Ai ai ai. Det nå det skjer. Tosken skifter brand. Du hørte det først her på sentralenGrunnet intens hets og trakassering av en viss selvutnevnt adelsmann
har jeg sett meg nødt til å gjøre endringer
Gratis!Grunnet intens hets og trakassering av en viss selvutnevnt adelsmann
Nei, gammel...Gratis!
Ny CD spiller?
Ser du har rotert rundt på de estetisk tiltrekkende McIntosh - elementene!Nei, gammel...
Han mobber meg for min sølvgrå Trinnov!Ser du har rotert rundt på de estetisk tiltrekkende McIntosh - elementene!
Hva var det den selvutnevnte Adelsmannen, som er fysisk lokalisert ved toglinjen mellom Vevelstad stasjon og Langhus stasjon, har sakt for noe?
Ikke noe å bry seg om den bølla fra SKI traktene, han er bare sjalu på lyden som du har i McIntosh-KatedralenHan mobber meg for min sølvgrå Trinnov!
Endring påkrevet. Av hensyn til visuell harmoni og balanse må VU-metere plasseres på begge sider og samme høyde.Grunnet intens hets og trakassering av en viss selvutnevnt adelsmann
Taper uansett...Endring påkrevet. Av hensyn til visuell harmoni og balanse må VU-metere plasseres på begge sider og samme høyde.
Livet som blogger kan være tøft - føler med deg jeg .Taper uansett...
Lotter-fokker?Han kan jo rate denne lotter-fokkeren i stedenfor!!
Lotter-fokker?
Jaggu lenge siden jeg har vært hjemme hos deg... Ca to år tenker jeg.
Har så lite selvtillit for anlegget mitt. Bedre i butikkenTakk for påminnelsen?
Som du skjønner så har brillene mine IKKE dukket opp ennåHar så lite selvtillit for anlegget mitt. Bedre i butikken
Noe som går? @vipa slet også her om dagen.Som du skjønner så har brillene mine IKKE dukket opp ennå
Har du sjekket om den går inni en LB200?Han mobber meg for min sølvgrå Trinnov!
LB200 er en nedgradering av LB100, skal aldri ha den!Har du sjekket om den går inni en LB200?
Tror du jeg er millionær? Skal ha 5k ekstra for det...Trinnov Amethyst | Duet Audio AS
"Puristene kan bare skygge banen. Trinnov banker neven i bordet, med den mest høyteknologiske forforsterkeren vi hittil har testet." Lyd & Bilde - Geir Gråbein Nordbywww.duet.no
Trinnov kan fås i sort versjon.
Da har du bevist at du har beina trygt planter på jorden, og ikke bryr deg om hva den selvutnevnte adelige sier!Tror du jeg er millionær? Skal ha 5k ekstra for det...
Nei, ferdig med det temaet nå.Da har du bevist at du har beina trygt planter på jorden, og ikke bryr deg om hva den selvutnevnte adelige sier!
Se der jaGrunnet intens hets og trakassering av en viss selvutnevnt adelsmann
Evo III - adelen som rår. (Fritt etter Fantomet - ånden som går.)Når adelen prater står toskene rett, gammelt hertug ord
Aner ikke hvor jeg skal starteHan kan jo rate denne motter-fokkeren i stedenfor!! Vis vedlegget 952482
Hvem har vel bruk for Lotto, når man kan selge gammel vinyl til adelen på HFS??Oi, blir det noen skikkelige lotter-fokkere?
Hva er tanken med å ha en høyttaler opp ned?Dynaudio fortsetter å gjenopplive legacy produkter.
ConsequenceUE | Floorstand | Ultimate edition of loudspeakers
The ultimate edition of Dynaudio's most legendary loudspeaker, the Dynaudio Consequence loudspeaker.dynaudio.com