Men. Frøkna var da riktig snasen? Og den brune greia, er det en sånn skillevegg som man kan skifte bak? Den er i så fall åpenbart for lav. Hun må jo sitte på gulvet.
Asså. Etter en hel kveld med folk som påstår at "du er slett ikke gammel"... Og så henger du deg opp i møblene?Men. Frøkna var da riktig snasen? Og den brune greia, er det en sånn skillevegg som man kan skifte bak? Den er i så fall åpenbart for lav. Hun må jo sitte på gulvet.
Mnjaa... jo... ikke så halvgæærn hu derre hvis du liker det femtitalls stuket. Men den virkelige skjønnheten på bildet er Poul Kjærholms stol som sees i bakgrunnen!
Med en følsomhet på 66,5dB slå de til og med gamle Stax elektrostater med et par langsider. Mener å huske at de var langt opp på 70-tallet.Eller hva med en utendørshøyttaler som ser ut som en stein?
Vis vedlegget 327298 Vis vedlegget 327299 Vis vedlegget 327301
Er det flere enn jeg som tenker Pagani hver gang jeg ser disse? Pagani er teknisk briljant, men estetisk overlesset.
Er det flere enn jeg som tenker Pagani hver gang jeg ser disse? Pagani er teknisk briljant, men estetisk overlesset.
Advanced är ett understatement...här snackar vi 'serious things' för de som kräver det lilla extraAdvanced Butt-plugs...
Hehe, der ser du. Jeg kjente ikke til dette, men så umiddelbart eksosrørene fra Pagani. Da traff de hvertfall intensjonen designmessig ..Er det flere enn jeg som tenker Pagani hver gang jeg ser disse? Pagani er teknisk briljant, men estetisk overlesset.
Det er det nok en grunn til
Vis vedlegget 327323
Pagani Automobili | News | Pagani Home Hi-Fi System.
Nä, skall man vara frekk i overkant mot mig krävs det mer än så. Alla måste få ha åsikter om saker och tingMed fare for å være i overkant frekk, Falcon1i, hvis dette er høy WAF foretrekker jeg å unnvære W. Hvis hifi ikke skal se ut som hifi, hvorfor skal en sofa se ut som en sofa?
Denne ble for mye for meg - fikk latteranfall, vekka frøkenen og måtte slutte å lese mer på senga igår....Å i helvete.
Det er ikke noe galt med disse.
Legg også merke til at de har et "Low frequency"-et-eller-annet på -10dB. For ikke snakke om maks SPL på 86dB.Med en følsomhet på 66,5dB slå de til og med gamle Stax elektrostater med et par langsider. Mener å huske at de var langt opp på 70-tallet.Eller hva med en utendørshøyttaler som ser ut som en stein?
Den spilleren er det mest kvalvende ubehjelpelige talentløse design jeg har sett noen gang av noe produkt. Ble designen outsourcet til en indisk skraphandler I Bollywood ? Ble vel ikke solgt lenge tenker jegBasis Art:
Macintosh MT5:
Ber dere legge merke til at dette er en type høyttaler som må benytte transformator på 25V, 70,7V eller 100iV foran og er beregnet for PA over lange strekk i parker og uteområder. Akkurat som høyttaleranlegg på kjøpesenter, skoler og andre bygninger. Bare så det er sagt, men vakre, NEI!Legg også merke til at de har et "Low frequency"-et-eller-annet på -10dB. For ikke snakke om maks SPL på 86dB.Med en følsomhet på 66,5dB slå de til og med gamle Stax elektrostater med et par langsider. Mener å huske at de var langt opp på 70-tallet.Eller hva med en utendørshøyttaler som ser ut som en stein?
Taxi fra Bangladesh?
Great Scott, det er jo Delorean fra filmen Back to the future!Taxi fra Bangladesh?
Mnja...