MakkinTosken
Who, me?
Ok, boomer!Hva med ett godt gammeldags delefilter
Ok, boomer!Hva med ett godt gammeldags delefilter
Ser du ikke at displayet roper pÄ deg?Hva med ett godt gammeldags delefilter
Er han opptatt av LBQTosv?Ser du ikke at displayet roper pÄ deg?
Bare de som er analogeEr han opptatt av LBQTosv?
Ja, nÄ har jeg gjort grundig research, kartlagt mine behov og bekreftet at de mÞtes med ny boks. Blir nok ingen lydmessig revolusjon, men blir likevel en svÊrt spennende greie for meg. Vel, slik har jeg alltid tenkt, men sÄ har jeg alltid blitt positivt overrasket likevel. ref SL 1000RSpennende
Nei, du har helt rett, lite egnet der ute og de fÄ produktene som er rettet mot musikkelskeren er lite attraktive...I'm going Pro!Hmm, nÄ blir jeg nysgjerrig jeg ogsÄ.
Er jo ikke veldig mange alternativ der ute
(Om ikke PRO innbefattet i utvalget)
Er den Ă„ handle i Norge?
Trinnov har den beste lÞsningen pÄ markedet. Ingen justerer fase som dem, min manuelle justering er bare tÞv.SpÞrsmÄl jeg stiller er om Trinnov hadde noen begrensinger, siden du velger Ä bytte ut. Eller om ny boks passer bedre evt fremtidige planer? Vet Trinnov har en super software, men hvis det meste justeres manuelt, sÄ er kanskje ikke det avgjÞrende
NÄ var det ikke meningen Ä starte en gjettelek, ikke er det noe stort poeng Ä holde det hemmelig heller, men hva jeg faktisk har kjÞpt fÄr dere vite nÄr pakken er her. Men en ting kan jeg si, jeg kan ikke lenger bruke det firehodede monsteret jeg har her til mÄling og jeg kommer til Ä avslutte bÄde kubuss og Roon abonnementet ved neste forfall.Dette er jo enkelt! Han skal ha en ny Trinnov, men denne gang i sort utfÞrelse
Det er vel definisjonen pÄ en gjettelekNÄ var det ikke meningen Ä starte en gjettelek, ikke er det noe stort poeng Ä holde det hemmelig heller, men hva jeg faktisk har kjÞpt fÄr dere vite nÄr pakken er her. Men en ting kan jeg si, jeg kan ikke lenger bruke det firehodede monsteret jeg har her til mÄling og jeg kommer til Ä avslutte bÄde kubuss og Roon abonnementet ved neste forfall.
PrÞver ikke vimse alt for mye, men mÄlbevisstheten styres ofte av Þkonomien og ren latskap.Hadde jeg bare vÊrt sÄ mÄlrettet som deg. Virker som om du hvirkelig gÄr for det du har satt deg fore Selv har jeg lovet meg selv at vinyl er ikke noe for meg, har jo tross alt prÞvd med bra utstyr......SÄ her sitter jeg Ä ser pÄ ny lp spiller Garantert en "gromboks" som kommer inn hos deg!
Kanskje like greit...Kanskje er det en slik gromboks som snart kommer hjem hos deg?
Vis vedlegget 1086589
Strengt tatt de som forlater meg, som et ludder nÄr lommeboka er tom.SkjÞnner ingenting jeg. Forlate qubus og Roon
Latskap kan det ikke vÊre. Det er vel lite som er like krevede som slike edb bokserPrÞver ikke vimse alt for mye, men mÄlbevisstheten styres ofte av Þkonomien og ren latskap.
De kan umulig vÊre sÄ krevende, McIntosh tilbyr jo slik til sine kunderLatskap kan det ikke vÊre. Det er vel lite som er like krevede som slike edb bokser
Drit i grÞthuene, fÄ boksen i hus nÄ sÄ vi fÄr sett hva du har kjÞpt.Mange gode tanker. Takk skal dere ha!
Ca 14 dager...Drit i grÞthuene, fÄ boksen i hus nÄ sÄ vi fÄr sett hva du har kjÞpt.
Slapp av kommer ikke stresse med salg, kanskje jeg bare beholder den. Men til prisen jeg evt Þnsker tror jeg den flyr temmelig fort. Er ingen grÄdig mann.Siste dustete forslag. Datasat RS20I. Jaja, hadde kontoen tillatt det kunne jeg fint vurdert Trinnoven din.
Du selger kanskje for en sympatisk pris, men grÄdig pÄ egne vegne innen haifai og musikk, det er du!!!Slapp av kommer ikke stresse med salg, kanskje jeg bare beholder den. Men til prisen jeg evt Þnsker tror jeg den flyr temmelig fort. Er ingen grÄdig mann.
Er vel ikke like havagÊr'n som han soppen i Langhus, som tydelig har som mÄl Ä sette sine klissete fingeravtrykk pÄ alt som er av hifi i dette landet.Du selger kanskje for en sympatisk pris, men grÄdig pÄ egne vegne innen haifai og musikk, det er du!!!
Nevnte jeg musikk/plater Ja, jeg gjorde vel detEr vel ikke like havagÊr'n som han soppen i Langhus, som tydelig har som mÄl Ä sette sine klissete fingeravtrykk pÄ alt som er av hifi i dette landet.
Fin fyr hanEr vel ikke like havagÊr'n som han soppen i Langhus, som tydelig har som mÄl Ä sette sine klissete fingeravtrykk pÄ alt som er av hifi i dette landet.
Ja, er i grunn litt begeistret for ham selv.Fin fyr han