Karmana
Æresmedlem
Ja, det er vel ikke kun Sherlock som kan tenke seg til hvor den endte....da var også C47 solgt. Tilbake til full Densen for min kjære frue.
Blir spennende å se hvilke mastodonter du drar i hus!
Ja, det er vel ikke kun Sherlock som kan tenke seg til hvor den endte....da var også C47 solgt. Tilbake til full Densen for min kjære frue.
"Tynne" som i "smale". Trønder, sjø. 21 cm (Dynaudio) vs. 84 cm (Genelec). Men dette var altså tenkt som litt forsiktig leggsparking. Skriftlig kommunikasjon kan være krevende. Om noen skulle være i tvil, så synes jeg Toskens anlegg ser helt strålende ut."Tynne" er vel ikke mitt inntrykk heller.Har du sett dem i virkeligheten JENO?
Må i det minste late som du fornærmet meg for at det skulle ha en effekt. Vi må kunne hetse hverandre innimellom, det er jo slik menn bånder..."Tynne" som i "smale". Trønder, sjø. 21 cm (Dynaudio) vs. 84 cm (Genelec). Men dette var altså tenkt som litt forsiktig leggsparking. Skriftlig kommunikasjon kan være krevende. Om noen skulle være i tvil, så synes jeg Toskens anlegg ser helt strålende ut."Tynne" er vel ikke mitt inntrykk heller.Har du sett dem i virkeligheten JENO?
Ikke jeg som har kjøpt:-[:-[:-[Ja, det er vel ikke kun Sherlock som kan tenke seg til hvor den endte....da var også C47 solgt. Tilbake til full Densen for min kjære frue.
Den så jeg heller ikke kommeIkke jeg som har kjøpt:-[:-[:-[Ja, det er vel ikke kun Sherlock som kan tenke seg til hvor den endte....da var også C47 solgt. Tilbake til full Densen for min kjære frue.
O
Kan ikke finne den,ække den for gammal aNei, det synes jeg var trist, men kunne ikke holde igjen. Ligger en kul C41 på Finn da. Ligget der lenge.
Nå er den borte gitt.Kan ikke finne den,ække den for gammal a
O
Hmmm....Er det 1,2 KW som er på vei inn ?
LuremusHmmm....Er det 1,2 KW som er på vei inn ?
Skulle jeg tro... Under det vakre ytre skjuler det seg en ramme av massivt virke og stål. Denne skal også fungere som panic room om de dritatrengte hordene kommer i jakten på dassrullene jeg har samlet siden spanskesyken.Tåler planken din vekten av de nye innkommende?
Aiai. Hvor lenge?
Hadde gjettet på MC901 men da kan det ikke være den siden den veier 180 pund per kanal.Jeg bar MC2000 på 61kg ned en smal kjellertrapp og det var med hjertet i halsen. "Toske-Boksene" veier nok 5-10kg mer
Som jeg forklarte DBXtor. Dynaudio har ikke terminaler til biwiring.Hadde gjettet på MC901 men da kan det ikke være den siden den veier 180 pund per kanal.Jeg bar MC2000 på 61kg ned en smal kjellertrapp og det var med hjertet i halsen. "Toske-Boksene" veier nok 5-10kg mer
Ah, hadde jeg bare lest alle innleggene så hadde jeg jo fått det med meg. MC901 er etter min mening et genialt produkt som gir deg det beste fra begge verdener.Som jeg forklarte DBXtor. Dynaudio har ikke terminaler til biwiring.Hadde gjettet på MC901 men da kan det ikke være den siden den veier 180 pund per kanal.Jeg bar MC2000 på 61kg ned en smal kjellertrapp og det var med hjertet i halsen. "Toske-Boksene" veier nok 5-10kg mer
Sportsbil? Nei, dette er en familiesedan med massasje i setene og parfyme i ventilasjonen. Man er da blitt voksen!Hengerfeste på sportsbil? Er det joystick-styring også?
Er ikke helt overbevist må jeg innrømme, tar forbehold om at de hverken er prøvet eller sett irl. At man faktisk kan sette delefrekvens direkte er ikke dumt da. Uansett modig av Mc, trenden later jo til å gå mot boring-fi. Mc vifter høyt med flagget for oss som har lyst til å møblere hjemmet med lidenskapen vår.MC901 er etter min mening et genialt produkt som gir deg det beste fra begge verdener.
Kult at du oljer benken! Det er det ikke mange hifister som gjør!Mens andre har hatt en begivenhetsrik helg, jobber jeg sakte men sikter i stillheten. Benken, oljet og klar, virket faktisk enda tommere etter at C52 kom på plass igjen.
Vis vedlegget 580124