Aerik
Hi-Fi freak
Gratulerer med dagen
Ja, når det kommer til lyden er jeg lite påvirket av metode, utseende og pris. Regner med at du også klarer fokusere på lyden en liten periode, eller må jeg ha klar litt forskjellige stimuliSannheten er vel at jeg ikke bare er ute etter "perfekt" lyd. Kunne ikke klart å nyte musikk slik du gjør, bare fra en PC og et rom fylt med gjenstander kun i lydens tjeneste. Derfor vil det aldri bli helt etter boka her tror jeg.
Tusen takk!Vis vedlegget 1074029
Hipp Hurra for deg som er blitt en stor gutt nå. Men du sier du venter på Jesus sin bursdag, men da er du for sen.
Den første datoen som er nevnt fant forskerne i en tekst skrevet av en biskop mer enn 200 år etter at Jesus levde. Og der står det han ble født 28. mars, forteller Mihálykó. Andre forskere mener det kan ha vært i september.24. des. 2019
Tusen takk! Feirer ennå jeg, så du timet det perfekt!En veldig forsinket gratulerer med dagen.
Tittellåten er ok, resten er meh. Og CD’en er ihjelkomprimert.Ble anbefalt denne Eagles-plata forrige uke, men må innrømme den ikke faller helt i smak. Litt anonyme uinspirerte låter synes jeg.
Vis vedlegget 1074581
Skal ikke utbrodere for mye, når noe ikke falt helt i smak. Nå skal de sies at jeg ikke er verdens største Eagles fan heller, men har et par plater jeg kan sette på om humøret er riktig. Dette blir ikke en av dem.Tittellåten er ok, resten er meh. Og CD’en er ihjelkomprimert.
Om det ikke er for seint å du feirer fortsatt, så gratulerer med vek overståttSkal ikke utbrodere for mye, når noe ikke falt helt i smak. Nå skal de sies at jeg ikke er verdens største Eagles fan heller, men har et par plater jeg kan sette på om humøret er riktig. Dette blir ikke en av dem.
Vek fungerer det åsså...Tusen takk!Vel sko d vara....
Frail Grasp on the Big Picture er bra.Ble anbefalt denne Eagles-plata forrige uke, men må innrømme den ikke faller helt i smak. Litt anonyme uinspirerte låter synes jeg.
Vis vedlegget 1074581
Fornuftig med tanke på hvilke ubehageligheter Eagles fansen ville utsatt deg for.Skal ikke utbrodere for mye, når noe ikke falt helt i smak. Nå skal de sies at jeg ikke er verdens største Eagles fan heller, men har et par plater jeg kan sette på om humøret er riktig. Dette blir ikke en av dem.
Veldig godkjent.
Grattis på etterskudd. Håper du koset deg hele dagen.Ingen tvil! Den ellers så introverte og sjenerte Tosken setter pris på litt oppmerksomhet!
Takker så ydmykt, pojkar!
Tusen takk! Det gjorde jeg, kake, pinnekjøtt og alt som skal til.Grattis på etterskudd. Håper du koset deg hele dagen.
Evigvarende kontemplasjon om veien videre kan jeg alt om! Bare pass deg så du ikke som meg ender opp med svart belte av særdeles høy dan i kontemplasjonKanskje litt kjedelig, men veldig kos
Mens platen spinner, sitter jeg her å kontemplerer veien videre, føler ambisjonene kanskje ikke matcher gjenomføringsvilje eller evner. I mellomtiden får en bare nyte musikken.
Som vinylformidler duger oppsettet mer enn nok, kanskje få fingærn ut av ræva på nyåret å komme i gang med disse mediareolene jeg drømmer om. Bruke jula på å pugge alfabetet.Evigvarende kontemplasjon om veien videre kan jeg alt om! Bare pass deg så du ikke som meg ender opp med svart belte av særdeles høy dan i kontemplasjon
Du kan ikke kjøpe plater i den farten du holder og samtidig kjøpe CDer i bulk………..uten å bygge på husetSom vinylformidler duger oppsettet mer enn nok, kanskje få fingærn ut av ræva på nyåret å komme i gang med disse mediareolene jeg drømmer om. Bruke jula på å pugge alfabetet.
Kona tror at jeg snart skal bygge stor garasje til bilene...Du kan ikke kjøpe plater i den farten du holder og samtidig kjøpe CDer i bulk………..uten å bygge på huset
Kan tre støttende til jeg også, var det en selv titulert adelig som gren på nesaDet var en som grinte på nesa -
når jeg la denne på disken hos Hifi&Vinyl. Selvfølgelig ikke jorwed, han er veldig støttende i alle min kjøp.
Tosken tenker at av hensyn til uskyldige og pårørende, holder han slik informasjon for seg selv. Men kan fortelle at samme person anbefalte gårdagens ørnegjesp varmt.Kan tre støttende til jeg også, var det en selv titulert adelig som gren på nesa
Tosken er diskret, what happens in Ski stays in Ski, ørnegjespTosken tenker at av hensyn til uskyldige og pårørende, holder han slik informasjon for seg selv. Men kan fortelle at samme person anbefalte gårdagens ørnegjesp varmt.