Fant ut at jeg manglet en til. Invitere Ove hit i morgen også....Da er ditt hjem også blitt møblert
Jeg er redd jeg må vente til den kommer på blå resept deverre For oss som liker å spille plater så må SP1000R være noe av det ypperste. Så får heller de som liker å fikle med Hi-Fi heller drømme om andre strikk og mellomhjulsspillere.Jeg unner virkelig alle plateentusiaster en slik spiller. Skulle fått den på blå resept.
Å der var flasken med champagne drukket opp...
Skulle ha gjort det! Har så vondt i trynet etter at tannlegen voldtok gapet mitt.Å der var flasken med champagne drukket opp...
Nice
Da tilhører vi samme gjengen! Grattis, bror!Gratulerer med griselekker spiller!
Var selv innom Stereofil og hentet ny spiller i dag, ikke helt i samme klasse, men en SL-1210G. Fikk høre at de nettopp hadde levert en SL-1000R
Usikker, kjøpte fra Ron Jeremys samling før han åkte inn...Nice
Snakker vi vest-tysk førstepress her
Nå snakker vi! Nå er det bare å lube opp og la det stå til!@MakkinTosken Jeg skal joine deg, selv om snurren min er fra 1975 og lukter sopp, så passer disse platene rett på.
Gratulerer med nye tenner og platespiller
Vis vedlegget 891699
Selv er jeg sjeleglad for at tannlegen min IKKE homofil....Skulle ha gjort det! Har så vondt i trynet etter at tannlegen voldtok gapet mitt.
Er jo ikke sikkert det hadde blitt noe på deg lell. Tosken er en sexy jævel, så han er sikret uansett.Selv er jeg sjeleglad for at tannlegen min IKKE homofil....
Get out of my dreams, get in to my grotteÅ dæven, stor vinylmoro. DDrømmespiller, gratulerer!
Bare to?? Gjerrigknark@MakkinTosken Jeg skal joine deg, selv om snurren min er fra 1975 og lukter sopp, så passer disse platene rett på.
Gratulerer med nye tenner og platespiller
Vis vedlegget 891699
Da skulle du sett Bee Gees sammlingenFøles godt å komme ut av skapet!
Bee Gees er fantastisk! Men Barry White er fortsatt kongen!Da skulle du sett Bee Gees sammlingen
Får være grenser for hvor mange innlegg jeg skal skrive. Klart holder meg i egen tråd for det meste, så plager vel ingen?Var litt stille nå.. tenkte du holdt på dette. Men godt du enda spiller musikk
<iframe src="https://giphy.com/embed/c5RzZOHPgry80" width="480" height="271" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe><p><a href="">via GIPHY</a></p>
Flott spiller, fornøyd med plata?Glemte nesten..
@Evo III med det store hjertet kom ikke tomhendt. Se @duc999 nå har jeg den.
Vis vedlegget 891668