Tråden til Thomas

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    1.971
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Spennende :) er dette U-150? har planer om og teste noen Aavik amp'er selv også, nytt for meg att det fantes med riaa. Den blir sammenlignet opp mot Pass L XP-17(y)
    Jepp, både riaa, dac og preamp del skal være av høy kvalitet i disse. Mye inkludert i et lite fotavtrykk og samtidig litt "mere" komponent en Devialet synes jeg. Har ikke sett noen omtaler av folk som har gått fra Devialet til Aavik hvor de ikke er fornøyd med overgangen. Litt mere varme i Aavik, så får vi se i praksis. Det skal bli spennende å teste ut:)

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    30.143
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Jepp, både riaa, dac og preamp del skal være av høy kvalitet i disse. Mye inkludert i et lite fotavtrykk og samtidig litt "mere" komponent en Devialet synes jeg. Har ikke sett noen omtaler av folk som har gått fra Devialet til Aavik hvor de ikke er fornøyd med overgangen. Litt mere varme i Aavik, så får vi se i praksis. Det skal bli spennende å teste ut:)
    Dette får du gjerne fortelle mere om når du fått gjort deg noen lytte inntrykk :)

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    1.971
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Puh, det ble en lang dag med mye kjøring og trafikk rundt Asker. Verdt det når varene er i hus.
    Takk for gratulasjoner og særdeles takk til @olisn for en hyggelig handel og kjempeservice med frakt til Horten:)

IMG_1143.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.803
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gratulerer med snasent kinderegg! Blir interessant å høre hva du synes om den når du har fått lekt deg litt 😊

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn