Oki, skjønner.Nei, ikke i detaljer! Prøver å skåne @Sevald litt.
Oki, skjønner.Nei, ikke i detaljer! Prøver å skåne @Sevald litt.
Lurt, ikke så lett å gå å vente på at vannet skal gåNei, ikke i detaljer! Prøver å skåne @Sevald litt.
...men er det tilfeldig at dine tanker gikk ditt? Og hvorfor trengte du ikke vite noe om det?En fetisj jeg ikke visste om, og heller ikke trengte å vite noe om; slimpropp-løsning-fetisj. Jeg er jo pro mangfold, men ble litt usikker nå.
Føler meg ignorert! Har fortalt hva jeg skal ha og gjentok det i overskriften i annonseringen om nærstående ankomst!Skal Tosken få seg nye mandige høyttalere ?
Vis vedlegget 1098981ATC SCM300A PRO 3veis Studiomonitor 3" Mid, 2 x 15" LF - Prolyd AS
ATC SCM300ASL Pro Pris. pr. stk. Gir deg kvalitet, nøyaktighet og ytelse. The ATC SCM300ASL Pro is an active, freestanding 3-way prof...www.prolyd.no
Tosken krever presisjon i alt! Nei, beltedrift er ikke lenger akseptabelt!Ny klokke til EDB boksen ?
Hva er galt med den innebygde. Er den beltedrevet og går for sakte ?
Et slag under beltestedet der altsåTosken krever presisjon i alt! Nei, beltedrift er ikke lenger akseptabelt!
Under livremmen kan du si...Et slag under beltestedet der altså![]()
Blinker ikke...Gratulerer med blinkende bokser!
Ikke jeg heller, men det er tysk hi-tech, så da må det være bra!Skjønner ikke hva alle de lysene og boksene gjør men innser at det er imponerende
Tusen takk!Grattis med…. eh, noe utenfor min fatteevne![]()
Og så kan disse klokkeboksene styre tiden til flere DAC`er samtidig, så alle DAC`ene går likt tidsmessigt.Tusen takk!
La meg komme med en enkel analogi!
Akkurat som DD sikrer riktig gange, sikrer dette apparatur at bitstrømmen holder riktig takt.
Jepp, ment for å synkronisere et helt studio.Og så kan disse klokkeboksene styre tiden til flere DAC`er samtidig, så alle DAC`ene går likt tidsmessigt.
Kan legge til at klokka oppgir jitter til 30 fs, så langt under det som er hørbart. Jeg tipper det jeg opplever nå er ren placebo.Og så kan disse klokkeboksene styre tiden til flere DAC`er samtidig, så alle DAC`ene går likt tidsmessigt.
Stikke innom da vettu...Gratulerer med spennende blinkende bokser. Når ikke @alfegutt vet som bygger alt han har så skjønner man uten briller at teknoanalfabeten vipa kommer til kort. Ser for øvrig ut som om du koser deg i grotta om dagen. Får heller rose ( med blassert møbelkjennemine) nye hyller når den tid kommer![]()
Hadde vært koselig A. Spent på hva takraset har gjort for lyden ogsåStikke innom da vettu...
Placebo er en dokumentert effekt og like virkelig som virkeligheten. Så ja kvitter, jeg er veldig fornøyd!Grattis med nye bokser! Drit nå oppi om det er placebo eller ikke, og kos deg…….jaffal i kveld![]()
Skuffende!Blinker ikke...![]()
Det hører jeg hver dag! Preller av!Skuffende!
Hmmm....må kanskje stikke en tur innom igjen snart da.Nå sitter jeg og lytter! Innbiller meg sikkert ting!![]()
Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg bare digger hifi-utstyr som er interessant å se og ta på, knotter og særlig dreiehjul som har riktig feeling er toppers. God hifi er altså en totalopplevelse av lyd, utseende, taktil feeling og ikke minst enheter som har litt historisk status og "schwung".Placebo er en dokumentert effekt og like virkelig som virkeligheten.
Volumhjulet veier opp for alle ulemper en kabel utgjør, imo! Bare strekke ut hånden uten å skifte fokus! Opplyste knapper som indikerer valg er også spot on.Er de fornøyd med La Remote? Synes det er litt dumt at den er kablet, men har planer om å legge opp lang usb kabel med forsterkning langs ene siden.