MakkinTosken
Who, me?
Det er bare DU som har slike problemer, men det har vi diskutert før...Pokker så dere skal flekse med harrytur til Sverige Tenk på oss andre som må slite med kjerring og barn i helgen
Det er bare DU som har slike problemer, men det har vi diskutert før...Pokker så dere skal flekse med harrytur til Sverige Tenk på oss andre som må slite med kjerring og barn i helgen
Med bakgrunn i de etablissementene jeg frekventerer, kommer jeg naturligvis ikke før det er blitt mørkt.
Du bor jo uansett med B-laget. Raffingene bor på Crown!Med bakgrunn i de etablissementene jeg frekventerer, kommer jeg naturligvis ikke før det er blitt mørkt.
Greit på CrownDu bor jo uansett med B-laget. Raffingene bor på Crown!
Hvordan er været og temperaturen på Flesland?Det er greit at det er litt i overkant å kalle ham Bergenser, men å kalle ham Sverige…….
Det vet jeg ikke, men sikkert like varmt og solfylt som her på Foldnes.Hvordan er været og temperaturen på Flesland?
Hvis der er NSB, så er forsinkelsen faktisk på mer enn 4 år. Utilgivelig!Vis vedlegget 1058217 Forsinkelse med NSB?
Er vel samme selskapet, kun navneskifte….Hvis der er NSB, så er forsinkelsen faktisk på mer enn 4 år. Utilgivelig!
Samme, betryggende kvalitet og Flytogets lyse fremtid jaEr vel samme selskapet, kun navneskifte.
Og alt jeg klarte å tenke var «håper de ikke tar bilde av deg i badekåpe fra motsatt vinkel» 🫣
Ligner mer på Jay enn Sverige
Vi slet med jetlag. Dessuten blir det jo mange inntrykk for en enkel landsens mann.Rett etter kl 22 00 var hele gjengen i seng
Ja, det var en litt grei pause etter en del sure opplevelser. Men tross litt blandet drops her og de synes jeg mange av de som demonstrerte rundt om var hyggelige og imøtekommende.(Dårlig-) spøk til side, så låter ofte Mc og SF bra på messer. Sier nok litt om grunnleggende kvaliteter.
Takke alle de kjekke karene som holdt ut med meg i helgen!
Vil også gratulere den evigeunge 70 åringen @Roald med dagen! Hipp-hipp! Du ser ikke ut som du er en dag over 60!
Omsider tilbake i Grotta!
Jepp, skjønner du har valgt omgangskrets med omhu! Bedre å være fyrste i helvete...osvTakker for omtalen og det er jo grunnet selskapet jeg oppfattes som mye yngre…..
You´re welcomeTusen takk @HasseBasse !
Du lever jo bare opp til navnet ditt.Tosken, en jævla Tåpe
Der sto han i GB med tilgang på nesten hele P-Funk diskografien, hva kjøpte han - et par utslitte Parson skiver. Får streame som straff!!
Vis vedlegget 1059539
Har laget en bestillingsliste som botsøvelse og har allerede en 6-7 P-Funk skiver + Bootsy og Clinton, så håper jeg kommer ut av dette med litt verdighet til slutt. Men Tosken må snart lære, at om han lurer på å kjøpe noe, må han bare kjøpe.Du kan f... meg våge deg streame Funcadelic før du er ferdig i skammekroken. Forresten, — Alan Parson skiver funker minst like bra utslitt som helt nye. Dem skal ikke spilles lell
CD'n alle kjøpte, men hjelpes meg hvor fort jeg gikk lei. Gjesp.Litt av ei debutplate! All tekst og musikk av 19 år gamle Tikaram. Veldig god produksjon mener jeg å huske.