MakkinTosken
Who, me?
Ikke alle forumtravere som har egen Zappa-låt
Ja, eller bratsj! Man kan jo ikke høre forskjellen uten overtonene...Da snakker vi fiolin eller?
...det kostet jo litt, men Frank var jo en grei kar.
Har du vurdert å gjera seksjonane smalare?Tegner og hører på musikk
Ja...Har du vurdert å gjera seksjonane smalare?
Alt gjort!Du må legge til rett for lys i reolen. Jeg synes det var skikkelig nais å få lys på platene
Akkurat. Det er ikkje tvil om at kube gjev eit ryddig uttrykk, men smalare seksjonar kunne gjera det lettare å ikkje lagra så tett, og dimed å ta ut og inn plater.Ja...
Kan tenkes jeg skal smalne nisjene noe, men synes i grunn 35cm3 fungerer greit.Akkurat. Det er ikkje tvil om at kube gjev eit ryddig uttrykk, men smalare seksjonar kunne gjera det lettare å ikkje lagra så tett, og dimed å ta ut og inn plater.
Kanskje 333 mm^3 kube er tilstrekkelig smalt.
1 m breie seksjonar er utan tvil for mykje, forresten. I tilfelle du lurte. Men det kan vera du fann det ut sjølv.
Hva skal jeg ellers gjøre når jeg ligger og plages i solen. Bare vent til jeg får drukket et par øl. Da skal jeg bli kreativ og hjelpsom daFy faen, vi er svake på gode innspill
Gleder megHva skal jeg ellers gjøre når jeg ligger og plages i solen. Bare vent til jeg får drukket et par øl. Da skal jeg bli kreativ og hjelpsom da
Gjør det. Da har jeg en godt unnskyldning til å handle mer vinyl på nettet slik at jeg får levert nok emballasje.Selge 9/10 av samlingen til øll&bøll da?
Drit i spilleren, men synes det ble pent med avskilt underdel.Litt risky den hylla over spilleren?
Litt merkelig hele greia om du går den i sømmene. Lys både her, men ikke der, smeltende platespiller på et rundt kaffebordDrit i spilleren, men synes det ble pent med avskilt underdel.
Det er jeg enig i. Sånn er jo alltid slike bilder. Syntes bare et lite skille mellom den nederste delen ble pent. Litt som en gammeldags veggseksjon.Litt merkelig hele greia om du går den i sømmene. Lys både her, men ikke der, smeltende platespiller på et rundt kaffebord