MakkinTosken
Who, me?
Ja, galskap i møblerte hjem er kongeMelder meg på, håper det er ok for trådeier
Vis vedlegget 853081
Ja, galskap i møblerte hjem er kongeMelder meg på, håper det er ok for trådeier
Vis vedlegget 853081
Du snur det på hodet. Klart anlegget må bli større når hørselen svekkes. Hvordan ellers skulle man fortsatt kunne høre godlåtene til Boney M?Lurer på om de største "subjektivistene" er de med det største stæsjet .. Rent pragmatisk holder det med langt mindre anlegg etter fylte 40 år.. Med redusert hørsel, why bother liksom.. Men ja, slik er det med "hobby", headroom og investeringer, fordi en kan det.. .. Guilty as charged, as, well..
Mæn, husker vi kjørte den testen der søndag formiddag på den kaldeste delen av Januar eller Februar. Kaldt! Ogi kke akkurat lydtett den gamle garasjen min, så naboen så lettere forvirra ut da vi dro på som verstHar du ikke fått meg deg de berømte Shyhorna? Store som faen og dobbelt så stygge.
8x12_TOM's anlegg
You bet. Lanseres etter RMAF visningen (som går av stabelen øyeblikk).www.hifisentralen.no
Vis vedlegget 853024
Har ikke hatt gleden av å høre disse monsterne og tør ikke dra til @Dolbytor der pussen faller fra taket.Mæn, husker vi kjørte den testen der søndag formiddag på den kaldeste delen av Januar eller Februar. Kaldt! Ogi kke akkurat lydtett den gamle garasjen min, så naboen så lettere forvirra ut da vi dro på som verst
På tide du drar i gang noe skikkelig musikk, ser du har truffet blink nå
Hva mener du. Er det ikke bedre at kona jobber for at du skal få tak i musikken du har lyst påAlt er bedre
Men er det gæli å savne tiden hvor man måtte jobbe litt for å få tak i musikken man hadde lyst på?
Neu! Oj! (rimer) Bra noen passer på! Gikk jo glipp av Cluster boxen for noen år siden. Ikke drite på draget en gang til. Takk for tips!Hva mener du. Er det ikke bedre at kona jobber for at du skal få tak i musikken du har lyst på
Spøk til side. Har du vurdert den nye Neu! Boksen. Den frister litt kjenner jeg.
Vis vedlegget 853362
Justerbart headshell å greier
Den ble faktisk spurt etter, og spilt hos @SigbergAudioDu har i alle fall rett musikk. For mange mange år siden på messe med Herr Lyngdorf fikk jeg forklart at ingen turte å spille Jah Works siden det var så vanskelig med bassen på hotellrom.
Han sjøl hadde TacT Millenium (eller hva den het) og ingen problemer
Når man føler at "alt" sitter så er det bare å vente på smellen (big fart with a smell…) eller noen nye "lure" ideerFaen, nå virker det som jeg begynner få sving på dette haifai greiene! Godlyd heile kveldur!
Joa, men nå er jo allerede ei liste med lure ideer skrevet. Har egentlig vært fornøyd en god stund og de helt store byksene har jeg ikke tro på.Når man føler at "alt" sitter så er det bare å vente på smellen (big fart with a smell…) eller noen nye "lure" ideer
Dette er gode dager/kvelderFaen, nå virker det som jeg begynner få sving på dette haifai greiene! Godlyd heile kveldur!
Å du finner nok på noe…Joa, men nå er jo allerede ei liste med lure ideer skrevet. Har egentlig vært fornøyd en god stund og de helt store byksene har jeg ikke tro på.
Det ble veldig trivelig etter at jeg satt smultringene til å jobbe i området de gjør seg best. Hadde jeg fått kloa i Evidence Master med sine 8x9" tror jeg at ting hadde vært perfekt for meg.Dette er gode dager/kvelder
Har vært gjennom lista helt opp til 120Hz. Har brukt litt tid vet hvert steg.Deler du på 60Hz nå og hva delte du på før?
Kan hende du bare innbiller deg at det spiller bedre ved å dele så høyt og har gjort en dårlig jobb andre steder. Skriver ikke det for å være slem, bare spekulerer høyt sammen deg. Kan tenkes at EQ boksen din ikke gjør en god nok jobb rett og slett. Kan også tenkes at du har funnet beste løsning for rom og ht også, hva vet jeg?Deler noen tanker jeg har gjort meg i min hule. Hvorfor jeg får gevinst med å dele så høyt som 150hz. Er bassen så dårlig på Vienna, eller så mye bedre på basstårna? Svaret er nok litt sammensatt. Jeg får mye jevnere respons i bassen hvis jeg kliner Vienna inntil frontveggen. Men jeg ønsker ikke å ha de der, for alt dreier seg jo ikke om bass. Tanken min er, uansett hvor bra en høyttaler( hos meg) spiller i bassområdet 100-150hz så får jeg de samme problemene, når jeg plasserer de litt ut fra frontvegg. Da er det en fordel at separate basser klint til frontvegg tar dette frekvens område. Jeg vet ikke hvilke utfordringer du har, eller hva du ønsker å forbedre