Gain?Hva har datanisse med en effektforsterker å gjør? Dante tilkobling?
Gain?Hva har datanisse med en effektforsterker å gjør? Dante tilkobling?
Intressant. Det er vel ganske strenge krav til materialvalg om den skal benyttes som urne når det hele er over?Synes det er kult med engasjement, men etter at jeg fikk vite at Bladelius Ymer III faktiskt kan skreddersys for oss nordmenn
Du har sikkert en god tankerekke, men klarte ikke helt å formidle den....Intressant. Det er vel ganske strenge krav til materialvalg om den skal benyttes som urne når det hele er over?
Undrer om du husker å ta i betrakning MQA? Det er jo lovet masse fordeler ved denne relanseringen.
En kan se for seg mange studioeiere i disse dager draes mellom Nova eller MQA. Samme konflikten kan vel haifaitullinger også måtte ta stilling til?
Spørs jo hvor han legger lista...Hva har datanisse med en effektforsterker å gjør? Dante tilkobling?
Takk! Men her er det ikke mye godt av noe. Bare helt enkelt "To MQA or not to MQA".Du har sikkert en god tankerekke, men klarte ikke helt å formidle den....![]()
Amerikanskeid, så den kan du bare sende uåpnet til meg, så destruerer jeg den.Oj! Stor pakke!
Vis vedlegget 1102813
Fikser det selv! Dere der oppe har nok US-skam å håndtereAmerikanskeid, så den kan du bare sende uåpnet til meg, så destruerer jeg den.
Blir noe slitasje på disse boksene da? Det lille som finnes av muzac i dem er vel ute av rulering grunnet overforbruk i mange settinger?
Har ikke hørt så veldig mye på dem jeg og "fant" ikke bandet før i voksen alder! Så for meg er alt A-ok!Blir noe slitasje på disse boksene da? Det lille som finnes av muzac i dem er vel ute av rulering grunnet overforbruk i mange settinger?
Jeg forsøkte meg nylig med SD maraton etter ha sett noen interjuer med musikanter som har deltatt på disse platene. Men nope, det gikk ikke.
Har spekulert om perfeksjonismen som er liksom bærebjelken i SD sitt virke også er grunnen til at det blir så fort kjedelig? Det finnes liksom ikke noen nye avvik å oppdage på 22 gangs gjennomlytting verken på lyd eller utførelse.
Og "overraskelseselementene" og moduleringer oppleves også raskt litt repetive. Selv om mange av dem er helt geniale kan det ofte høres ut som flere av dem der er der bare fordi, og ikke fordi låten egentlig behøver dem.
Det er jo sant. Men som man deler man kan mottaRart? Kan hverken huske at jeg har bedt om din mening eller velsignelse?Men takk likevel!
Støvsuge?Lurer på hva jeg skal gjøre i kveld!![]()
Støvsuge?
Et par syke spørsmål fra sidelinjen:Perfeksjon
En kan mene hva man vil om prisen på slike plater og avspillingsutstyr, men for en entusiast som meg, er dette ren ekstase!
Vis vedlegget 1102884
33 versjonen av "Kind Of Blue" er fantastisk!...og nei mange av utgivelsene har 33 versjoner.A
Et par syke spørsmål fra sidelinjen:
- er det noen av disse UHQR platene som er spesielt å anbefale?
-Jeg har en liten allergi mot 45 plater, da jeg liker å ha 20+ minutter med lyd før jeg må opp av godstolen. Er alle disse 45 plater?
Tar meg en tur når de er på plass.Da kan de virke som Tosken snart har 3 stk Bladelius Ymer III i benken! Blir en spennende innspurt på hifisesongen!
Morten is the man!
Jeg føler at utviklingen i både USA og Toskehulen er bekymringsverdige, men dette er jo et lyspunktKommer til å beholde en ren toskebenk da @Dolbytor Forlater deg ikke helt...
Tenker vi får på plass dette først, så går vi over neste bro når vi kommer til den. Ser ingen grunn til å selge Mc fantastiske RIAA eller CD-spiller og lysboksen blir jeg vel ikke kvitt. Så slik planen er per nu blir sidebenken for kilder og Toskebokser. Datanisseriet og beistene i den store benken i front.Grattis, Tisken!! Bare utskiftninger på effektsiden eller er dette bare steg én av flere?
Nesten som å høre Ove ( og vi vet jo hvordan det pleier å gå)La oss holde igjen med gratulasjoner til de står her!![]()
Poenget er ikke at jeg tviler på om jeg ønsker dem, eller om jeg har råd. Men det er noen små detaljer som skal på plass. Min intensjon er å kjøpe, men transaksjonen er ikke gjennomført og forsterkerne som skal stå her, er nok ikke ferdige ennå.Nesten som å høre Ove ( og vi vet jo hvordan det pleier å gå)![]()
Blir så fint så, vi gleder oss på dine vegnePoenget er ikke at jeg tviler på om jeg ønsker dem, eller om jeg har råd. Men det er noen små detaljer som skal på plass. Min intensjon er å kjøpe, men transaksjonen er ikke gjennomført og forsterkerne som skal stå her, er nok ikke ferdige ennå.![]()
Ble du fornøyd med SD platene. Var det noen som stakk seg ut i positiv eller negativ retning ?Perfeksjon
En kan mene hva man vil om prisen på slike plater og avspillingsutstyr, men for en entusiast som meg, er dette ren ekstase!
Vis vedlegget 1102884