Proethifi
Overivrig entusiast
Kyr kan oppføre seg litt forskjelligt..:Hør på dr Bonde! Tror du virkelig kua spiser sossiser?
Sist redigert:
Kyr kan oppføre seg litt forskjelligt..:Hør på dr Bonde! Tror du virkelig kua spiser sossiser?
Den siste bra fra de, vil nå jeg si. Phil, Tony og Mike.Vis vedlegget 1002139
Den beste Genesis platen er jo denne
Sting er ikke Sting!
Hvem er han da da karmis?Sting er ikke Sting!
Gordon Matthew Thomas Sumner selvfølgelig Forøvrig var Police et veldig bra band (fra han som har alle Sting platene sine i salgskassene)Hvem er han da da karmis?
Klokt valg. Godt det ikke var noe alternativ å gjøre noe nyttig selvValgets kvaler
Sitte her i pysjen og nyte synet av arbeid eller dra til Ski og bruke noen kroner?
Nei, det blir Fåkkings Fredag med Tosken hos @Hifi&Vinyl
Vis vedlegget 1003819
8 mars i dag vettu. Vi husmødre har fri!Klokt valg. Godt det ikke var noe alternativ å gjøre noe nyttig selv
Gratulerer med dagen!
Kanskje @jorwed går i tog i dag?
Og priserBurde kanskje innføre ca tider🫣
Som uselvstendig tæringsdagdriver har jeg alltid gjemmekontor.Gjemmekontor på en fredag?
Genau!Utgifter gjør seg ikke selv
Nei, det gjeld å få rekningane å strekke til...Utgifter gjør seg ikke selv
To?Men tenk så mange gelendre du kunne hatt…
Er vel bare såvidt nå? At de er i live...Blir å se de live til sommeren
Hehehe, ja er vel noe i detEr vel bare såvidt nå? At de er i live...
Jepp. Takk
Ja og ja. Jeg håper å kunne styre volumet fra D1100 og sette inn feks en D100/150 mellom Trinnov og sub. Spørsmålet jeg har sendt til Mc er om D1100 kan styre begge via dataportene, dermed synke volumjustering.Innebærer dette en ny Toskeboks eller blir det feks. bruk av D1100 til volumstyring?