pahf
Hi-Fi freak
Våknet av orkanen Berit eller Birgitt om du spør Siv Jensen kl 05, noe som resulterer i zombie modus resten av dagen på jobb. Jaggu meg flaks jeg har møtevirksomhet fra 10-15......
Om du får tid, legg brunsjen til en av utsalgene til Emmerys. Fantastisk brød og kaffe og får en trist vinterdag til å bli en bagatell.baluba skrev:Morgenfugl i dag. København om noen timer. Værprognosene kunne sett verre ut. http://www.yr.no/sted/Danmark/Hovedstaden/K%C3%B8benhavn~2618425/
Kaffe, en brødskive og en støyt metadon så er jeg klar for verden. 8) :
Så ut som et godt forslag, med tiden strakk ikke til. Det ble dog en deilig middag på Madklubben i Sirkus. Første gang jeg spiser der, og min medium rare bøff var gjennomført perfekt. Akustikken i lokalet var alt annet enn perfekt, men vin i strie strømmer gjorde også den mulig å overse. Været derimot var ikke så bra. Fint fram til ca 1900, men derfra og utover var det bare sorg og elendighet fra værgudene. Ikke var det stort bedre når vi kom hjem i ettermiddag, men med det dårlige været i Køben dro vi rett ut til Kastrup etter å ha gjort ferdig dagens møter. Og Kastrup var faktisk et hyggelig sted å oppholde seg med gode kolleger. Det er lenge siden jeg har hatt tid til å utforske den flyplassen, og det ble endel småhandel både til små og store. De begynner å få et brukbart utvalg av butikker der, og smaken av anCnoc har varmet sjel og kropp etter at jeg kom meg i heimen igjen. Nyinnkjøpte spanske kjærlighetsliedere av Schumann hjelper også fint mot gråværet i kveld.Gjestemedlem skrev:Om du får tid, legg brunsjen til en av utsalgene til Emmerys. Fantastisk brød og kaffe og får en trist vinterdag til å bli en bagatell.baluba skrev:Morgenfugl i dag. København om noen timer. Værprognosene kunne sett verre ut. http://www.yr.no/sted/Danmark/Hovedstaden/K%C3%B8benhavn~2618425/
Kaffe, en brødskive og en støyt metadon så er jeg klar for verden. 8) :
Da smaker jula enda bedre etterpå.Audiophile-Arve skrev:Då er det på tide å rette norsktentamen.....
Hm, sett på Kristopher Schaus kokkeprogrammer?cybervision_ skrev:Da smaker jula enda bedre etterpå.Audiophile-Arve skrev:Då er det på tide å rette norsktentamen.....
Har akkurat tømt ned en frokost bestående tran, klementin og skive.
God morgen!
Nei, men eg har vanskeleg for å tru at det passar til norsktentamensretting.Gjestemedlem skrev:Hm, sett på Kristopher Schaus kokkeprogrammer?cybervision_ skrev:Da smaker jula enda bedre etterpå.Audiophile-Arve skrev:Då er det på tide å rette norsktentamen.....
Har akkurat tømt ned en frokost bestående tran, klementin og skive.
God morgen!
jobb er overvurdert. jeg vil bli døgeniktdag1234 skrev:Lørdagsmorgen med fred i huset, ikke skulle på jobb og avis er den beste tiden i hele uka.
Vil bli?? Har du ikke naturlig talent og lang trening?65finger skrev:jobb er overvurdert. jeg vil bli døgeniktdag1234 skrev:Lørdagsmorgen med fred i huset, ikke skulle på jobb og avis er den beste tiden i hele uka.
jeg har naturlig talent og noe trening. men trenger finansiering :'(dag1234 skrev:Vil bli?? Har du ikke naturlig talent og lang trening?65finger skrev:jobb er overvurdert. jeg vil bli døgeniktdag1234 skrev:Lørdagsmorgen med fred i huset, ikke skulle på jobb og avis er den beste tiden i hele uka.
Hehe. Samme problem her.65finger skrev:jeg har naturlig talent og noe trening. men trenger finansiering :'(dag1234 skrev:Vil bli?? Har du ikke naturlig talent og lang trening?65finger skrev:jobb er overvurdert. jeg vil bli døgeniktdag1234 skrev:Lørdagsmorgen med fred i huset, ikke skulle på jobb og avis er den beste tiden i hele uka.
Det er jaggu på tide.tkr skrev:I MORGEN ER DET VINTERSOLVERV!
Bare nevner det......
mvh