MakkinTosken
Who, me?
Ove Østrogen da!Men tosken da!
Det kommer vel ann på øyet som ser det🥸. Jeg liker disse og for meg er de KULERE
Vis vedlegget 915093
Ove Østrogen da!Men tosken da!
Det kommer vel ann på øyet som ser det🥸. Jeg liker disse og for meg er de KULERE
Vis vedlegget 915093
Tøff i trynet nå, som du sitter i bunkersen dinOve Østrogen da!
Kjøpte jo med en Nazareth fra @jorwed_ bare for din skyld, men du var jo så opptatt av denne streamingen.De to med Nazareth er smått legendarisk, men smaken er jo som kjent som…… Jeg hadde jaffal kost meg glugg ihjel med å høre dem på oppsettet ditt
Kom igjen EVO III, dra over å ta`n....Tøff i trynet nå, som du sitter i bunkersen din
Det må vi filme. Tittelen må være: 150 kg vs 150 årKom igjen EVO III, dra over å ta`n....
Ta med bikkja arf, arf.arf, voff, voff, grrrrrrrrrrr....knurrrr........
Jeg blir med og kiler til han gir seg
Når vi vet at Tosken stiller innsmurt i babyolje i egenheklet japansk Sumo-bunad, kan dette bli både visuelt og fysisk stygt!Det må vi filme. Tittelen må være: 150 kg vs 150 år
Kjøpe inn en tube Weet også, fjerne pelsen. Tipper de jentene både klyper og lugger.Når vi vet at Tosken stiller innsmurt i babyolje i egenheklet japansk Sumo-bunad, kan dette bli både visuelt og fysisk stygt!
Er det feil på spilleren eller innspillingen ?
Du får ta det med kundeservice hos YoutubeEr det feil på spilleren eller innspillingen ?
Ingen musikk over 8000Hz og ellers flere steder med konstant piping på 8000 Hz og 9600 Hz.......
EVO III har da ikke sagt noe om at han skulle ta med noen av au-paireneKjøpe inn en tube Weet også, fjerne pelsen. Tipper de jentene både klyper og lugger.
Altid
Jeg kan filme. Regner med å bruke kraftig vidvinkel for å få med hele.Det må vi filme. Tittelen må være: 150 kg vs 150 år
Håper det er ok at jeg kommer? Ønsker ikke å delta aktivt, bare kikke… Grynt…Det må vi filme. Tittelen må være: 150 kg vs 150 år
Ja, skal du også være med på filmen, så trenger vi vel vidvinkelJeg kan filme. Regner med å bruke kraftig vidvinkel for å få med hele.
Inntrykkene dine gjorde meg nysgjerrig. Hørte på AirPods, i bil og på Genelec S360A+7382A. Ingen feil å høre her.Er det feil på spilleren eller innspillingen ?
Ingen musikk over 8000Hz og ellers flere steder med konstant piping på 8000 Hz og 9600 Hz.......
Tror nok det er en fornuftig konklusjon. Som det fremkommer av grafen kutter YT hardt ved 16kHz, som forventet, og pipelydene er tamburiner. Enten har Plageborg tatt en spansk en og kjørt sin sedvanlige Spectrum Lab "analyse" uten å lyttet eller så sliter han med utstyretMen høyttaleren din er defekt hvis du ikke har nivå over 8000 Hz og konstant piping.
Det er en av fordelene med diskusjoner på HFS. Da får man av og til innspill som viser at man har defekt utstyr. @Flageborg kan jo sjekke kjeden sin for feilkilder. Holder en knapp på defekt diskant.Tror nok det er en fornuftig konklusjon. Som det fremkommer av grafen kutter YT hardt ved 16kHz, som forventet, og pipelydene er tamburiner. Enten har Plageborg tatt en spansk en og kjørt sin sedvanlige Spectrum Lab "analyse" uten å lyttet eller så sliter han med utstyret
Lyddump av YT video.
Vis vedlegget 915228
Jeg trenger ikke så mange millimeterne for å bli med. Jeg overlater tilstedeværelsen til andreJa, skal du også være med på filmen, så trenger vi vel vidvinkel
Trist å høre! La hjertet mitt i presentasjonen. Også Jan Garbage også da...Joda bilder sier mer enn tusen ord, men musikken sier også noe. Derfor for egen "amusement" kjørte jeg din video "lydløs" med låten country med Jan Garbarek, Palle Danielson og Keith Jarret. Det ga videoen ett solid løft i mine ører og ja faktisk øyne
For sent nå. Lagt meg i fosterstilling i dusjen!Ikke så trist da, det handler selvfølgelig om sjanger, lyden var ikke noe å si på! Tvert imot.
….en milliard.Bilder sier mer enn tusen ord, en snutt sier...
Du, jeg tok av frontene for videoens skyld, men nei!….en milliard.
Men du, hører du bassene mer nå som du ser dem?
mvh
Dæven du. Vanntett læfftoff eller nettbrett?For sent nå. Lagt meg i fosterstilling i dusjen!