MakkinTosken
Who, me?
Ække mye å skjønne. Gammel gubbe som rabler på og mimrer.Bra for deg og soppen. Den plata skjønte ikke noe av.
Ække mye å skjønne. Gammel gubbe som rabler på og mimrer.Bra for deg og soppen. Den plata skjønte ikke noe av.
Bare synes det er trist at så mange har fått dårlige pressinger som ødelegger moroa. For lydbildet er ganske formidabelt og jeg vred på.Liker plata, men ja - for det den er (rabling og mimring)
Såpass formidabelt at noen er villig til å kjøpe plata tre ganger for å oppleve detBare synes det er trist at så mange har fått dårlige pressinger som ødelegger moroa. For lydbildet er ganske formidabelt og jeg vred på.
Fin samling har de fleste på CD. Haft på lp men alt givet væk.
Må fylle opp med Primus her. Skammer meg med å ha ingen på vinyl(kun på cd)La oss avslutte den fargeferden med et splashSynes i grunn litt synd på de som ikke kan nyte Primus. Lydteppet de vever er temmelig unikt. Dette har faktisk blitt en av deres skiver jeg hører mest på. Morsom musikk med et søtt lite eventyr på kjøpet.
Har kjøpt Pork Soda og Sailing The Seas Of Cheese foreløpig. Hørt masse Takker for tipsLa oss avslutte den fargeferden med et splashSynes i grunn litt synd på de som ikke kan nyte Primus. Lydteppet de vever er temmelig unikt. Dette har faktisk blitt en av deres skiver jeg hører mest på. Morsom musikk med et søtt lite eventyr på kjøpet.
Ja, jeg prøver jo så godt jeg kan...Var det bamsete amerikansk lyd det ble påstått at du hadde. Kos deg Fozzy
Jeg har jo ikke hørt dit anlæg og kan jo tage grusomt fejl. Jeg baserer min vurdering på to steder jeg har hørt McIntosh og det faldt ikke i smag for mig. Forstår at du slet ikke har den forstærker? Beklager hvis jeg blander noget sammen.Ja, jeg prøver jo så godt jeg kan...
Joa, du tar selvfølgelig feil, men det er helt ok, man har de erfaringene man har. Det er uttalige forsterkere å velge mellom på denne planeten om man ikke føler man får McIntosh til å svinge.Jeg har jo ikke hørt dit anlæg og kan jo tage grusomt fejl. Jeg baserer min vurdering på to steder jeg har hørt McIntosh og det faldt ikke i smag for mig. Forstår at du slet ikke har den forstærker? Beklager hvis jeg blander noget sammen.
Nautilus eller Periscopio - potato, tomato…begge er i vann@Valentino ...og ikke minst Stilnovos Nautilus - lampe.
Den er helt klart verdt et lite stykke TLCPeriscopio, selvsagt! Burde vite det .Skylder på jetlag. Nautilus er jo den rare vegglampe. Nei, ikke fikset ennå, men det skal den bli!
La oss avslutte den fargeferden med et splashSynes i grunn litt synd på de som ikke kan nyte Primus. Lydteppet de vever er temmelig unikt. Dette har faktisk blitt en av deres skiver jeg hører mest på. Morsom musikk med et søtt lite eventyr på kjøpet.
Colonel Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade - Live Frogs Set 1 & 2 | Releases | Discogs
Hjertelig takk for musikk tipset Makkintosken.
Primus har gått meg hus forbi som så meget annet
Ja, jeg vet, skammelig
Her må ting rettes opp i samlingen.
Ramlet over dette konsert opptaket under utsjekk av Primus på tuben
Fett, spennende , kult
Svært dyktige musikere.
Bet meg raskt merke i trommeslageren.
Her må det dykkes i diskografien til Primus.
Du må gi oss litt mere mat enn som så Snakker vi 10 tonn med glava?Nu jävlar!
Har jeg fått inspirasjon til nytt lydrelatert prosjekt i Grotta! Ikke for stort, ikke for lite, akkurat passe slik at snekker Tosk håndterer det selv. Foreløpig ligger tegningene kun i kjøttRAMen, men i kveld er det frem med meter og regnestav.
Nei, blir nok ikke mer enn halvannen kubikk og gir meg kanskje noen milliBel med kontrol om jeg er heldig.Du må gi oss litt mere mat enn som så Snakker vi 10 tonn med glava?
Skal du snekre CD hylleNu jävlar!
Har jeg fått inspirasjon til nytt lydrelatert prosjekt i Grotta! Ikke for stort, ikke for lite, akkurat passe slik at snekker Tosk håndterer det selv. Foreløpig ligger tegningene kun i kjøttRAMen, men i kveld er det frem med meter og regnestav.
Blir sikkert mye lyd av det også, men nei dette er akustikk.Skal du snekre CD hylle
Hey, ikke diss KallaxÆsj, nå fikk du meg til å tenke på reoler også @E. Largo
Det er virkelig en hodepine for meg altså. Skal det gjøres ordentlig er jeg redd det fort blir kostbart og jeg gidder ikke mer Ikea nå. Trenger noe permanent til vinylen først og fremst, Eket og Kallax suger balle og jeg er dritt lei!
En minnebrikke tar enda mindre plass... Nei, de skal opp i hylle med cover og alt.Hey, ikke diss Kallax
Har du vurdert å legge cd'ene i sånne tynne lommer og så oppbevare dem i ett skuffesystem ? Ikke det mest sexy, men da tar de betydelig mindre plass.
Hama CD/DVD-lomme med lokk, 50-pk. - CD-etuier
CD/DVD-lomme i kraftig PP-plast. Med lokk som holder platen på plass i lommen. 50-pakningwww.kjell.com
Ja, så veldig bra ut.Jeg ble overraskende fornøyd med kallax etter at jeg bygget de om med led lys og stopper i bakkant slik at vinylen ikke kommer for langt inn. Står veldig på linje. Jeg har og begynt å hamstre IKEA cd hyller. Mulig aldri får komme helt inn i caven.
Men hvis du ikke vil bruke de nederste uansett, så er det vel bare å bygge noe som løfter dette opp. Bein blir kanskje feil, men en kasse løsning som matcher hyllen? Du har helt sikkert tenkt på det. Jeg har og vurdert å løfte min opp noe.Ja, så veldig bra ut.
Men skal forklare hvorfor Kallax suger. Størrelsen. 4x4 gir deg i bestefall 3x4 brukelige, men optimalt 2x4. Stå på huk å bla i plater er et helvete. Expedit som er forgjengeren kom i det minste i 5x5, da hadde man 3x5 komfortnisjer.
Som sagt, nå har jeg hatt min siste runde med ikea-møbler, ønsker noe custom.Men hvis du ikke vil bruke de nederste uansett, så er det vel bare å bygge noe som løfter dette opp. Bein blir kanskje feil, men en kasse løsning som matcher hyllen? Du har helt sikkert tenkt på det. Jeg har og vurdert å løfte min opp noe.
Komfortnisjer, der har du ett nyord jeg kan kjenne meg igjen i. Jeg er dessverre så dårlig stilt at jeg må utnytte alle nisjene i Kallaxene mine. Men det gir i det minste kona litt underholdning når hun finner meg krypende på gulvetJa, så veldig bra ut.
Men skal forklare hvorfor Kallax suger. Størrelsen. 4x4 gir deg i bestefall 3x4 brukelige, men optimalt 2x4. Stå på huk å bla i plater er et helvete. Expedit som er forgjengeren kom i det minste i 5x5, da hadde man 3x5 komfortnisjer.
Du vet jo hvem du skal ringeSom sagt, nå har jeg hatt min siste runde med ikea-møbler, ønsker noe custom.
Banken?....Du vet jo hvem du skal ringe