Oki, så et 50 manns janitsjarkorps som sto å frøs på Esso stasjonen i Råde så markeringen er kanskje nær forestående50 markeringen har ikke skjedd ennå, men bursdag er overstått.![]()
![Grimaseansikt med smilende øyne :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f601.png)
Oki, så et 50 manns janitsjarkorps som sto å frøs på Esso stasjonen i Råde så markeringen er kanskje nær forestående50 markeringen har ikke skjedd ennå, men bursdag er overstått.![]()
Ikke mulig å holde markering i Råde. Fru Tosk har standarder.Oki, så et 50 manns janitsjarkorps som sto å frøs på Esso stasjonen i Råde så markeringen er kanskje nær forestående![]()
New Jokke, new Jokke? Hawaii?Ikke mulig å holde markering i Råde. Fru Tosk har standarder.
Nja, blir ingen privat markering kan du si, så nei det er nok noe annet under oppsving...New Jokke, new Jokke? Hawaii?
Aaaaallriiighty then, time vill sjovvNja, blir ingen privat markering kan du si, så nei det er nok noe annet under oppsving...![]()
Jepp, er ferdig isolert og skal rett i bakken.Skal badekaret så rett i grusen eller med noe isolasjon i mellom? Er kanskje ferdig isolert?
Stort sett kun Ukrainere i råde nåVoksne greier! Har du vært i kontakt med bøndene i området for å sikre at de gjødsler luktfritt i badesesongen![]()
Da er det jo ordentlig snilt å bygge fellesbad til flyktningeneStort sett kun Ukrainere i råde nå.
Fru Tosk gir meg ordentlige spader
Å, eit sånt eit.
Det ser ut som en snøspade, erede Hertug
Uff, den så stor ut. Sette en knute på den daRegner med årets mote blant hjemmeværende husbonder er bestilt? For å sikre videre tilførsel av lommepenger mener jeg. Også praktisk til bading.. Vis vedlegget 977461
Tror den godeste T-1 trenger litt voksenopplæring. Snoppen hen er utstyrt med er i utgangspunktet for å lage folk, ikke drepe hen. Veldig fornøyd med å ha brukt hen for første gang. Jeg er bare så moderneUff, den så stor ut. Sette en knute på den da
Bedre med "snøspade" enn vannskadeDet ser ut som en snøspade, erede Hertug![]()
Liten verden!Joda, så det tenkte jeg, da jeg rundt kvart på ni i morges på Kambo møtte en helvetes brei last med et basseng oppå slepet: Den skal nok til MakkinTosken
Stødig sjåfør fra naboen Rune Jørgensen AS også. Blir ikke dette bra så vet ikke jeg
mvh
Får vel samle noen deigete klamme audiofiler og stressteste renseanlegget og naboskapet.Snakker vi HFS summer party, twisting by the pool?![]()
Det blir gøy.Får vel samle noen deigete klamme audiofiler og stressteste renseanlegget og naboskapet.
Er det noen som vet hva prisene er på disse nå?Forhørte meg om Benz nylig «…..
The last dealer we have had in Norway was HiFi Guiden in Hamar
In the moment we only produce the LP / LP-S / and Gullwing series!….»