MakkinTosken
Who, me?
Å kjære, er da koblet på internetten, skal vel være mulig å finne noe du vil høreJammen.
Phonograph cylinder - Wikipedia
en.wikipedia.org
Å kjære, er da koblet på internetten, skal vel være mulig å finne noe du vil høreJammen.
Phonograph cylinder - Wikipedia
en.wikipedia.org
Kommer akkurat inn fra bassenget, solen kikker frem her også. Men ser jo av bildet at du også har opplevd nedbør. Velstelte føtter, overraskende å se på en 90 åring!Sol i går og sol i dag, er det Østfoldtåka da?
Vis vedlegget 1039561
Ser jo en viss likhet
..........Ser jo en viss likhet
Spennende. Den er bra (på vinyl har jeg dog aldri sett den, låter den bra?)
Det er en god pressing, men rart med det, når innholdet fascinerer, glemmer man noen ganger liksom å analysere lyden.Spennende. Den er bra (på vinyl har jeg dog aldri sett den, låter den bra?)
Ja, det er veldig sant.Det er en god pressing, men rart med det, når innholdet fascinerer, glemmer man noen ganger liksom å analysere lyden.
Stakkars.......... BuhuMen nå tilbake til ensomheten
Men når du først flørter med meg, hvorfor ikke bruke eders morsmål? Føler liksom hetsen svir litt ekstra om den kommer på dansk!Stakkars.......... Buhu
Skulle gjerne gjort det, om jeg bare var sikker på, at du forsto HELE meningen..........Men når du først flørter med meg, hvorfor ikke bruke eders morsmål? Føler liksom hetsen svir litt ekstra om den kommer på dansk!
Jeg skjønner hån på alle sprog, skulle jeg lure:Skulle gjerne gjort det, om jeg bare var sikker på, at du forsto HELE meningen..........
Gidder jo ikke forklare etterpå
Takk for muligheten til å bli blenda av turkise lys i dag. Meget behagelig og fin atmosfære i hula di! Jeg vil tørre å påstå at vi har forholdsvis lik lyd i anleggene våre (smultringer?), men det er ikke tvil om at dine talere tegnere opp et større bilde (i alle retninger) kontra her. Men. Kaffen min er bedre.Veldig morsomt å få treffe og tilbringe formiddagen med lokale hifigutter! Lenge siden jeg har diskutert lydbildet og justeringer mano a mano, i tillegg morsomt å gjøre det med en Trinnov eier.
Men nå tilbake til ensomheten og vinylen!
Du er faktisk den eneste som har klaget på min nykvernede kaffe. Kommer til å være superkritisk og analysere den kaffen din ihjel.Kaffen min er bedre.
Aha! Derfor jeg slet så jævli med å få koppen du brukte ren, sist gang du var her!Jeg driter i kaffen så lenge middbassen sitter.
La meg nå få ha én ting..Du er faktisk den eneste som har klaget på min nykvernede kaffe. Kommer til å være superkritisk og analysere den kaffen din ihjel.
YetiSiden jeg ikke har skiva ennå går jeg for det 4de beste
Vis vedlegget 1039596
Synes det har blitt mer og mer spennende å utforde seg selv og oppdage musikk som krever lytting og riktig mindset for å klare og fordøye og nyte. Ingen tvil om at man har mistet noe som følge av riksradioens utvanning, som også inkluderte det smale og litt utilgjengelige - eller platesjappas undergang hvor det sto en nerd og betjente kassa som ofte hadde en mening om hva du burde ha i samlingen. Easy access og en flom av lettspyd "Grandiosa" musikk er det vi sitter igjen med.
Slikt som Kaari Brææmneees?Det hjelper litt å kunne plukke opp tips på disse nettsidene også.
Nææææ, hun hadde jeg fra førSlikt som Kaari Brææmneees?
Glad i de store og de små jeg. Trenger alle Platekompaniet har vært super når jeg har reklamert for noe derSikkert flere som er litt negative til litt større aktører som platekompaniet, men jeg må bare si at jeg alltid har fått ypperlig kundeservice der. For ting kan skjære seg innimellom og de gangene det har skjedd og jeg har kontaktet dem, har de alltid vært raskt på plass med en god løsning.
Så i tillegg til min venn i Ski vil jeg faktisk også skryte av ovennevnte og seff Dipper!