike punkter som dukket opp underveis, men jeg orket ikke reflektere for mye, gjøre det til en monolog.Noen artister rekker man å følge hele livet når de setter punktum "i tide" Bowie, Kim Larsen, Roy Orbison m.fl. Andre lever såpass at de rekker å gjøre seg uinteressant, Joan Armatrading, Rolling Stones, Bruce Springsteen m.fl. Så er det de som bare er og alltid vil være uansett liksom, som Van Morrison, Paul Simon og Alison Krauss m.flere
Ja skjønte det så tok opp tråden, ingen fasit selvsagt, men det som dukket opp først. Artig tema å reflektere rundt, musikk har alltid vært min minnebok. Foto, not so mykje..Det var nettopp slike punkter som dukket opp underveis, men jeg orket ikke reflektere for mye, gjøre det til en monolog.
Må ingenting jeg. Kona er i Tyskland og jeg har feiret skattesmellen med noen nye platekjøp.Du måtte vaske hus i dag, så det ble mindre tid?
Fikk igjen, og ikke feiret en skit. Du har det gode liv, her går det i ørkesløs rutine før påsken...Må ingenting jeg. Kona er i Tyskland og jeg har feiret skattesmellen med noen nye platekjøp.
Pøh, halvparten av de pengene kom fra fyllekula mi på hotellet hans i Horten i fjor høst.Olaf Thon bidro visstnok med 70 mill i kassa, fikk lite særfordeler han og så ikke skap deg.. ... Du kan få en gammel snøfreser av meg, om du henter..
Kunne nok gitt ham mer motstand, men merket hvor det bar og ville ikke risikere å ikke kunne tørke meg i ræva på en uke.Ja, du starter hardt.. Og øker.. Men særlig tess i håndbak ble du ikke.. Håndverkere er noe herk @The Shy
Ikkje akkurat no vel? Har ikkje pengane klare på ei stund, er eg redd.Uff! I dag har jeg ikke spilt en eneste plate! Skal jeg selge spilleren mon tro?
Artig!Uff! I dag har jeg ikke spilt en eneste plate! Skal jeg selge spilleren mon tro?
Kan trøste deg med at Haglund her på forumet tok meg fortere en jeg tok deg. Mange graderingerKunne nok gitt ham mer motstand, men merket hvor det bar og ville ikke risikere å ikke kunne tørke meg i ræva på en uke.
Trenger ikke trøste meg. Jeg kartlegger alltid de sterkeste rundt meg når jeg er på en snurr slik at jeg vet hvem jeg skal holde meg inne med tilfelle det smeller. Merket du ikke hvor kjærlig jeg ble etterpå?Kan trøste deg med at Haglund her på forumet tok meg fortere en jeg tok deg. Mange graderinger
Da tror jeg det blir billigere for deg å kjøpe den av forhandler. Touched by Tosken er dyrt!Hmm. Tror jeg skal begynne å spare litt penger. Venter på at MakkinTosken skal komme til sammen fornuftig konklusjon som Evo lll