Hånei, skal nok ha diskografien og det kjapt som faen!
En smuleTåler Genesis med Phil Collins jeg. Bør jeg tvile på egen legning?
TristHånei, skal nok ha diskografien og det kjapt som faen!
Nei, for om tenker etter har han likt særpreg i røsten som din helt Ozzy. Begge disse er deilig å høre på, troverdige og jordnære liksom.Tåler Genesis med Phil Collins jeg. Bør jeg tvile på egen legning?
Mama og mama I’m coming home liksomNei, for om tenker etter har han likt særpreg i røsten som din helt Ozzy. Begge disse er deilig å høre på, troverdige og jordnære liksom.
Vel, jeg skammer meg ikke over at jeg liker Collins. Et jævla multitalent og en sjuhelveters låtskriver som nesten eide hitlistene hele 80 tallet.Mama og mama I coming home liksom
Og du står stødig angående din legning?Vel, jeg skammer meg ikke over at jeg liker Collins. Et jævla multitalent og en sjuhelveters låtskriver som nesten eide hitlistene hele 80 tallet.
homo sum, humani nihil a me alienum putoOg du står stødig angående din legning?
Liker han selv jeg. Hadde en sjelsettende konsert opplevelse på Roskilde i 86. Var Eric Clapton med Phil Collins på trommer. Et av ekstranummerene var in the air to night. Når Phil Collins skled ned bak trommene for den kjente soloen var det høy gåsehud faktorVel, jeg skammer meg ikke over at jeg liker Collins. Et jævla multitalent og en sjuhelveters låtskriver som nesten eide hitlistene hele 80 tallet.
Ja trommer kan han spille, enkelte låter er også bra. Men han solgte sjela si til djevelen (liste pop) på 80 tallet og falt på trynet ned i glemselen for meg i mange år. Nå kan jeg høre på noen sanger i ny og ne, da jeg er en tilgivende fyrLiker han selv jeg. Hadde en sjelsettende konsert opplevelse på Roskilde i 86. Var Eric Clapton med Phil Collins på trommer. Et av ekstranummerene var in the air to night. Når Phil Collins skled ned bak trommene for den kjente soloen var det høy gåsehud faktor
Ja, for helvete, hvorfor ikke?! Hadde du hatt en sjel av verdi hadde du solgt den tvert og heller kjøpt deg noe kult for penga.Ja trommer kan han spille, enkelte låter er også bra. Men han solgte sjela si til djevelen (liste pop) på 80 tallet og falt på trynet ned i glemselen for meg i mange år. Nå kan jeg høre på noen sanger i ny og ne, da jeg er en tilgivende fyr
Er du gal, jeg er da ikke sånnJa, for helvete, hvorfor ikke?! Hadde du hatt en sjel av verdi hadde du solgt den tvert og heller kjøpt deg noe kult for penga.
Ærlig sak å mene det, men husk at det skiller 10 år mellom oss. De formative årene betyr noe.Siste plata med de gutta som var grei kom i 78.
and then there were three.
Etter det synes jeg det gikk nedover.
Må jo prøve å lære opp de ungeÆrlig sak å mene det, men husk at det skiller 10 år mellom oss. De formative årene betyr noe.
Har næsten daglig kontakt med Robert Plant et fint menneske. Fortæller om sin familie.Mandag er en god dag for å sprette bokser
Skal jeg omsider lære meg å like Led Zeppelin?
Vis vedlegget 1045102 Vis vedlegget 1045105
Vel hr Cheese, her it isSiste plata med de gutta som var grei kom i 78.
and then there were three.
Etter det synes jeg det gikk nedover.
Tenker du på chatting via denne kanalen? Dette postet du i en annen tråd.Har næsten daglig kontakt med Robert Plant et fint menneske. Fortæller om sin familie.
Hvis ikke du skjønner at dette er totalt bullshit og fake, så synes jeg litt synd på deg.
Alzheimers har fået mig til at ændre livsstil.
Jeg er så heldig at mange vakre unge lettkledd damer vil være venn med meg på Facebook. Fantastisk altsåTenker du på chatting via denne kanalen? Dette postet du i en annen tråd.
Vis vedlegget 1045597
Hvis ikke du skjønner at dette er totalt bullshit og fake, så synes jeg litt synd på deg.
Tok screenshot jeg, vet aldri når den kan bli nyttig!Jeg er så heldig at mange vakre unge lettkledd damer vil være venn med meg på Facebook. Fantastisk altså
Og nå kan du gå bakover i deres historie, men du har vell det også:>}Vel hr Cheese, her it is
Vis vedlegget 1045596
Hele veien, my boy! Hele studio diskografien!Og nå kan du gå bakover i deres historie, men du har vell det også:>}
Sto i vinduet og så etter mine gode venn @jorwed_ i hele dag! Han har lovet å komme innom i hele sommer og siden han ble så forskrekket over hullet i samlingen min, håpet jeg jo at han nå skulle finne motivasjonen til å rykke ut og komme en Tosk til unnsetning.Ser at jeg leder mot Tosken 1-2 ( han er jo på hjemmebane her ) ingen trygg ledelse det Vis vedlegget 1045609
Men flott at du kommer med oppklaring!Da kan vi kanskje si oss ferdig med den saken.
Den beste detteVel hr Cheese, her it is
Vis vedlegget 1045596
Tjæ...Invisible Touch er mye bedre.Den beste dette
Salgstallene støtter mitt syn.
Når jeg diskuterer musikksmak...Når begynte du å bry deg om det