Med sin relativt høye ettergivenhet, masse og trykk burde den være enkel for de fleste armer. Har du hørt den med kun armskift, alt annet likt?Cadenza Black hat jeg hørt som gull og kråkesølv, alt etter hvilken arm den har vært parret med![]()
|
Med sin relativt høye ettergivenhet, masse og trykk burde den være enkel for de fleste armer. Har du hørt den med kun armskift, alt annet likt?Cadenza Black hat jeg hørt som gull og kråkesølv, alt etter hvilken arm den har vært parret med![]()
Kan kaste inn spiller i den ligningen og. Spilte ikke så veldig bra i en EAT arm og spiller, og det ble byttet til Dr Feickert Woodpecker og jelco 750 arm. Da spilte den bra. @duc999 har og brukt Cadenza Black og der spiller den meget bra synes jeg.Med sin relativt høye ettergivenhet, masse og trykk burde den være enkel for de fleste armer. Har du hørt den med kun armskift, alt annet likt?
Føler meg nesten som en del av den gjengen som driver å polerer billig AT-skit og tror det blir gull.
Men alvor til side. Cadenza Black har noen kvaliteter som tiltaler meg. Tror ikke dens signatur treffer alle, men for meg er det en fulltreffer.
Takk for utdyping!Kan kaste inn spiller i den ligningen og. Spilte ikke så veldig bra i en EAT arm og spiller, og det ble byttet til Dr Feickert Woodpecker og jelco 750 arm. Da spilte den bra. @duc999 har og brukt Cadenza Black og der spiller den meget bra synes jeg.
Ja, gitt tiden som skiller oppgitte specs vil jeg påstå at Black og Jubilee faktisk er samme pickup. Forskjellene tipper jeg kun er måleavvik/vurdering/måleutstyr![]()
![]()
Og du har fuldstendig rett. Det nermeste du kommer lydsignaturen fra Jubilee![]()
Som de fleste PU’r der altsåCadenza Black hat jeg hørt som gull og kråkesølv, alt etter hvilken arm den har vært parret med![]()
Får lyst til å gå bort til ham klappe ham på hodet og si "testing-testing-1-2-3"
Er det en fødsel?
Føler meg nesten som en del av den gjengen som driver å polerer billig AT-skit og tror det blir gull.![]()
Ække fredda ennå tosken
Fredda når jeg sier det er!Ække fredda ennå tosken![]()
Ok daFredda når jeg sier det er!Ikke lett å holde ut til helgen!
![]()
Faen! Du kom meg i forkjøpet! Litt raskere og jeg hadde kunnet latet som ingenting.Ref: svindeltråd . NRK trekasse på SP10![]()
![]()
Min kom med mye kulere kasse enn det markspiste gamle treskverket han griner over.Ref: svindeltråd . NRK trekasse på SP10![]()
![]()
Det smerter egentlig mye å liste opp forskjellene. Dais var en spiller jeg drømte om i over 10 år før jeg kunne kjøpe den. Dessuten stiller de to jo ikke i samme prissegment.Tosken, hva vil du si skiller f.eks Dais og spilleren du har nå lydmessig? Du virker kjempefornøyd med din DD, men Dais går jo også for å være veldig bra. Ser for øvrig at vår kjære EVO også er blitt helt frelst på DD. Han har jo også prøvd litt av hvert og har rikelig erfaring, så når han så kategorisk sverger til DD blir jeg nysgjerrig.
Takk for at du ga deg tid til å svare såpass inngående. Holder Technics-armen følge med resten av drivverket, syns du?Det smerter egentlig mye å liste opp forskjellene. Dais var en spiller jeg drømte om i over 10 år før jeg kunne kjøpe den. Dessuten stiller de to jo ikke i samme prissegment.
Men ok.
Dais er bøs, men sammenlignet med T er det som den er klasket sammen av en grovsmed mot en som fremstår som en urmakers kunst. Den er grov og upresis å justere, har overraskende mange plastdeler og trass massiv tallerken, er temmelig følsom på romvibrasjoner og spiller sjeldent med samme hastighet. Den kontrollboksen som følger med er utdatert og simpel
Jeg må innrømme at jeg ble lettere sjokkert over hvor stille og presist T gjenga skiver sammenlignet med Dais.
Sukk, jeg lover at jeg ikke mener å rakke ned på Dais eller Nottingham, da de lager kompetente spillere og jeg har eid spillere fra dem siden 2005, men det er egentlig liten vits å sammenligne. T er i en helt annen liga.
Ps! Tross T tilsynelatende milde fremtoning, er det et beist på over 40kg, en massiv metallklump rett og slett
Vet du, hele pakka virker så nøye planlagt, presist sammensatt og solid at jeg føler jeg kan svare ubetinget ja.Takk for at du ga deg tid til å svare såpass inngående. Holder Technics-armen følge med resten av drivverket, syns du?
For øyeblikket har kona den på sitt kontor som bord til en massiv A3 skriver. Har bedt henne kjøpe seg noe nytt, men det drøyer. En vakker dag kommer hun hjem og finner printeren på gulvet, for jeg vil ha kassa i Grotta!Hadde vært artig å eid en slik spiller, om ikke annet så for kassa si skyld.
IKEA har masse på hjul, kan bestilles på nett også.For øyeblikket har kona den på sitt kontor som bord til en massiv A3 skriver. Har bedt henne kjøpe seg noe nytt, men det drøyer. En vakker dag kommer hun hjem og finner printeren på gulvet, for jeg vil ha kassa i Grotta!![]()