Lurer på
om dette er en ny favoritt i PFs katalog
om dette er en ny favoritt i PFs katalog
Ja, den er litt spesiell! Smoooth, med riktig tappetapp lyd i bassen!Vakker sak
mvh
Betviles ikkeJa, den er litt spesiell! Smoooth, med riktig tappetapp lyd i bassen!![]()
Here you go again!Aner vi at Jørgen følger moten til en del nyhetsopplesere? Dannet oventil med matchende caps, og nedentil en utvasket boxer med lufting til nøttene, ute av syne for kundene.
Pøh, føtter og nøtter på menn er styggedom som skal holdes laaangt unna offentligheten!Here you go again!Er det ikke føtter, er det nøtter! Kanskje på tide å ta en prat med kona?
Husk å ta med dine egne shorts 🩳 i helgen! Det er motebildet her borteAner vi at Jørgen følger moten til en del nyhetsopplesere? Dannet oventil med matchende caps, og nedentil en utvasket boxer med lufting til nøttene, ute av syne for kundene.
Må si jeg er glad for å ha begge delerPøh, føtter og nøtter på menn er styggedom som skal holdes laaangt unna offentligheten!
Lett å glede daMå si jeg er glad for å ha begge deler
En dannet herre fra den rettmessige hovedstad forholder seg da slett ikke til motebildet fra en togstasjon i ytterkanten av Norge!Husk å ta med dine egne shorts 🩳 i helgen! Det er motebildet her borte![]()
Du får kose deg med dem begge i grotten din i helgen. Registrerer ellers at 100% av Nova eierne i Norge holder seg unna konglerikets største haifai-messe. Litt usikker på hva det sier, men noe sier det velMå si jeg er glad for å ha begge deler
Au.En dannet herre fra den rettmessige hovedstad forholder seg da slett ikke til motebildet fra en togstasjon i ytterkanten av Norge!
Hvem er det du snakker om her?En dannet herre fra den rettmessige hovedstad forholder seg da slett ikke til motebildet fra en togstasjon i ytterkanten av Norge!
Ikke plag meg med en større togstasjon!Hvem er det du snakker om her?
Kjenner du noen i Oslo?
Nå stakkars @Karmana , må være tøft for en innbygger i en fiskelandsby, som har så store mindreverdighetskomplekser. Bra du kommer til Oslo traktene nå, så vi kan få deg på rett kjøl igjen!Ikke plag meg med en større togstasjon!![]()
@Hifi&Vinyl åpner vell for deg i kveld?Fææn! Slapp opp for innercover!![]()
Nei, det blir for dyrt å farte frem og tilbake for bare....og ja, jeg vet! Kan jo bare kjøpe noe mer for å gjøre det verdt turen!Vi er der fra 9:30 i morgen![]()
Blir det for opplagt å gjemme seg bak sofaen? Mer intressant, hva har du gjort siden du må gjemme deg?Fææn! Slapp opp for innercover!![]()
Sniffet litt neglelakkfjerner i kveld?Blir det for opplagt å gjemme seg bak sofaen? Mer intressant, hva har du gjort siden du må gjemme deg?
I feel you! Reelt i-landsproblem som virkelig bør unngås. Hadde du ikke bodd så usentralt til, ville jeg sporenstreks kommet løpende med et dusin.Fææn! Slapp opp for innercover!![]()
I feel you! Reelt i-landsproblem som virkelig bør unngås. Hadde du ikke bodd så usentralt til, ville jeg sporenstreks kommet løpende med et dusin.
Hadde du vært innen tøffelløpeavstand hadde jeg kommet springende. Utrolig kjedelig å måtte stoppe prosjekter grunnet dele-/varemangel, selv det i den store sammenhengen betyr lite, som det meste egentlig gjør. Men det er ikke usunt at ting settes i perspektiv en gang i blant, det gjelder også for undertegnede. Vanligvis har kona den rollen, og trives godt i den.Toxic positivity er en overdrevet og usunn form for positivitet der negative følelser blir ignorert eller avfeid med klisjeer som "bare tenk positivt", "det kunne vært verre", eller "vær takknemlig". Dette kan gjøre det vanskelig for folk å håndtere utfordringer på en sunn måte, da de føler seg presset til å undertrykke ekte følelser.
Begrepet I-landsproblemer brukes ofte for å avfeie problemer som mindre viktige fordi de oppstår i velstående samfunn. Selv om det er sant at noen problemer er mer alvorlige enn andre, betyr ikke det at mindre utfordringer er uviktige for den som opplever dem. Når I-landsproblemer brukes på en måte som avviser andres frustrasjoner uten anerkjennelse, kan det bli en form for toxic positivity—en slags hersketeknikk som reduserer noens opplevelser til trivielle bagateller.
Det er viktig å ha perspektiv på problemer, men også å respektere at forskjellige utfordringer kan føles betydningsfulle uansett hvor man befinner seg på "problem-skalaen".
Mee too!Tosken må innrømme at han fikk et lite snev av FOMO akkurat nuh!
Tosken må innrømme at han fikk et lite snev av FOMO akkurat nuh!
Nei, går både tog og har bil, ingen skal trenge å bli heftet av meg, men takk!Trenger du å bli hentet i morgen tidlig?
Hva er mange og hvor mye ønsker herren?Har mange sossecover jeg![]()
Du har i det minste en god grunn!Mee too!
Men når man lever i isødet er det en ganske vanlig følelse.
Nja, noe må han få i gjengjeld!Evo III skrev:
Har mange sossecover jeg
Hva er mange og hvor mye ønsker herren?
Skal ikke ha noe for de![]()
Sett deg på toget som går fra Råde togstasjon kl 08:59 i morgen, der vil du treffe på 2 kjente fjes.Nei, går både tog og har bil, ingen skal trenge å bli heftet av meg, men takk!![]()