De skjøt fart straks de fikk ristet av seg Gabrielgnålet som man godt kan høre restene av i 78. De startet som et middelmådig prog band endte opp som et fantastisk popband. Ingen bryr seg om de tunge pretensiøse Gabrielåra.Den har jo bare solgt mer på grunn av musikkvideoene
Jeg også! Og jeg er begeistret for Gabriel som soloartist. Synes fortsatt Invisible Touch er mye bedre en ATTWTProg er en mye smalere sjanger enn pop, så det er kanskje ikke så rart at salgstallene gikk opp når de ble et popband. Synes prog Genenis og pop genesis nesten er 2 forskjellige band. Liker begge.
Kan diskutere til Dovre faller vi, men du er åpenbart enig med meg. Skjønner jo at du er bestiss med duck og er derfor vag.For meg er Invisible Touch selve inngangsbilleten til Genesis og er nok det albumet jeg har best forhold til. Hva som er best kan sikkert diskuteres.
Unger altså!Jeg også! Og jeg er begeistret for Gabriel som soloartist. Synes fortsatt Invisible Touch er mye bedre en ATTWT
Nydelig album, og fra det albumet begynte de virkelig å ta av også.
Japansk pannebånd på goplata i hylla her, må spilles i morra kjenner jeg.Nydelig album, og fra det albumet begynte de virkelig å ta av også.
Nydelig produksjon og en herlig lydscene, uten skjemmende musikk! Om jeg har den på CD vet jeg ikke før høsten, men at den plutselig dukker opp i vinylkatalogen ser jeg som høyst sannsynlig!Genesis diskusjonene fortoner seg som en no-win situasjon og oddsene for at dere blir enige er skyhøy……..ikke veldig ulikt definisjonen på «Spanish train». Den låten skulle jeg gjerne hørt i kjelleren din, og man må kunne forvente at den finnes i dine katakomber, enten på snobbevinyl og jaffal på CD (etter at du har støvsugd østfold for dette utdaterte formatet). Dagens pompøse musikktips fra Foldnes
Så hvordan steker man en Napolitansk pizza uten varme?????Ups ikke sundt med så meget varme. Det er kræftfremkaldende. Take care for yourself.
Huff! Hva har skjedd i sommer?Jada, baker pizza med flammer jeg også, men jeg er en husmor, ikke en tipohipster
Vis vedlegget 1033774
Tosken prøver bare lokke folk inn for å spre det gode budskap. Hfs kryr jo av følsomme girlymenn. Ferrari tilpasser seg igrunn samme marked.
«Varmt vann gjør hardkokt»…….sa macho-mannen, mens han ytterst forsiktig kjente med stortåen om temperaturen endelig var kommet over 30 grader i bassenget
Som mann unnskylder jeg faen ikke at jeg former mine omgivelser til egen forlystelse! Drar vel ikke på horehuset og plukker det styggeste ludderet om jeg har råd til det beste?…….sa macho-mannen, mens han ytterst forsiktig kjente med stortåen om temperaturen endelig var kommet over 30 grader i bassenget
Tror ikke kona hadde blitt begeistret om jeg fulgte etter deg en sen nattetime i Gøteborg Nei vent, da er det jo allerede lenge siden macho-mannen har funnet sitt myke dunrede. Ekte mannfolk vil da slett ikke ha poser under øynene til frokost. skulle tatt seg ut!Som mann unnskylder jeg faen ikke at jeg former mine omgivelser til egen forlystelse! Drar vel ikke på horehuset og plukker det styggeste ludderet om jeg har råd til det beste?
Vet ikke hvem denne macho-mannen er, men Tosken er et ekkelt og enkelt byrdebeist som liker å være våken når han fortærer sitt bacon. Natta er for synd eller søvn og Tosken vet sin plass.Tror ikke kona hadde blitt begeistret om jeg fulgte etter deg en sen nattetime i Gøteborg Nei vent, da er det jo allerede lenge siden macho-mannen har funnet sitt myke dunrede. Ekte mannfolk vil da slett ikke ha poser under øynene til frokost. skulle tatt seg ut!
Jeg skal jaffal ikke påberope meg å være denne macho-mannen. Sitter her og prokrastinerer tur med hunden i håp om at vår herre etter hvert blir ferdig med et kraftig morgen-toalettVet ikke hvem denne macho-mannen er, men Tosken er et ekkelt og enkelt byrdebeist som liker å være våken når han fortærer sitt bacon. Natta er for synd eller søvn og Tosken vet sin plass.
Nei, det hadde du rett i og nå har min gode venn @jorwed_ fikset feilen i samlingen min.ingen trygg ledelse det
Det bedste Genesis album ever!Helt greit å ikke være enige.
Men dette er vel også noe av det bedre de har laget.
Siste som Steve Hackett var med på.
Vis vedlegget 1045679
Denne ble jeg kjent med via en kompis på 90 tallet. Husker jeg kicka på blant annet l have the touch. En ganske "komplisert" skive til å være live. Ser at han har med en inspirasjonslåt til osten og selvbygg gutta med D.I.Y. Jeg kjøpte et bra ex fra jorwieboy for et år siden.
Det var jo en fin liten sammling
Jeg er ikke den som deltar mest i diskusjoner, men jeg setter pris på tips om plater bla.Morsomt at musikk engasjerer. Det er affal noe vi kan diskutere uten at det blir surt, for smak er jo smak.
Føler vel at fokuset har sklidd litt bort fra hifi og synes plater er en givende aktivitet og er glad flere kommer med sitt her!
Pøh, jeg har hatt mange Hubbe-plater innenfor døren jeg, og har faktisk også hørt på noen av dem. Selv om de har aldri så mye legende-status som Maiden Voyage og Head Hunters, blir det bare slitsomt i mine ører. De havnet derfor ganske raskt i salgskassene. Bedre at han plager andres ører enn mine Har dessverre enda en i kassene. En gjenstridig jævel
Kan ikke annet enn å føle sympati.Pøh, jeg har hatt mange Hubbe-plater innenfor døren jeg, og har faktisk også hørt på noen av dem. Selv om de har aldri så mye legende-status som Maiden Voyage og Head Hunters, blir det bare slitsomt i mine ører. De havnet derfor ganske raskt i salgskassene. Bedre at han plager andres ører enn mine Har dessverre enda en i kassene. En gjenstridig jævel
Vis vedlegget 1046065
Hubbe har forøvrig fått dispensasjon hos meg når han nøyer seg med å holde seg litt i bakgrunnen. Et par av dem lever på lånt tid, men denne har nok permanent oppholdstillatelse
Vis vedlegget 1046067
Tørr loff og Hubbe Vs. Beluga, Krug og Stranglers. Kvalitet kommer i mange forkledningerKan ikke annet enn å føle sympati.
Vet hvordan det kan være å føle seg utenfor. Litt sånn som når jeg blir invitert til skalldyraften og blir nødt til å sitte 10 meter unna og gnavle på tørr loff. Tviler på at det finnes en reddning for noen av oss, så du får bare tviholde på Powerballadene og dølagulpet du nyter og fyre av en salve i ny og ne mot oss litt mer innsiktfulle musikkelskere.
Med beste ønsker!