Stigjazz
Hi-Fi interessert
Jeg har CD og 3 LPer av den, hva er jeg da?Kondolerer🫣
Jeg har CD og 3 LPer av den, hva er jeg da?Kondolerer🫣
Synes det er hans beste, kanskje litt pga av lyden.Spennende. Det er bra skive som jeg aldri har fått til selv. Men kvaliteten er jo skyhøy på den. Kos deg
En uhelbredelig samlerJeg har CD og 3 LPer av den, hva er jeg da?
Jeg har CD og 3 LPer av den, hva er jeg da?
Vil jeg ikke si, da bare snakker du ikke med meg merJeg har CD og 3 LPer av den, hva er jeg da?
Det vil gi seg snartFøler jeg har gjort noen riktige grep her i Grotta i høst. Klarer ikke late som jeg ikke er fornøyd altså. Vet det kanskje forundrer mange at jeg ikke er mitt sedvanlige ydmyke meg, men det svinger såpass her at lykken spiller over!
Takk, for at du holder meg forankret. Skal faen ikke få sveve i skyene et jævla sekund!Det vil gi seg snart
Husk hva du har å skilte med da, en nær perfekt hørselstest......Takk, for at du holder meg forankret. Skal faen ikke få sveve i skyene et jævla sekund!
Husk hva du har å skilte med da, en nær perfekt hørselstest......
Brødkniv er totalt overflødig på et kjøkken og så sant du ikke har behov for for å deppe deg til selvmord klarer en grei platesamling seg uten Joy Division (eller New Order for den saks skyld)! Ugh, jeg har talt!Ja, som at ethvert kjøkken bør være utrustet en brødkniv, bør enhver platesamlingen innholde Unknown Pleasures
New Order er som skorpe på knekkebrødet. At du ikke liker JD overrasker litt.Brødkniv er totalt overflødig på et kjøkken og så sant du ikke har behov for for å deppe deg til selvmord klarer en grei platesamling seg uten Joy Division (eller New Order for den saks skyld)! Ugh, jeg har talt!
Graceland stiftet jeg bekjentskap med først for et år siden. Hadde seff hørt you can call Al, men resten var upløyd mark for meg.Synes det er hans beste, kanskje litt pga av lyden.
Joda, men det er innimellom så kjedelig å være enigNew Order er som skorpe på knekkebrødet. At du ikke liker JD overrasker litt.
Fornuftig av en bergenser med akutt D vitamin mangel å utelukke Joy Division fra platehylla. Men for oss andre så er det et musst. Dessuten er vi hippe i følge @SevaldBrødkniv er totalt overflødig på et kjøkken og så sant du ikke har behov for for å deppe deg til selvmord klarer en grei platesamling seg uten Joy Division (eller New Order for den saks skyld)! Ugh, jeg har talt!
Finnes jo så mange andre å være uenig med, hvorfor være det med en som alltid har rett?Joda, men det er innimellom så kjedelig å være enig
Bøyde jo til slutt hodet for faen, men brødkniv kan du bare drite i!Finnes jo så mange andre å være uenig med, hvorfor være det med en som alltid har rett?
Touché. Jeg har faktisk på meg Ramones T-skjorta nåKanskje like mye wannabe hippe. Like teit som å gå med Ramones T-skjorte.
Skulle være en overraskelse på neste messe, men skit au. Bestilt denneKanskje like mye wannabe hippe. Like teit som å gå med Ramones T-skjorte.
D vitamin tror jeg definitivt ikke er en av de tingene jeg mangler for tiden! Det går forøvrig mot endetiden når de som blir definert som hippe definerer en Ramones t-skjorte som teit Kraftig smekk på pung utdeles her sørfraFornuftig av en bergenser med akutt D vitamin mangel å utelukke Joy Division fra platehylla. Men for oss andre så er det et musst. Dessuten er vi hippe i følge @Sevald
Haifaiens woke bevegelse kvesser knivene for Horten 2025
Takk, her går det på sterk intuisjon.Det er sant! Og jeg må vel kanskje skryte litt av deg når jeg tenker etter. Fått til å lage et så fantastisk oppsett som du har, tross ditt handikapp. Du er hifiens svar på Helen Keller!
Tror ingen ville reagert, bare nikke bekreftende Kanskje det er hensikten med bassveggen. Banke inn jesus?
Med tanke på vår alder så tenker jeg at det ikke er noe du skal bekymre deg for mye overDa kan ingen ta meg for Wannabe hipster
Føkk. Får selge apashe sykkelen daMed tanke på vår alder så tenker jeg at det ikke er noe du skal bekymre deg for mye over
Bare for at Jesus er nærmeste nabo så betyr ikke det at han alltid er her .Tror ingen ville reagert, bare nikke bekreftende Kanskje det er hensikten med bassveggen. Banke inn jesus?
Du har i det minste alt som skal til for å skremme fanden på flatmark.Bare for at Jesus er nærmeste nabo så betyr ikke det at han alltid er her .
I kveld så spilles det musikk
Vis vedlegget 1072543
Tror ikke han drekker heller. Edru de to siste gangene jeg har møtt ham. Klart alkohol og antipsykotikum er litt iffi!Ikke bare bare kan han snekre og mekke anlegg, jaggu syr han klokkestreng som er område tilpasset og
Faktisk er der forskjell på lyden med klokkestrengen av Besta i rommet, mye roligere og behagelig lyd.Du har i det minste alt som skal til for å skremme fanden på flatmark.
Vi skal vise veiTror ikke han drekker heller. Edru de to siste gangene jeg har møtt ham. Klart alkohol og antipsykotikum er litt iffi!