el_mariachi
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 394
Rullings og kaffe,mmmmmmm.Mørkt er det ute og...
Jeg kryper til korset og innrømmer at du har rett.Men Ålesund er da faktisk en veldig sjarmerende by, rent ut sagt vakker.
Sjøboden sjølvsagt.Keisaren?
Er jeg forsvarsminister?Giiid Møøøning ja!
Har forsvarsministeren prøvd å spise frokost noen gang?
Kaffen smaker utmerket......Sist jeg var innom den andre tråden var du da det?
Smaker kaffen? Det gjør min.
Egenmelding?Har vondt i eit kne, og vert nok sittande i stereostolen mykje av dagen...
Spiralis, løp og kjøp Buschkvartettens innspillinger av Beethovens srykekvartetter. De er fra 30-tallet, skal etter sigende være uovertrufne musikalsk, og selvfølgelig i mono!
Det gjelder å gjøre det beste utav enhver situasjon.
Si ikke det, har en kollega som syntes to høyttalere var en for mye så han fjernet den ene. Fornøyd han.. ;DI dag sto jeg sent opp, i ren irritasjon over ta den ene fortserkeren har tatt kvelden. Stereo i en kanal er liksom ikke helt det samme. Ikke har jeg Ali kaffe heller, den skal jo etter sigende kurere gruff !
Nei, hadde fri. Vi lærarar går på jobb sjølv om kneet skulle svikte litt (har ikkje kroppsøving i år)Egenmelding?
Kvar fann du desse? Er dei bra, altso?Spiralis, løp og kjøp Buschkvartettens innspillinger av Beethovens srykekvartetter. De er fra 30-tallet, skal etter sigende være uovertrufne musikalsk, og selvfølgelig i mono!
Det gjelder å gjøre det beste utav enhver situasjon.
Nå behøver jeg ikke kjøre mono lenger. Problemet identifisert av Morten Ringvold hos Norsk Audio Teknikk. Og nytt rør er bestillt hos Motron. Feilen var et av de små rørene som jeg trodde var OK fordi det glødet idet. Så feil kan man ta.
Spiralis er glad igjen !! ;D ;D ;D ;D
Du skulle vel helst hatt de på steinkaker, Arve? :Kvar fann du desse? Er dei bra, altso?
Hmm, fraternisering innenfor regjeringskollegiet.Takk for det Komponenten, og en riktig god dag til deg også.
Hmm, fraternisering innenfor regjeringskollegiet.
;D
Ja, naturen må jo gå sin gang, så får vi håpe på det beste. ;D ;DNeida. Spiralis er erklært, bevisst og stolt mannsgris! Komponenten er hunkjønn. Da er resten helt naturlig og selvfølgelig. ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ja, naturen må jo gå sin gang, så får vi håpe på det beste. ;D ;D
Skeptisk til det.Hadde noko pålegg med utgått dato til frukost i dag. Skinke. Og datostemplinga var 10.10.
Trur de at det går bra?
For ikkje å snakke om Jarlsberg...Skeptisk til det.
Konstaterer at Tine sin skiva kvitost er betre enn Synnøve sin. Synd.