Tanker rundt 2025
Det er rart, desto færre muligheter man har til å realisere, desto mer kreativ og engasjert blir man, ihvertfall later det til å være slik for meg. Nå som 2025 står for døren sitter jeg å tenker på hva jeg har for hifi-mål det kommende. For alt tyder på at jeg fra neste år og årene fremover faktisk ikke bare trenger å drømme, men faktisk kan gjøre nærmest det jeg vil. En skulle kanskje tro at det ga meg inspirasjon, men merker at det faktisk har omvendt effekt. Jeg vet jo at det finnes mange ting jeg kunne ha gjort for å løfte lyden og opplevelsen her i Grotta enda noen hakk, det er flere her inne som jo har vist meg at det finnes løsninger på det meste. Bygge om stua, få hjelp fra erfarne DIYere med bygging av custom, kjøpe SOTA elektronikk, osv, osv.
Men vet dere, jeg tror jeg foreløpig er fornøyd med tingenes tilstand og faktisk i enda større grad ønsker å fokusere på musikken. Så jeg tror 2025 primært blir brukt til å få på plass ønskede oppbevaringsløsninger og bare hamstre fysisk musikk. Hifi har dessuten blitt så hinsides dyrt at det nærmest føles motbydelig å kjøpe seg noe nytt, bare for å bytte ut liksom. Ja, jeg vet - det trenger ikke koste en formye om enn kun har fokus på lyden, men Tosken klarer dessverre ikke det.
Vel, dette er ting jeg tenker på nå, så får vi vel se hvor det ender...