Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.817
Litt inspirasjon i den fine hulen?
Lurer litt på hvilke linse du bruker her. Druene dine har aldri vært større enn rognTosken må hvile slik at han stiller uthvilt til kommende hifi aktiviteter, her nytes varmen mens man vurderer årets avling.
Vis vedlegget 1054453
Lurer litt på hvilke linse du bruker her. Druene dine har aldri vært større enn rogn
Tror vi har samme her! Har du en oppskrift som funker?Tosken må hvile slik at han stiller uthvilt til kommende hifi aktiviteter, her nytes varmen mens man vurderer årets avling.
Vis vedlegget 1054453
Godt å se at du er tilbake etter en vellykket hekketur. Ble en meget ryddig og pen frontveggEndte med black on black
Omsider hjemme fra kjærlighetsturen til Oxford for å feire 15 år som hr og fr Tosk. Dro frem malekosten umddelbart...
Vis vedlegget 1055299
Endte med black on black
Omsider hjemme fra kjærlighetsturen til Oxford for å feire 15 år som hr og fr Tosk. Dro frem malekosten umddelbart
Endte med black on black
Omsider hjemme fra kjærlighetsturen til Oxford for å feire 15 år som hr og fr Tosk. Dro frem malekosten umddelbart...
Vis vedlegget 1055299
Tar både elger og signøynere jeg, for slike gode ord!Jeg kan nok kverulere om haifaiens Elg i Solnedgang og Sigøynerpiken, hvilket ikke ekskluderer at hulen din er utrolig lekker………og velspillende
Sikker på at det ikke ble beising?Endte med black on black
Vis vedlegget 1055299
Hadde sort gulvmaling liggende. Brukte den. Har prøvd å gjøre ting på så stramt budsjett som mulig. Mye gjenbruk og billige materialer.Sikker på at det ikke ble beising?
Perfekt til etterfesten vi bruker å ha her en gang i året etter nabolagets nyttårsbord. En bieffekt av å bruke Hue.Passer når du spiller
Refererte igrunn til kjærlighetsturen, knegg knegg.Hadde sort gulvmaling liggende. Brukte den. Har prøvd å gjøre ting på så stramt budsjett som mulig. Mye gjenbruk og billige materialer.
Han begynner å forstå detViktig å ha sort bakgrunn....
Refererte igrunn til kjærlighetsturen, knegg knegg.
Ja, nå fortstår jeg snart detHan begynner å forstå det
Kler liksom ikke deg og bruke ordet stramt budsjettHadde sort gulvmaling liggende. Brukte den. Har prøvd å gjøre ting på så stramt budsjett som mulig. Mye gjenbruk og billige materialer.
Tusind takkur!Derr! Håpte og ønsket inni meg at du skulle gå i svart. Ble for visuelt forstyrrende IMO med kontrast der foran.
Veldig pent nå. Var noe jeg likte i hula di at den sjuke bassveggen foran ikke syntes og dermed "bare var der" lydmessig også.
mvh