Steinar_Lund
Hi-Fi freak
Dette må være faen til dasspapir. Limited Collection, må vite!
Vedlegg
-
13.1 KB Visninger: 153
Beyr dette at det bare kan brukes en gang?Steinar_Lund skrev:Limited Collection, må vite!
Dvs bare brukes en gang?Steinar_Lund skrev:Såså folkens, dette produktet må behandles med den respekt det fortjener!
Litt sensitiv stump?slowmotion skrev:Er det sånn ekstra anti-au dasspapir?
Ja. Kun én gang. På hver side.erato skrev:Beyr dette at det bare kan brukes en gang?Steinar_Lund skrev:Limited Collection, må vite!
I alle fall ikke den norske varianten som serveres i Oslo. Tviler på den er å oppdrive noe annet sted i verden. Et par unntak finnes dog, i Torggata er det et sted som ser temmelig shabby ut, men de har lammekjøtt på grillspyd som de griller over åpen flamme og server med et minimum av dill til.oddgeir skrev:Ikke så rart. Kebab er ikke menneskemat.
Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..
MEN er det fortsatt noen som bruker det for å gjøre seg "rein" der bak etterpå..??
Skjønner jeg lever i luksus, VANN der også som alle andre steder på kroppen som skal vaskes.
Med en litt myk label så kanskje..........Steinar_Lund skrev:Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..
MEN er det fortsatt noen som bruker det for å gjøre seg "rein" der bak etterpå..??
Skjønner jeg lever i luksus, VANN der også som alle andre steder på kroppen som skal vaskes.
;D ;D ;DGubra skrev:Med en litt myk label så kanskje..........Steinar_Lund skrev:Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..
Da kan man jo bruke platevasker'n på platene etterpå, eller vent, kanskje bruke platevasker'n direkte i æh...ja, du vet........Steinar_Lund skrev:Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..
Har du forsøkt? Jeg brukte en gang VGs musikksider til å tørke meg bak, og det var før cd-ens tidsalder. Siden det som omhandler musikk kan brukes til slikt, så kan kanskje musikk også brukes til rengjøring av stumpen. Du kan skrape bort det verste før du setter deg på bide-en. En innretning menn i Skandinavia av en eller annen grunn frykter. :-\Steinar_Lund skrev:Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..
Ett ord: Ultralyd !Gubra skrev:Da kan man jo bruke platevasker'n på platene etterpå, eller vent, kanskje bruke platevasker'n direkte i æh...ja, du vet........Steinar_Lund skrev:Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..
AHHHH.....erato skrev:Ett ord: Ultralyd !Gubra skrev:Da kan man jo bruke platevasker'n på platene etterpå, eller vent, kanskje bruke platevasker'n direkte i æh...ja, du vet........Steinar_Lund skrev:Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..
Jeg var hos tannlegen i går. Han brukte ultralyd for å fjerne tannstein. Så hvorfor ikke? Men jeg tenker jo litt på hvilke andre steiner som kan gå med hvis man begynner å fikle med ultralyd i scrotum!erato skrev:Ett ord: Ultralyd !Gubra skrev:Da kan man jo bruke platevasker'n på platene etterpå, eller vent, kanskje bruke platevasker'n direkte i æh...ja, du vet........Steinar_Lund skrev:Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..
Hvis du må bruke ultralyd for å tørke deg bak så har du hard avføring. Prøv mer fiberrik kost.Steinar_Lund skrev:Jeg var hos tannlegen i går. Han brukte ultralyd for å fjerne tannstein. Så hvorfor ikke? Men jeg tenker jo litt på hvilke andre steiner som kan gå med hvis man begynner å fikle med ultralyd i scrotum!erato skrev:Ett ord: Ultralyd !Gubra skrev:Da kan man jo bruke platevasker'n på platene etterpå, eller vent, kanskje bruke platevasker'n direkte i æh...ja, du vet........Steinar_Lund skrev:Men man tørker seg da ikke bak med LP-plater?GnR3 skrev:Dette produktet har sikkert sin sjarm, som gamle LP plater..