Bygda mellom byene er Råde, midt mellom Moss, Fredrikstad og Sarpsborg. Jeg tar selvfølgelig inn framan, så om du befinner deg her i omegn er du velkommen.Hvor i verden befinner denne herligheten? Tenk om jeg tilfeldig var på ferie i nærheten og Makkintosken tok i mot et demobesøk. Det hadde vært feriens høydepunkt
Jaggu ruller ikke Haugesund ut den røde løperen! Ser for meg parade, en tale av ordføreren og overlevering av byens nøkkel!Da kan du stikke innom meg med det samme
Først må slaskene i Binghamton komme med noe nytt og mer attraktivt...Jeg kan ta imot hvis du vil kaste den...
Hvis du kjøper en sånn som dette får du RIAA trinn innebygd. Garantert transistor uten fæle rør.
Kjøp Denon DP-300F Platespiller | 6 år garanti
Spill av vinylen din i høy kvalitet og med stil. RIAA-trinn er innebygd, så du enkelt kan koble den til forsterkeren din. Flere farger.www.hifiklubben.no
Låter ikke så verst heller, jeg brukte en sånn før jeg kjøpte Ace Spacedeck. Tenk litt på det.
Ja, man kan si jeg har røret det til for meg selv...Takk for en god latter på morgenkvisten... Som en reder ligger en..
Man må være litt rørete for å forstå. Jeg er ikke imun mot tuberollingsykdommen dessverre!Ikke en spesielt rørene historie! Hva skjedde med de «gamle» rørene?
Huff. Høres ut som en fæl sykdom!Man må være litt rørete for å forstå. Jeg er ikke imun mot tuberollingsykdommen dessverre!
Ja, det er faktisk en sykdom jeg trodde jeg ble kurert for langt tilbake i tid! Tydeligvis fått et tilbakefall! Selv om jeg er ganske laidback er jeg likevel en perfeksjonist. Jeg trengte egentlig ikke enda et ledd i kjeden som er tweakbart, utrolig slitsomt!Huff. Høres ut som en fæl sykdom!
Ja, det er faktisk en sykdom jeg trodde jeg ble kurert for langt tilbake i tid! Tydeligvis fått et tilbakefall! Selv om jeg er ganske laidback er jeg likevel en perfeksjonist. Jeg trengte egentlig ikke enda et ledd i kjeden som er tweakbart, utrolig slitsomt!
Godt å være så "perfeksjonist" at en lar andre tenke for seg....Ja, det er faktisk en sykdom jeg trodde jeg ble kurert for langt tilbake i tid! Tydeligvis fått et tilbakefall! Selv om jeg er ganske laidback er jeg likevel en perfeksjonist. Jeg trengte egentlig ikke enda et ledd i kjeden som er tweakbart, utrolig slitsomt!
Hadde den hatt transistorer hadde alt vært perfekt...Godt å være så "perfeksjonist" at en lar andre tenke for seg....
Såklart.... Skumle ting det der...Variabler...Hadde den hatt transistorer hadde alt vært perfekt...
Klippet fra Lommelegen.no
RØRSJUKE
Rørsjuke er en infeksjon som kan gi svært alvorlige komplikasjoner. Dette er grunnen til av vi vaksinerer mot rørsjuke, og blir bekymret når nye utbrudd skjer.
Anbefaler deg å ta symptomene på alvor, @MakkinTosken.
En av få Zombie filmer jeg liker.Dette burde være den offisielle sangen for 2020!